Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^^Haha, aika hyvä piikki.

Ehkä jonkinmoista salikomediaa on, kun henkilö x varmistaa henkilö y:n penaa. Rinnalle jää 50kg, ja x (yrittää) nostaa tangon toiselta puolen/laidalta ylös. Hassustihan siinä kävi, koska lukkoja ei ollu.

Hauskaa, miten joillekin pelkkä sana stadi saa aikaan akuutin hiekkapimppikohtauksen.

NYT MENI ORSILLA YLI HILSEEN!!!

MINÄ EN OLE KIRJOITTANUT: "KATKERAA TILITYSTÄ", MIHINKÄÄN NÄIHIN HESAA KÄSITTELEVIIN VIESTEIHIN - PUHUT PASKAA!

NYT ORSILLA TARKASTAT ASIAN VÄLITTÖMÄSTI JA KOMMENTOIT UUDESTAAN!!!
KEHTAAT VIELÄ SYYTELLÄ MINUA ÄMMÄMÄISYYDESTÄ.
PAHOITTELUA ODOTELLEN.

Enkä muuten ole haukkunut sanaa Stadi, sanoin vain että Helsinki on stadi vain Helsingissä, muualla se on hesa.
hesalaisethan siitä saa hiekkapimppikohtauksen kun stadia sanoo hesaksi.
Perkele tulet tänne kirjoittamaan sontaa aikuisesta miehestä!

No mitä vitun väliä :D

Kyllä quotteja saa keksiä itsekin, ei se niin paha asia ole, nyt suutuit turhasta :D

Laittoi vituttamaan toi lainaus eli suomeksi quote, joka oli keksitty. Se tässä eniten vituttaa.
Eikä muutenkaan tarvi tulla vittuilemaan, asioista jotka ovat valhetta.

Alkaa pikkuhiljaa tämä "avoliitto" vituttaa. Kämppis ei TAASKAAN mennyt töihin, vaikka on kyllä jo ihan kunnossa. On ollut huikeat 1,5 viikkoa ko. työpaikassa ja alussa oli kivaa, mutta heti kun arki puskee päälle, loppuu kiinnostus. Itse menen aamulla kouluun ja toinen jää nukkumaan, hyvällä tuurilla ei ole edes herännyt silloin kun tulen kotiin. Kotityöt jäävät enemmän ja enemmän mun harteille, varsinkin ne paskimmat velvollisuudet. Onhan se kivaa kun saa tehdä itse safkaa ja käydä kaupassa ja kaikkea, mutta kyllä ne roskatkin täytyy viedä ja tiskit tiskata... Ei vaan saa mitään aikaiseksi, vaikka olisi koko vitun päivä aikaa.

Eihän se nyt periaatteessa mulle kuulu, mutta ärsyttää katsoa vierestä kun paras kaveri ei vaan saa mitään otetta elämästä. Kusi just aivan upean suhteen alunkin sekoilemalla jonkun ihan randomin äijän kanssa. Luulin että mä olen hemmoteltu kakara, mutta toi on kyllä aivan omaa luokkaansa. Ei vaan osaa ottaa vastuuta yhtään mistään, koska joku on aina huolehtinut siitä.

Usein tällä foorumilla lyhennellään lainauksia ja niistä irrotetaan sanoja ja lauseita asiayhteydestään. Se ei ollut mikään hyökkäys sinua kohtaan todennäköisesti.
Jokainenhan voi sitten itse vaikka tarkistaa lainatun sisällön oikeellisuuden alkuperäisestä tekstistä, jos haluaa :)

"mistä lähtien spennaaminen tarkoittaa tuhlaamista? Omassa sanastossa spennata = jännittää. (Kuten monet muutkin stadin slangin sanat, tulee tämäkin ruotsista. Spänna = jännittää)"

Eli vielä hiukan tuosta ruotsin kielestä: spendera= käyttää (rahaa) ja ruotsissa voi sanoa näin : Jag har inga pengar att spänna på kläder...

No ei ole hyväksyttävää. Mutta kyse nyt ei kuitenkaan ollut ns. väärentämisestä tjsp., vaan orsilla vai kuka se nyt oli, tulkitsi tuossa tapauksessa sun kirjoituksen katkeraksi tilitykseksi.

Hyväksyn lainausten lyhennyksen.Teen sitä itsekin.
Mutta eihän sitä voi oman olettamuksen mukaan mennä kirjoittamaan jotain mitä EI ole sanottu.
Tässä tapauksessa en ollut "katkera tilittäjä", Se oli Orsillan oma olettamus.
Orsilla oli käyttänyt niitä "kiellettyjä kortteja", eli jos ei teksti miellytä, niin vetää, tässä tapauksessa; "katkeraa tilitystä" -kortin hihasta.

Lukis nyt hyvä mies (Orsilla), uudestaan ton mun tekstin.

Himas ainoa datayhteys mobiili laajakaista saunalahdelta ja sieltä myös datatikku joka meni rikki tietysti itsestään ja saunalahdelta edes vastaa sieltä niiden sivuilta tehtyihin yhteydenottoihin kukaan muu kun joku saakelin automaatti joka vaan ilmottaa maililla että ilmoituksenne on otettu vastaan. Kun oli menny toista viikkoa ilman et yhtään ihmisen yhteydenottoa oli tullu niin kirjotin sinne et "HEI SINÄ VITUN APINA JOKA LUET NÄITÄ MAILEJA VOISITKO JOSKUS VASTATA!!!" mut eipä vastanneet tietysti tohonkaan :D

Täytyy varmaan soittaa johonkin maksulliseen palvelunumeroon taas tietysti...

Back
Ylös Bottom