Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ylitin suojatietä ennakoiden kaistalla tulevan auton vauhtia. Runkku alkoikin kiihdyttää ja onnekseni väistin pariaskelta takaisin... vitun mulkku!

Matikan projekti.

Oli tänään pitkästä aikaa matikkaa ja tajusin, miten huono olen siinä. Ei vaan kiinnosta ja olen unohtanut tosi paljon asioita. Nyt sitten lykättiin käteen investigation, aikaa 1,5 viikkoa ja pitäisi tehdä datan perusteella joku vitun funktio. Ei muuten mitään, mutta kun en osaa tehdä excelillä kaavioita ja laskimenkin kanssa on ongelmia. Sain laskimeen jonkun viivan, mutta mitä helvettiä sillä pitäisi sitten tehdä?? Vituttaaaaaaa :(

No en mä itekkää bensoista maksanut ku 25senttiä enemmin ku kuopiolaiset ;)

Kivaa tankata, kun tankki täytee + kannu maksaa vähän yli 30 euroa.

jotain venäjän paskasta bensaa vai ;)? kohta pääset puhistelemaan suuttimia :hyvä:

Tankkaa ne venäläisetki sitä, ja vaikka siellä nyt ajetaan lähinnä wanhoja Ladoja, niin näin mä tänään 2 escaladea, Range Roverin ja rajalla Maseratin. Jos Ferrarit ja tiesmitkä kalliit sillä kulkee, niin kulkee se munkin auto:)

Kyl se imo vähän erilaiselta haisee kuin suomibensa, mutta on se tavattoman halpaakin. Enkä mä nyt mitään 76-oktaanista tankkaa:D Ainoa vika, että pitää täytellä 3 tulliselvityslappua, ja maahantulokortti kaksin kappalein.
Tupakkamiehen paratiisi, jotain 5.5 euroa maksaa kartonki L&M:ää, erilainen aski vaan kuin suomessa.

Varmaan tonnin säästää vuodessa bensakuluissa, kun tuolta käy hakemassa kuitenkin.

e: jos en oisi opiskelija, niin en mä kyllä vaivautuisi venäjälle asti bensaostoksille, saa sitä lähempääkin, suomessa se nyt vaan on liian verotettua. Kumma ku Kanadalaiset ei kuole nälkään leipäjonoihin, vaikka valtio ei kerääkkään sikaveroja bensasta ja autoista.:(

ihana taloyhtiön hallitus. Viime yhtiökokouksessa sanoin että lämpöpaikkoja voisi rakennuttaa lisää kun tilaa on. Ei ollut kuulema tarvetta.

Ke kun tulin töistä kotiin, tultiin sanomaan että ei saa parkkeerata tolppapaikalle eikä mitään syytä jne annettu ja puita oli kaadettu parkkikselta. No ok to pyörällä töihin ja eiköhän iltaan mennessä puut ole poissa että auton saa tolppaan. No olihan ne poissa mutta tolpassa ei ollut sähköä. Oli ihan vitun siistiä raapata jääkylmää autoa -16 lämpötilassa, kesti noin 10 min jonka jälkeen sai ajaa jäässä olevaa autoa joka lämpeni työpaikan pihaan saavuttaessa.

Sit soitin isännöitsijälle ja kysyin että wtf niin kuulema pitää rakentaa lisää tolppia parkkipaikalle.... Valmistunee ensi viikolla....

VITTU!

Vitun runkkuhallitus, helppoahan se on vittu niissä autotalleissa pitää autoaan vaikka ei sähköä tulisikaan, mutta entäpä ne joilla on se pelkkä tolppa? ...

Onneksi saanen järkättyä tolpan alle puolen kilsan päästä kotoa mutta oikeasti. Parin henkilön takia pitää kaikilta 10 tolpan "omistavalta" henkilöltä viedä lämmöt juuri silloin kun kukaan ei osaisi arvata että on talven kovimmat pakkaset. Se onkin niin mystistä vittu että ne ajoittuu aina tammi-helmikuulle..... Kukaan ei osannut arvata..... Omg

Tupakkamiehen paratiisi, jotain 5.5 euroa maksaa kartonki L&M:ää, erilainen aski vaan kuin suomessa.
(

No en nyt tiiä onko se mikään paratiisi. Ohan se rööki siellä halpaa, mutta kyllä on paskan makustakin. Vois olla kurkku vähän kipee, jos useemman vuoden pössyttelis jotain Venäjän mahorkkaa.

