Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No on toi vaan jotenkin niin uusavutonta meininkiä! Kyllä mulla ainakin oli penkkareissa rahaa tehdä mitä lystäsin. Ja ihan omilla rahoilla, ei äitin tai isän! Ja ylipäätään nukutaan pommiin penkkariaamuna...

Hienoo kommenttia, hienoo kommenttia HabaMih.

Janpa no et sä nyt kyllä voi oikeesti itseäsi pitää täysin syyttömänä tähän kurjaan tilanteeseesi. Potkipa itteäs perseelle ja lopeta pakkiksella surffailu niin voit vielä ehtiä elämäsi varmasti yhteen hauskimmista pippaloista!

Janpa no et sä nyt kyllä voi oikeesti itseäsi pitää täysin syyttömänä tähän kurjaan tilanteeseesi. Potkipa itteäs perseelle ja lopeta pakkiksella surffailu niin voit vielä ehtiä elämäsi varmasti yhteen hauskimmista pippaloista!

En pidäkkään syyttömänä, minä se nukuin pommiin ja minä en eilen selvitelly kyytejä. Missasin vanhatkin kun tuli tanssiparin kanssa sen verta pahaa kränää mutta jatkot oli sillon hyvät, oletan että niin näinkin on nyt. Niin, ja enkä tosiaankaan ole ainoa joka näin teki, siis missasin tämän ajelun, johtuen näistä uusistä säädöksistä.

Uusista säädöksistä?Et kai sä parka vaan ole Kajaanista? Jos mun penkkarit ois Kajaanin lukiossa, niin mäkin varmaan nukkuisin mieluiten koko päivän ohi...

Joo, täältä näin:D

e. Muutenhan toi ois ollu ihan parasta sekoilla siellä lavalla pienessä tuiskeessa.

No sit ei muuta ku syvää sympatiaa Janpalle ja mene rauhassa takaisin nukkumaan. Menet sitten illalla kavereiden kans kylille pyörimään pikku huuruissa. Mä veikkaan, että tämänkin paskan takana on Astrid Thors....

Uusista säädöksistä?Et kai sä parka vaan ole Kajaanista? Jos mun penkkarit ois Kajaanin lukiossa, niin mäkin varmaan nukkuisin mieluiten koko päivän ohi...

Ihmettelin hetken että mistä on kysymys, mutta googlellahan se selvisi:
http://www.karjalainen.fi/Karjalain...eissa_totaalinen_nollatoleranssi_5028089.html
http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Sat...nin+penkkareihin+paasee+vain+selvin+pain.html

Naurettavaa spedeilyä, otan osaa. Kuka helvetin ääliö oikein kuvittelee, että ketään huvittaa selvin päin heilua rumissa haalareissa jonkin kuormurin lavalla :dance2:? Pommiin nukkuminen kuulostaa erittäinkin hyvältä idealta.

Ihmettelin hetken että mistä on kysymys, mutta googlellahan se selvisi:
http://www.karjalainen.fi/Karjalain...eissa_totaalinen_nollatoleranssi_5028089.html
http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Sat...nin+penkkareihin+paasee+vain+selvin+pain.html

Naurettavaa spedeilyä, otan osaa. Kuka helvetin ääliö oikein kuvittelee, että ketään huvittaa selvin päin heilua rumissa haalareissa jonkin kuormurin lavalla :dance2:? Pommiin nukkuminen kuulostaa erittäinkin hyvältä idealta.

Ehkä mielummin vihaisia lukiolaisia, kuin että joku tippuu kännipäissään sieltä lavalta ja huonolla tuurilla vielä menehtyy ja sitten taas luetaan lehdestä, miten Anssi oli niin pidetty kaveri ja tulevaisuus näytti valoisalta? :):piis:

Jos Anssi on niin tyhmä jätkä että menee tippumaan auton lavalta, ni näkemykset tulevaisuuden valoisuudesta taitaisivat olla lievästi liioiteltuja.

Antaa nuorten temmeltää. Itellä ei oo ku hyviä ja mukavia muistoja kys. päivästä, kaikki suju mallikkaasti vaikka lämmiteltiin sisuskaluja jo ennen kouluun menoa. Ja koulussa.

