Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kaikki muut neuvot otan vastaan omasta mielestäni hyvin, mutta poikaystävän neuvoihin suhtaudun jostain syystä vähän kärkkäästi :D

Sama täällä :D Myönnän, kestän huonosti kritiikkiä omalta mieheltä ja hän taas ärsyyntyy minun kyselystä, ikäänkuin kyselemällä kyseenalaistan toisen tietämyksen, vaikka eihän se sitä tarkoita. Mulle vaan pitää perustella asiat hyvin, haluan tietää miksi joku juttu pitää tehdä niinkuin se pitää tehdä.

Tänä aamuna sitte aloitin ton 20-leukaa treenin. Tein viisi sarjaa ennen kouluun lähtöä ja just ehdin tehdä ennen lähtöä. Äiti sitte rupes huutaa ihan sairaasti että mulla ei oo muuta mielessä kuin bodailu kun heti aamusta piti tehdä sarjoja, ja sitte veti keskustelun siihen että mun palautusjuomat on kuulemma jotain mömmöjä ja mä kuolen niihin :D Mulla siis käytössä Best Wheytä ja Maltoa..No se sitte huusi aikansa siitä, että mulla ei oo mitää muuta mielessä kuin datailu ja salilla käynti kun sen mielestä kaikki muut mun ikäiset on ollu jo pitkälti työelämässä kiinni,asuu omillaan ja kaikki opiskelut on mallillaan jne Ite oon siis 20v. No äiti sitte takavarikoi ne mun jauhot....KYLLÄ VITUTTAA ANKARASTI! Mitä teen??? Miten selitän sille, että ei ne mitään mömmöjä oo. Se kun ei vieläpä tunnu kuuntelevan mitään, vaan jauhaa jotain paskaa päälle kun hän on olevinaan aina oikeassa, ja kuulemma muut nuoret on niin erilaisia kuin mä. Muuttaisin heti kotoa jos vaan taloudellinen tilanne antaisi myötä! Oon nyt työharjoittelussa

Tänä aamuna sitte aloitin ton 20-leukaa treenin. Tein viisi sarjaa ennen kouluun lähtöä ja just ehdin tehdä ennen lähtöä. Äiti sitte rupes huutaa ihan sairaasti että mulla ei oo muuta mielessä kuin bodailu kun heti aamusta piti tehdä sarjoja, ja sitte veti keskustelun siihen että mun palautusjuomat on kuulemma jotain mömmöjä ja mä kuolen niihin :D Mulla siis käytössä Best Wheytä ja Maltoa..No se sitte huusi aikansa siitä, että mulla ei oo mitää muuta mielessä kuin datailu ja salilla käynti kun sen mielestä kaikki muut mun ikäiset on ollu jo pitkälti työelämässä kiinni,asuu omillaan ja kaikki opiskelut on mallillaan jne Ite oon siis 20v. No äiti sitte takavarikoi ne mun jauhot....KYLLÄ VITUTTAA ANKARASTI! Mitä teen??? Miten selitän sille, että ei ne mitään mömmöjä oo. Se kun ei vieläpä tunnu kuuntelevan mitään, vaan jauhaa jotain paskaa päälle kun hän on olevinaan aina oikeassa, ja kuulemma muut nuoret on niin erilaisia kuin mä. Muuttaisin heti kotoa jos vaan taloudellinen tilanne antaisi myötä! Oon nyt työharjoittelussa

Taluta äitisi lähikauppaan ja näytä siellä hyllystä ne samat "mömmöt". Eiköhän se usko ettei ne ole mitään sen ihmeellisempiä "mömmöjä". Tai sitten äitisi soittaa poliiseille ilmoituksen lähikaupan diileristä.

Oon varmaan niin epäsosiaalisen näköinen, mutta ei mua kyllä kukaan ole koskaan lähestynyt neuvomisaikeissa, enkä muista että olisivat ikinä juur muutakaan kyselleet/sanoneet. Käyn kyllä aina aamusin salilla, mutta onhan siellä useimmiten väkeä silloinkin.

