Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei oo nettikirjoitus, vaan henkilökohtainen viesti.

Itsepähän se aloitti puhumalla musta paskaa mm. mun esimiehelle ja työnantajalle. Joten eikö se ole enemmän kunnianloukkaamista kuin se, että kerroin mitä mieltä olen tollasista ihmisistä?
No kysyhän pomoltasi että muistaako mitä se tyyppi puhui? Jos muistaa niin se on busted.

Ja noi henkilökohtaiset viestit... Esim spostit on tosi helppo väärentää joten vähän lähetystavasta riippuen tod näk tosta ei tule mitään seuraamuksia sulle. Ja muutenkin tilanne sellainen että taitaa syyttäjä nauraa kaverin pihalle jos yrittää.

Ja btw tosi vittumaista toi selän takana paskan puhuminen.

Ei oo nettikirjoitus, vaan henkilökohtainen viesti.

Itsepähän se aloitti puhumalla musta paskaa mm. mun esimiehelle ja työnantajalle. Joten eikö se ole enemmän kunnianloukkaamista kuin se, että kerroin mitä mieltä olen tollasista ihmisistä?
jos kerroit sen hänelle henkilökohtasesti(hänelle tuskin tästä mitään haittaa/kärsimystä tulee??) niin tuskimpa se sitä tulee läpi saamaan..

mitäs sinä menit hänelle kirjoittamaan? jos saa udelle..

No kysyhän pomoltasi että muistaako mitä se tyyppi puhui? Jos muistaa niin se on busted.

Ja noi henkilökohtaiset viestit... Esim spostit on tosi helppo väärentää joten vähän lähetystavasta riippuen tod näk tosta ei tule mitään seuraamuksia sulle. Ja muutenkin tilanne sellainen että taitaa syyttäjä nauraa kaverin pihalle jos yrittää.

Ja btw tosi vittumaista toi selän takana paskan puhuminen.

Niinpä. Jos on jotain sanottavaa, niin olisi sanonut suoraan mulle!
Muistaahan pomo, kirjallisena sekin siis. Naureskeli, mutta otti kyllä vakavalla asenteella ton rikosilmotushankkeen vastaan. Hmmmmmm.
No, eipä kai tosta mitään seuraamuksia tule. Kiitos oloni helpottamisesta!

jos kerroit sen hänelle henkilökohtasesti(hänelle tuskin tästä mitään haittaa/kärsimystä tulee??) niin tuskimpa se sitä tulee läpi saamaan..

mitäs sinä menit hänelle kirjoittamaan? jos saa udelle..

Saa udella. Mm. juoruämmäksi sanoin. En mitään sen vakavampaa, eikä mitään uhkailuja tai kirosanoja (tosin olisko niillä vaikutustakaan...).
Tuli tyhmä fiilis sen jälkeen, paremmin ois mennyt kun olis vaan antanut olla, mutta kun mä jotain saan päähäni, niin vien sen vaikka läpi harmaan kiven. Vaikkei siinä mitään järkeäkään olis :wall: Tyhmä minä.

Ostin eilen Skullcandy nappikuulokkeet, joidenka luulin pysyvän päässä paremmin ku normikuulokkeiden.
Ja vitut!!!
Vittu ku vituttaa. AAAAaaargghhhh!!!

Eikä tietenkään voinu palauttaa, ku hygieniatarvike kuulemma..

koss_plug.jpg

Osta Kossit, ne pysyy korvassa!

Creative LP-630 ! pysyy hyvin päässä, parempi äänen laatu ja eikä oo yhtä paskat johot ku kosseissa(niissä korvatulppamallisissa) :)

(jos muistin nimen oikein...)

joo, ostaisin. Mutta ku en viittis tehdä tappiota enempää, siis maksaa ja taas kokeilla kotona, ja taas todeta, että eipä ne mahtunutkaan/sopinutkaan.

Kattelin kyl Kossin mallejakin.....mutta jostain v**un syystä tein nämä mahtikaupat.

Intialaiset miehet. En kyllä ole mikään mahoton rasisti, mutta kyllä pisti v*tuttamaan. Tyttöystävä kerto että joku roomservice äijä oli ottanu käestä kiinni ja yrittäny pussata ja muutenkin häiriköiny. :curs: Tyttöystävä on siis Intiassa lomalla isänsä kanssa. Perkeleen m*********t. Oon muutenkin kuullu juttua näistä sankareista, ehkä oli jotain vaikutusta vitutukseen.

Tää viikko on mennyt niin huonosti, kuin vaan on mahdollista. Viikolla kävin lääkärissä vasemman jalan säären takia. Siitä sitten löytys säärestä ja nilkasta rasitusmurtumat. Nyt on sitten molemmat jalat finaalissa. Toisessa rasitusmurtumat ja toisessa polvi kulunut. Liikkuminen on enemmän kuin vaikeaa.

Kaupassa käynti on kaikkein vaikeinta. Olen ennen kävellyt lähimpään kauppaan ja tehnyt ostokseni, mutta nyt pitäisi mennä autolla. Siinä on vaan ongelmana se, että nyt on niin vahva kipulääkitys päällä, ettei auton rattiin ole asiaa. Jokatapauksessa joudun siis sinne menemään kävellen.

Sitten menin eilen vielä juomaan 80% vodkaa vitutukseen ja nyt olen koko päivän kärsinyt elämäni kovimmasta krapulasta. Siihen litkuun en enää koske. Nyt pitäydyn lopun elämääni
alle 40% alkoholijuomissa ja kolmos oluessa.

Kämppikset ei pjärkele tiskaa yhteisiä astioita, en sitten tiskaa minäkään prkl. Olishan se kiva ottaa puhtaat astiat kaapista, mutta kun ei niin ei :curs:

Riivatut talot, mikä tulee Subilta. Ei mitään järkeä tossa ohjelmassa....

No ei varsinaisesti vituta, mutta ihmisluonto kummastuttaa aika paljon. Oltiin tyttöystävän kanssa tänään uimassa, ja käytiin sellasessa lämminvesi/porealtaassa samalla. Tyttöystävä oli siinä "selänhierontasuihkussa" niin sellanen pappa alko harjottamaan aika erikoista toimintaa siinä. Se paappa sukelsi siinä ehkä 3 metrin päässä meistä aina veden alle ja katto selvästikin avovaimoa päin. Varmaan joku yli kymmenen kertaa. Ei voinu muuta kun nauraa helvetti. Antaa paapan katella persettä jos se niin hyvän olon tuottaa. Mut aika hauska tilanne. Miten tollaseen sitten suhtautuis. No eipä siinä mitään. Oli vaan niin ilmiselvä tilanne ja röyhkeä pappa.

Pelottaaks :D
:lol2:

Nauratti ku se muija sai sen kohtauksen, kun joku henkiolento jutteli sille... "jos olet täällä, tee raapiva ääni..." Joopa joo, ennemmin "Jos olet täällä, lyö minua verisellä vitulla."

Back
Ylös Bottom