(Viina sikseen) Mikäs siitä tilaisuudesta tekee sitten hauskan jos abit eivät saa perinteisesti kierrellä luokissa pitämässä älämölöä ja hauskuuttaa.

Ehkä mielummin vihaisia lukiolaisia, kuin että joku tippuu kännipäissään sieltä lavalta ja huonolla tuurilla vielä menehtyy ja sitten taas luetaan lehdestä, miten Anssi oli niin pidetty kaveri ja tulevaisuus näytti valoisalta?

Kännipäissään lavalta tippuminenhan on suorastaan perinne enkä muista kuulleeni kenenkään siihen menehtyneen, jokin yksittäistapaus on joskus saattanut olla. Harvempi niitä kaatokännejä edes tuonne ajelulle vetää, pienet tumut taas tekevät kaikesta paljon hauskempaa eivätkä lisää riskejä olennaisesti.

Jos jollekulle Anssille maistuu viina urakalla ja Anssilla on taipumusta törttöillä kännissä, niin luultavasti Anssi ottaa tänäänkin kotona pohjia sillä aikaa kun muut ovat iloisella ajelulla vissyveden voimalla. Illalla Anssi kenties menee vitunmoisessa jurrissa polttamaan koko koulun, mutta sammuu omaan bensanuotioonsa ja samat lööpit saadaan kuitenkin. Holhoamisen ja nollatoleranssin hyödyt on aikojen saatossa nähty jo aika moneen kertaan.

(Viina sikseen) Mikäs siitä tilaisuudesta tekee sitten hauskan jos abit eivät saa perinteisesti kierrellä luokissa pitämässä älämölöä ja hauskuuttaa.

Reksin mukaan niillä on brunssi ja hyvää ruokaa tarjolla:hyper:

Nyt se holhous vaan pahenee...

Joo, hyvä. Minä olen kuulemma täällä töissä mennyt kieltämään jonkun homman tekemisen. Enkä prkl ole sanonut kenellekään mitään sellaista. Ja sitä paitsi, meillä on tuotantopäällikkö ja työnjohtaja jotka tekee päätökset, minulla ei ole tällaisiin asioihin mitään sanomista. VITTU KAIKKI ON TAAS MINUN VIKA!!!!

EI HELVETTI! Esimies (Tai no nainen se on) alko vittuilemaan kun olin siirtänyt jonkun vähäpätösen homman tekemisen toisaammalle ja keskittynyt oikeisiin töihin!
Varmaan ois pitäny tehä kaikki pilkunnussinta hommat ekana ja sit tärkeemmät myöhemmin!:curs:

Haistakoon sitten paskan!

Ihmetyttää että millä perusteella noita "esimiehiä" oikein palkataan. Meiänkin tuotantopäällikkö on sellainen organisointi- ja johtamiskyvytön turhan säätäjä, että hermot palaa joka päivä siihen sen sekoiluun.

Kaikista paras on, että meillä on yhtenä työnjohtajana joku ennen täällä tarkastajana toiminut urpo jolla ei ole mitään loogista ajattelukykyä. En nyt sano, että välttämättä pitäs insinööri olla, mutta jotain loogista ajattelukykyä kyllä luulis olevan vaatimuksena tuohon hommaan.

PÄÄHÄN KOSKEEE!!!!

No "meidän" firmassa pääsee esimieheksi se, joka on ollut pisimpään talossa!:jahas:

En ole ollut ikinä näin kämäsessä firmassa töissä. Päähän koskee joka aamu kun tänne joutuu lähtemään. Pitäs olla muka iso pulju. Ja paskat sanon minä. Täällä ei osata tehä mitään oikein. Kaikki pitää olla mulle-heti-tänne-nyt asenteella tehtynä ja siksi suurin osa hommista on kuin "juostenkustuja". Kerrankin kun sais tehä jonkun asian kunnolla ja rauhassa niin ois aika jees.

Ihme että koko pulju on ees pystyssä enää...:lol2:

Ps. Haluun pois täältä...

Back
Ylös Bottom