Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"WHOOOOOA, YEAH BODY"

se kaveri oli todellinen :david:
itse en varmaan pytyisi samassa tilanteessa naurua pidättelemään, sekin on jo huvittavaa kun eräät lämmittelevät penkkiä pelkällä tangolla, ja puhisevat kuin siellä olisi 150kg, että kaikki varmasti nyt kuulevat ja näkevät että kohta tehdään penkkiä.

Salille saapui dynaaminen duo. Kaksi vanhempaa miestä, toinen lihavahko ja toinen normaalivartaloinen. Sällit siinä heittää aluksi juttua, ettei oo puoleen vuoteen treenattu... Noh...

Kohta alkaa sikakova 20 minuutin pikatreeni komboliikkeille. Mukana mm. reiden ojentajat ja rinnat samanaikaisella suorituksella deck peck:ssa... Oli naurussa pitelemistä kun se lihavampi mies siinä puhisi ja väänsi jaloilla deck peckiä. Kävin tutkimassa lopuksi, että kuis isoilla painoilla pojat sääti siinä niin 30kg mittarissa :) Ei ois voinu uskoa puuskutuksen määrästä noinkin massiivisten painojen olevan kyseessä.

Nyt on kipeytyny oikean käden olkapäästä kiertäjäkalvosin. Ei pysty tekemään mitään punnerrusliikkeitä! :itku:
Buranaa, icepoweria ja tulehdusvoidetta pitää alkaa käyttää huolella.

Kylmyys; Vaasassa pakkasta jotain 15 astetta, töistä lämmitysöljy loppunut, kylmä työpisteessä, takki päällä ja hanskojen käteen laitto on jo astetta vakavammassa harkinnassa... Onnistuiskohan naputtelu hanskat kädessä ?? Kahvia mennyt jo puolisenpannua, glögiä toinen mokoma, eikä lämpene kunnolla. Flunssa koputtelee kohta nenän takana. Tulis nyt tosiaan vielä kipeeksi tähän joulun päällekin...

Auton huolotlasku oli melkein 300 egee, sepäs kirpaisi kivasti näin joulun alla... :jahas:

Siskolla niskat kipeenä, kun joku ei jarruttanutkaan valoihin. (Istui odottamassa punaisen vihreäksi vaihtumista, ja joku pakukuski rysäytti perään... Autonperä paskana. Siihen jäi yhteinen salireissu... Tanankerpele ! :curs:

Huokaus. Onneksi kinkku on paistettu ja se onnistui loistavasti. Kohta lopetan tämän päivän ja menen kotiin ja sitten syön kinkkua niin että napa rutisee. :evil: (Ja minne sekin kinkkumäärä menee ? Reisiin ja takapuoleen kuitenkin... Rääh ! :curs: )

Kai tämä taas tästä lutviutuu...
Hyvät Joulut kaikille !

Pari viikkoa sitten meni auto ojaan. Puskuri, tukivarsi ja muuta pientä oli vaihdettavien listalla. Perjantaina oli huoltoneuvoja vielä sitä mieltä, että kyllä näiden kahden päivän aikana (eilen ja tänään) auto kuntoon saadaan. Liikkeestä ei ole koko aikana otettu yhteyttä; olen soittanut sinne itse kolme kertaa. Äsken soittelin uudestaan... :thumbs: Kyllä kyllä...

Eipä ole autoa sitten alla ja pitäisi joulun viettoon lähteä viikoksi tänä iltana vähän kauemmaksi pohjoiseen. Julkisia kulkuneuvoja en voi reissuun käyttää. Auton vuokraus maksaa liikaa eikä vuokra-autoja enää edes ollut jäljellä tuossa liikkeessä.

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo

Hihihihihiii :joulu2: :kakka: Joulu taitaa mennä kotisohvalla yksin änkyräkännissä...

Pitänee antaa liikkeelle hieman negatiivista palautetta.

v*tt*!

Joulua ja suklaata riittää, mutta potku treenistä on kokonaan poissa! Väsy iskee hetkessä, niin salilla kuin lenkillä, argh!
Juuri, kun olisi aikaa viipyä vaikka koko päivä puhkiessa ja motivaatiokin on tulessa!

Nooo, ehkä nyt on hyvä aika myös vähän lepytellä!

Jouluja kaikille!:joulu8:

Joopa joo, viimeksi kun tänne kirjoitin vajaa kuukausi sitten niin olin kipeänä. EIkä voi vittu olla totta, että olen taas kipeänä. Tässä on mennyt kuukausi huonolla reenillä. Ei perkele. :itku: :itku:.

Joulu pitää viettää yksin, koska isoisä on niin huonossa kunnossa, että en voi kipeänä osallistua heidän jouluunsa.

Katotaan nyt vielä jos tämä kuume ei enää nousisi. Taitaa olla toiveajattelua. Hyvää joulua vaan. prkle.

Ruoka ei maita, kiinnostus on nolla vaikka kuudenkilon kalkkuna odottaa syöjäänsä, vittu. Tänään tullut syötyä tasan tarkkaan neljä irtokarkkia.