Mä kyllä menen salilla neuvomaan/ohjaamaan, jos näen että joku on oikeasti telomassa itseään huonon tekniikan seurauksena. Siis käyn vihjasemassa mitä kannattaisi muuttaa ja miksi, en varsinaisesti mitään ohjailemaan ala. Eipä ole tullut koskaan tupinaa vastaan, vaan päinvastoin. Ja ihan yhtälailla nuo neuvottavat kohteet on olleet sekä alottelijoita että jo oikeasti pitempääkin reenanneita, jotka kokeilevat esim. uutta harjoitusta tai sen sovellusta.

Jos joku ottaa neuvot pahasta, niin ohittakoot ne olankohautuksella sitten. En mä väkisten ketään ole koskaan neuvomassa, sen kun vain annan vinkin jos siita vaikka apua saisi. Yleensä vinkin vastaanottajat ovat hyvinkin kiitollisia, mutta sen olen huomannut, että nuoret voimiensa tunnossa olevat poijjaat ottaat nuo vihjeet joskus "vittuiluna". Eli jos vaikka vinkkaa, että kyykystä kannattaisi ottaa puolet pois, ettei kroppa väänny painojen alla linkkuun ja polvet pihtaa yhteen ylöstullessa. No, seuraavina kertoina kun näkee samoja sällejä, niin yleensä niitä vinkkeja on kuiten kuunneltu ja muutoksia tapahtunut, eli kaipa se egokin antaa myöten kun on hetkisen asiaa miettynyt.

Valitettavasti 95 % neuvojista on jonkin sortin pätemisen tarpeisia salitietäjiä joitten neuvoja EI kannata kuunnella. Mieki kerran olin penkkaamassa sellaisen henkilön kanssa, joka varmasti tietää miten penkataan, niin jo tuli eräskin viisastelija siihen paskoja neuvojaan jakemaan! Oli reenikaveri hieman kyrpiintyneen näköinen...

Se voi olla hyvinkin totta, että saleillakin suurin osa neuvojista on niitä, joiden itsekkin pitäisi pysyä siellä neuvottavien joukossa. Aivan kuten tälläkin palstalla on havaittavissa varsin selvästi.

Se voi olla hyvinkin totta, että saleillakin suurin osa neuvojista on niitä, joiden itsekkin pitäisi pysyä siellä neuvottavien joukossa.
Kun on riittävästi massaa, niin kukaan ei tule neuvomaan :D

Näin salilla hyvän iskuyrityksen, kun sellainen 25 v jamppa lähti neuvomaan hyvän näköistä nuorta naista kyykyssä ja tod. näk. onnistui siinä. Jätkän aikeet olivat tosin niin läpinäkyvät, että pisti oikein hymyilyttämään. Harmi kun juttelivat niin kauan, etten kuullut suostuiko nainen treffeille vai loppuiko jätkältä pokka...

Juu, jos kaveri vetää pitkästi neljättä sataa maasta ja muistuttaa ulkonäöltään härän ja gorillan sekoitusta, niin harvemmin mäkään olen mennyt vihjasemaan että "hei mörkö kuule, sulla on ruoto mutkalla, sää loukkaat ittes noin" :)

Tosin nuo pitempään reenailleet tulevat kyllä itse uteloimaan, kun havaitsevat jotain normaalista poikkeavaa harjoitusta olevan meneillään. Eli kokemus myös opettaa, että vinkkejä/uusia ideoita voi irrota vaikkei niitä olisi etsimässäkään ollut. Ja jokainen vinkkihän on vain plussaa, vaikkei sitä juuri sillä hetkellä itselleen apua välttämäti olisikaan.

Meikäläisen salilla suorastaan asuu ammattineuvoja. Kyseessä on vajaa seitsemänkymppinen eläkeläispappa, joka vaanii jokaista uutta salilletulijaa. Hänen suosikkiuhrejaan ovat erityisesti nuoret tytöt ja pojat sekä puolustuskyvyttömät vanhukset. Pappa ei pahemmin treenaile itse, vaan keskittyy muiden opastamiseen. Sääliksi käy vasta-alkajat, joilla on valmiina henkilökunnan tekemä ja opastama ohjelma, johon käppänä haluaa tehdä muutoksia. Jotenkin ymmärtäisin, jos uusi salillakävijä olisi jotenkin kysyvän näköinen tai muuten apua kaipaava, mutta ei toisten treeniä pitäisi mennä muuten häiritsemään. Ja kuten arvata saattaa, ei neuvot aina ihan hirmuisen hyviä ole.

"meillä ei oteta täksi kesäksi kesätyöntekijöitä" :curs:

Alkaa vähän stressi nousta jo. Ei millään huvittais mennä tekemään jotain työtä, jota apinakin osaa tehdä. Noh, ehkä valmistumisen aikoihin lama alkaa olla ohi...

Ite annan neuvojan kertoa kantansa ja päätän itse otanko vinkistä vaarin vai en. siis jos neuvoja on oikeesti sen olonen et halua auttaa esim. tekniikassa.
Itse en mee neuvomaan muita koska puutteita on myös itsessä ja mistä mää tiedän tekeekö jamppa liikkeensä tarkotuksella vai vahingossa niinkuin tekee. Ei kaikille samat jutut toimi ja jokainen koittaa mikä on paras liike/suoritus teknikka itelle. Mut tässä vaan mun mielipide:thumbs:

Tilasin lisäravinteita eräästä nettikaupasta, luvattiin toimitus 3-5 päivässä, vieläkin tilaus statuksena vastaanotettu, siihen se sitten jäänytkin. Nyt vasta luin palautteita tuosta firmasta ja oli siellä muutama kommentti juurikin tästä samasta asiasta, perkele. Maksoi kuitenkin ison rahan nuo, saisivat tullakin :curs: . Näköjään parempi vaan ostaa ravinteet prismasta, niin saa tuotteen heti, eikä joskus.

Parempi se on tyhmä kesätyö kuin ei kesätöitä.

Mä olen jo valmiiksi asennoitunut tulevaan kesään niin että pääsen viettämään ensimmäistä vapaata kesälomaa sitten peruskouluvuosien.
Kesä ei sinänsä budjetin puolesta ole vaikea jos autoa ei tarvitse lainkaan, mutta seuraava talvi ilman tuloja, se onkin sitten se joka vituttaa.

Mua ei olla koskaan tultu neuvomaan. Muutaman kerran olen kysynyt tekniikasta osaavan olosilta ihmisiltä ja ihan helvetin mukavilta tyypeiltä on hyvää ohjetta aina tullut. Muutaman kerran on myös iteltä kysytty neuvoa ja olen aika otettu ollut kun en kuitenkaan mikään körmy ole.

Käyn varmaan ihan väärillä saleilla kun pelkästään tällasta asiallista porukkaa on viime aikoina osunu kohalle.

Tilasin lisäravinteita eräästä nettikaupasta, luvattiin toimitus 3-5 päivässä, vieläkin tilaus statuksena vastaanotettu, siihen se sitten jäänytkin. Nyt vasta luin palautteita tuosta firmasta ja oli siellä muutama kommentti juurikin tästä samasta asiasta, perkele. Maksoi kuitenkin ison rahan nuo, saisivat tullakin :curs: . Näköjään parempi vaan ostaa ravinteet prismasta, niin saa tuotteen heti, eikä joskus.

No kerro nyt mikä kauppa on kyseessä. Osaa sitten itekin vältellä.

Mua ei olla koskaan tultu neuvomaan. Muutaman kerran olen kysynyt tekniikasta osaavan olosilta ihmisiltä ja ihan helvetin mukavilta tyypeiltä on hyvää ohjetta aina tullut. Muutaman kerran on myös iteltä kysytty neuvoa ja olen aika otettu ollut kun en kuitenkaan mikään körmy ole.

Käyn varmaan ihan väärillä saleilla kun pelkästään tällasta asiallista porukkaa on viime aikoina osunu kohalle.

sama täällä. sillon nuoruudessa olis joku voinu tulla antaan neuvoja kun ei ollu mitään tietoo :rolleyes:

Kahdet farkut ratkes persauksista, 3kk vanha laadukas kotimainen paistinpannu alkaa polttamaan ruokaa kiinni + kaikki koulukaverit joilla on parempi työpaikka vaikka innostus oli evvk opiskeluaikana

Minkä helvetin takia ei nykyään saisi olla kateellinen?

Back
Ylös Bottom