Tänä aamuna sitte aloitin ton 20-leukaa treenin. Tein viisi sarjaa ennen kouluun lähtöä ja just ehdin tehdä ennen lähtöä. Äiti sitte rupes huutaa ihan sairaasti että mulla ei oo muuta mielessä kuin bodailu kun heti aamusta piti tehdä sarjoja, ja sitte veti keskustelun siihen että mun palautusjuomat on kuulemma jotain mömmöjä ja mä kuolen niihin :D Mulla siis käytössä Best Wheytä ja Maltoa..No se sitte huusi aikansa siitä, että mulla ei oo mitää muuta mielessä kuin datailu ja salilla käynti kun sen mielestä kaikki muut mun ikäiset on ollu jo pitkälti työelämässä kiinni,asuu omillaan ja kaikki opiskelut on mallillaan jne Ite oon siis 20v. No äiti sitte takavarikoi ne mun jauhot....KYLLÄ VITUTTAA ANKARASTI! Mitä teen??? Miten selitän sille, että ei ne mitään mömmöjä oo. Se kun ei vieläpä tunnu kuuntelevan mitään, vaan jauhaa jotain paskaa päälle kun hän on olevinaan aina oikeassa, ja kuulemma muut nuoret on niin erilaisia kuin mä. Muuttaisin heti kotoa jos vaan taloudellinen tilanne antaisi myötä! Oon nyt työharjoittelussa