Jotenkin aina lämmittää sydäntä kun näkee tuollaisen todellisen ammattilaisen treenaavan... Niisk, oikein kyynel tulee simmukulmaan. :rolleyes:

Että jaksaa aina naurattaa noi tommoset. Onneks me kaverin kanssa ei ikinä... :D Eiku ihan tosi, me sentään tutustuttiin ensin alan kirjallisuuteen ja kokeiltiin liikkeitä kaverin koti-penkillä ja tangolla ja käsipainoilla ennen kuin uskallettiin mennä salille näytille. Joten sillon jo haldattiin edes jonkin verran se mitä me tehtiin... Tai ainakin meillä oli semmonen fiilis. :thumbs:

Originally posted by yajo
LOOOOL!!! Ei millään pahalla mutta toi sun kaveri on pahempi ku itse :david:

Mä nauran tolle "yeah body!" -huudolle koko seuraavan vuoden :lol2:

Kieltämättä kaveri on :david: kakkonen. Saatiin ainakin hyvät naurut jälkeenpäin treenikaverin kanssa, mutta kyllä se hänen treenaamisensa oli enemmänkin surkuhupaisaa, toivottavasti hän ei nyt tapa itseään treenaamalla Ronnien tyylisesti, koska minä en ole häntä vahtimassa.

Originally posted by rammuth
se kaveri oli todellinen :david:
itse en varmaan pytyisi samassa tilanteessa naurua pidättelemään, sekin on jo huvittavaa kun eräät lämmittelevät penkkiä pelkällä tangolla, ja puhisevat kuin siellä olisi 150kg, että kaikki varmasti nyt kuulevat ja näkevät että kohta tehdään penkkiä.

Vaikka olen useasti huomannut itse ajattelevani aivan samaan tyyliin, niin mikä oikeasti oikeuttaa 250 kiloa penkistä nostava kaverin karjahtelemaan kovempaa kuin 50 kiloa nostavan?

Originally posted by Jasoni
Vaikka olen useasti huomannut itse ajattelevani aivan samaan tyyliin, niin mikä oikeasti oikeuttaa 250 kiloa penkistä nostava kaverin karjahtelemaan kovempaa kuin 50 kiloa nostavan?

Tästä tulikin mieleen eräs juttu, jonka huomasin tässä joskus salilla ollessani. Yleensä kun teen kovaa sarjaa niin toiston aikana irvistän jonkin verran, tai ainakaan viimeisissä toistoissa. Olkapäitä lämmitellessäni huomasin, että samat irvistykset ja pienet murahdukset sieltä tulee vaikka käsissä oli 2kg hanttelit. Hieman hölmö olo tuli jotenkin..

No mutku. Uskottavuus, tavallaan. Etkö muka hymähtäsi jos joku karjuis nostaessaan maitopurkkia ostoskärryyn..? "Ku ne prkleet tekee näist' niin painavia..!" Sama fiilis, tavallaan. :D :love:

Originally posted by Karpaasi85
Kieltämättä kaveri on :david: kakkonen. Saatiin ainakin hyvät naurut jälkeenpäin treenikaverin kanssa, mutta kyllä se hänen treenaamisensa oli enemmänkin surkuhupaisaa, toivottavasti hän ei nyt tapa itseään treenaamalla Ronnien tyylisesti, koska minä en ole häntä vahtimassa.

Karpaasi aivan loistava juttu.. repeilen täällä taas ja näyttö on ihan räässä. Asiaan, missä salilla kävit kaverisi kanssa ottamassa tämän coleman-treenin?

Originally posted by Karpaasi85
En olisi uskonut, että jonain päivänä minä kirjoitan tähän topickiin, mutta kyllä tässä tarina on kerrottavana.
:lol2: :david: :lol2:
Melkein voisi matkustaa sinne päin ja tulla katsomaan kaveriasi. Mä annan täydet :5: tälle jutulle.

Originally posted by manux
....

Oli naurussa pitelemistä kun se lihavampi mies siinä puhisi ja väänsi jaloilla deck peckiä. Kävin tutkimassa lopuksi, että kuis isoilla painoilla pojat sääti siinä niin 30kg mittarissa :) Ei ois voinu uskoa puuskutuksen määrästä noinkin massiivisten painojen olevan kyseessä.

Siis mitä vittua, voiko ihmiset olla noin tyhmiä? Eikö voi tajuta että varsinkin ne, jotka ei oo aikasemmin treenannu (tai pitkään aikaan), ei voi olla samassa fyysisessä kunnossa kuin jengi jotka on rautaa kauemman aikaa vääntäny? Ja tässä vielä kyseessä ylipainonen henkilö, joka on sentäs tullut treenaamaan. TOTTA VITUSSA siinä kuuluu meteliä, jos joku alottelija tekee SULLE kevyillä painoilla, mutta ittelleen kovilla, sehän on ihan sama kun sä tekisit itselles kovilla, ja sitten joku vielä kovempi(tm) äijä tulis nauramaan, että ootpa paska. On se vitun hienoa että itte käyn salilla, missä SM-kultamitalisti on alusta asti kannustanu vaikka ihan pohjilta alotettiin, eikä mitään vitun "haha kato miten paska, ei jaksa tota!"-spedejä, kuten täällä on koko lauta täynnä. Ensin vingutaan, että ihmiset eivät ole enää kovassa fyysisessä kunnossa, ja sitten nauretaan kun treenaus alotetaan ja sattuu päästämään treenatessa ääntä. Vatipää.

Originally posted by manux
Oli naurussa pitelemistä kun se lihavampi mies siinä puhisi ja väänsi jaloilla deck peckiä.
Vääns jaloilla pec deckiä:confused: . Meniks se siihen ylösalasin ja treenas sillä reisien lähentäjiä, vai kuinka tuollanen onnistuu?

Originally posted by wbb
Karpaasi aivan loistava juttu.. repeilen täällä taas ja näyttö on ihan räässä. Asiaan, missä salilla kävit kaverisi kanssa ottamassa tämän coleman-treenin?

Mukavaa, että oli hauska juttu. Pitää pyytää hänet mukaan vielä uudestaankin, että saadaan lisää huumoria pakkikselle.

Käyn treenaamassa helsingissä töölön kisahallilla ja juuri siellä tuli tehtyä tämä Coleman-treeni.

Back
Ylös Bottom