Eihän tuo niin ihmeellistä ole. Itse olen nähnyt vastaotteella otettavan yli sadan kilon romuja.
Ja ottaa muuten ojentajiin aika makoisasti tuolleen :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuo niin ihmeellistä ole. Itse olen nähnyt vastaotteella otettavan yli sadan kilon romuja.
Itekin teen välillä tätä, ja ihan normi liikehän se on.Tänään näin kun joku äijä teki vastaotteella penkkiä :D Romua oli noin 70kg edestä, mutta hyvin pysy lapasessa![]()

Mulla oli joskus sama ongelma!Tänään salilla oli mennä vipunostot sivuille ihan pieleen. Olin tekemässä ekaa sarjaa ja kuuden kohdalla tunsin outoa vapinaa naamassa. Sit ku katoin vielä tarkemmin peiliin, huomasin että mun ylähuuli liikku sitä mukaan, mitä mun oikee käsi. :D Se meni ihan vastustamattomasti silleen hönösti sivulle, ja eniten tässä potuttaa se, etten pysty tohon ilman vipareita. :(
Itestään se sit joskus loppukin.No joo, voihan siinä olla tietysti esim. sellainen tilanne, että on nähnyt jonkun vahvan äijän tekevän vastaotepenkkiä, ja siitä päätellyt, että toihan on varmaan hyvä liike, kun kerran kunnon punttaajat tekee tota. Tai jos on ollut jonkun kokeneemman kaverin peesissä treenaamassa, ja tällä kokeneemmalla äijällä on ollut sinä päivänä ohjelmassa vastaotepenkki, ja on unohtunut mainita, että kannattais varmaan ihan normipenkistä lähteä ekaks liikkeelle.Vaikka vastaotepenkki kuuluu yhteen Sakenkin penkkiohjelmaan, niin jos muuten treenaajan olemuksesta ja tekemisistä huokuu sellainen meininki ettei ole käsitystä mitä ollaan tekemässä, niin meneehän se jo komedian puolelle. Kuitenkin todennäköisyys on mielestäni aika pieni, että joku täysi ummikko olisi käynyt poimimassa tällaisen erikoisliikkeen olemattomaan ohjelmaansa.
No joo, voihan siinä olla tietysti esim. sellainen tilanne, että on nähnyt jonkun vahvan äijän tekevän vastaotepenkkiä, ja siitä päätellyt, että toihan on varmaan hyvä liike, kun kerran kunnon punttaajat tekee tota.
autosta räjähti takasivulasi PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:
:curs::curs::curs::cur:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: