Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkele

Pokasin lauantaina yhden muijan baarista ja menin sen luokse yöksi, minun mielestä se silloin kun olin kohtuu tuubassa vaikutti todella kauniilta naiselta. Nyt kun tuli työpaikan käytävällä (tämäkin vituttaa ihan älyttömästi, sillä en ole sitä ennen nähnyt täällä ja nyt tajusin, että näen sitä varmaan päivittäin) vastaan, huomasin ettei se mikään kaunotar ollutkaan. Nyt on hävetys ja morkkis. Onneksi se oli sentään hyvä panemaan.

Jospa se vielä pisteenä iin päälle lukis pakkista:D

Sossu vittuilee ja sanoo että jos lainaa rahaa joltain ja maksaa sen takaisin niin se on "sinksailua". Vittu minähän maksoin sen rahan takaisin, ei se ollut sponsori rahaa!

Elämä on epäoikeudenmukaista, mutta homma toimii myös toisinpäin, ja silloin on turha itkeä.
-Tarkemo

En todellakaan tottele joka asiassa. Kuten Haloska ja ,sanotaan nyt vaikka, Sauli Niinistö tulevine vaipanvaihtaja-vaimoineen niin haluaisivatkin.

Sossu vittuilee ja sanoo että jos lainaa rahaa joltain ja maksaa sen takaisin niin se on "sinksailua". Vittu minähän maksoin sen rahan takaisin, ei se ollut sponsori rahaa!

Vastaisuudessa kannattaa tehdä kaikesta velkakirja, vaikka lainaisit kaverilta 50 euroa. Itse väsätty A4 karvalakkimalli kelpasi ainakin täällä päässä (kyse siis vanhemmilta lainatuista rahoista).

Vastaisuudessa kannattaa tehdä kaikesta velkakirja, vaikka lainaisit kaverilta 50 euroa. Itse väsätty A4 karvalakkimalli kelpasi ainakin täällä päässä (kyse siis vanhemmilta lainatuista rahoista).

Suosittelen muutenkin tekemään velkakirjan jos lainaa jollekkin rahaa.

Nimimerkillä: Sinisilmäinen idiootti lainasi silloiselle naisystävälleen 500 euroa, eikä tämä lortto ole maksamassa takaisin.

Vittu, nyt tuokin alkoi vituttamaan. Se saatanan ämmä ei meinaa maksaa rahoja takas, kun ei oikein ole todisteita että mitään velkaa on edes olemassa. Vittu, eihän tuossa nyt mahdottoman suuresta summasta ole kysymys, mutta periaatteessa vituttaa. Onneksi se oli kuitenkin hyvä panemaan.

Onneksi se oli kuitenkin hyvä panemaan.

:D Sulla on näköjään käynyt aika tuuri noiden naistes kanssa.

Mulla oli tänään enkun suullinen. Toisen ryhmän sokeltavat mongoliapinat olivat saaneet järjestään kutosia tai seiskoja (asteikko 1-7), mutta TIETENKIN mä olen sen opettajan ryhmässä, jolta ei saa seiskaa revittyä sitten millään. Plus että aloitin joskus A2 englannissa ja vaihdoin sen vasta myöhemmin B:hen (helpompi), mutta toi opettaja tuntuu ajattelevan koko ajan että olen vieläkin A2-oppilas ja arvostelee mua sen mukaan. Sain kutosen ja tiedän toisesta ryhmästä ainakin pari jotka olivat saaneet seiskan, vaikka ihan valehtelematta olen parempi kuin ne. Ja jos ei muuta, niin ainakin mun englannista saa selvää enkä mongerra samanlaista paskaa kuin ne.

Huoh. Oli pakko avautua.

..tuttaa niin .tusti tämä pähkäily. Erotako vai ei.
Mikään ei nappaa, orpo fiilis, ja oikeestaan koko ajan pahalla päällä.
Tarttis vissiin saada aikaseks vaan tehdä asialle jotai.
..ttu

"Käytätsä ite kreatiinii" Siihe se sit vastas "Näytäksmä silt et käyttäisin kreatiinii"

Tuli naurettuu naama punasena siin aika kaua :hyper:

Jep jep. Näsäviisaat teinit ja lihavien pilkkaamisen vaikea taito. Vissin mikään ole hauskempaa.

Anteeksi moraali :offtopic: mutta ei tuo juttu ees mene kategoriaan "salikomediaa".

..tuttaa niin .tusti tämä pähkäily. Erotako vai ei.
Mikään ei nappaa, orpo fiilis, ja oikeestaan koko ajan pahalla päällä.
Tarttis vissiin saada aikaseks vaan tehdä asialle jotai.
..ttu

Tuttu tunne mulla oli samanlainen pitkaan erosin ja nyt elämä on ihanaa :)e
kannattaa miettiä mikä suhteessa mättää pystyykö sitä korjaamaan vai ei, eikä kannata liian kauan miettiä muuten voipi käydä niin ettei ikinä lähdekkään sit vaan katkerana vanhana patuna miettii että voi kikkeli sinne se elama meni.

Onneks teinejä ei pilkata :wtf:
Parempi laittaa Salikomediaan kun perustaa uusi Kreakomediaa-triidi.

No eka ois kiva jos tilanteessa ois komediaa muidenki mielestä ku vain kirjottajan. Toisekseen puhuin näsäviisaista teineistä, en pelkistä teineistä.

Vituttaa taas kaikki, niin et itkettää...tänään jos joskus tekis mieli mennä baariin, mut ei mulla oo edes ketään kuka lähtis seuraks, joten istutaan sitten himassa prkl! :curs:

Vituttaa unettomuus. Hyvä jos tunnin nukkunu. Lähdin sitte salille kofutabujen piristämänä ja nyt on olo ku zombiella. Muijakin nalkuttaa. Tekis mieli ottaa kunnon kooma ja nukahtaa, mut tänään on tiistai eikä kukaan liikenteessä. Vittu sentään.

Isä lähti pienelle golf-matkalle Espanjaan kavereidensa kanssa viikonloppuna. Tänään sitten äitee soittaa että isän ja sen kaverien talo oli putsattu yön aikana. Kaikilta oli viety takit, farkut, kännykät, sormukset, käteinen, luottokortit oli jätetty, mutta ei tiedä onko nekin kopioitu. En tiedä tarkemmin miten tuo on tapahtunut, mutta kai jotain ainetta olisi suihkutettu ja huumattu siten kun nukkuivat silloin. Kukaan ei tiennyt mitään mitä oli tapahtunut yön aikana. Herätessä kaikki oli viety. :curs: Tuo talo oli vielä yhden kaverin omistama ja sen ympärillä oli kai jokin aita.
Onneks ei ollut shortsit ja t-paidat kelvanneet, niin ei tarvinnut puolipukeissa kulkea poliisiasemalle. Aikaisemmin oli kai vieressa ollut talo ryöstetty kans.
Sattumoisin isällä on vielä tänään syntymäpäivä. :curs:

Back
Ylös Bottom