Vittu ku mulla menee sitten kaikki asiat aina aivan päin helvetin vittua! Mikä ihme siinä on, ettei joku asia vois mennä kerrankin hyvin? Ei edes tarvitsisi mennä hyvin, mutta kunhan ei vain menis aivan täysin päin vittua.

Hain nyt vaihteeks tonne Ilmavoimiten Teknilliseen Kouluun ja hankin sillon viime keväänä lääkärintarkastuksen vanhoilla silmälaseilla. Mun tuurilla se näkö niillä on niin paska, 1,0 ja 0,9 ja yhteisnäkö 1,1, että en tiedä pääsenkö tonne edes, kun vaatimus on 1,0. Tiedä sitten, tarkoittaako molempia silmiä vai mitä. Nyt mulla olis uudet lasit, ja näkö paljon parempi.

Lähetin myös jollekin tyypille sinne sähköpostia asiasta ja viikon venailin vastausta siihen. Eilen postitin sen hakemuksen ja TÄNÄÄN tulee sitten vastaus, että mun kannattais hakee optikolta lisätodistus näöstä uusilla laseilla. Hyvähän mun on jotain vitun todistuksia hakee, ku se lappu on jo postissa. Eipähän tartte luultavasti sinnekääns sitten mennä.:curs:

Lähetin myös jollekin tyypille sinne sähköpostia asiasta ja viikon venailin vastausta siihen. Eilen postitin sen hakemuksen ja TÄNÄÄN tulee sitten vastaus, että mun kannattais hakee optikolta lisätodistus näöstä uusilla laseilla. Hyvähän mun on jotain vitun todistuksia hakee, ku se lappu on jo postissa. Eipähän tartte luultavasti sinnekääns sitten mennä.:curs:

Luulisi että voit lähettää sen jälkeenpäin, kuhan osoitat sen asianmukasesti. Soitat sinne ja selität miten kävi, vastaus tuli sähköpostiin ja kerkesit lähettää. Yrittänyttä ei laiteta. :thumbs:

Luulisi että voit lähettää sen jälkeenpäin, kuhan osoitat sen asianmukasesti. Soitat sinne ja selität miten kävi, vastaus tuli sähköpostiin ja kerkesit lähettää. Yrittänyttä ei laiteta. :thumbs:
Samaa mieltä Pyr0n kanssa. Se on sen verran rento mesta olla, että kannattaa nähdä vaivaa eikä heittää pyyhettä kehiin. Soitto perään ja asiallinen selitys uudesta todistuksesta.

Nimim. IlmavTK I/99

Samaa mieltä Pyr0n kanssa. Se on sen verran rento mesta olla, että kannattaa nähdä vaivaa eikä heittää pyyhettä kehiin. Soitto perään ja asiallinen selitys uudesta todistuksesta.

Nimim. IlmavTK I/99
Täytyy kai sitten maanantaina soitella sinne vielä perään. Sinänsä sen pv:n henkilön vastaus ei antanut mitään kunnollista tietoa, koska kysyin, että onko se raja molemmilla silmillä vai riittääkö, että toinen silmä tai yhteisnäkö täyttää sen. Toivotaan nyt kuitenkin parasta, että toi homma järjestyisi, koska tonne olisi mukava mennä. Matkaakin olis sinne se 25km, joten ei tarttis kaikkia lomapäiviä bussissa istua.

Nimim. IlmavTK I/99

Juu rento mesta on kyllä. Vapaa-aikaa on melkein liikaa, tänäänkin noin 3 asti oltu lepposasti. Kannattaa vaan koittaa päästä, jos mahdollista, et tuu katuun ;)

Tuli avauduttua eräälle eukolle ja nyt on kuulemma rikosilmoitusta laittamassa. Siistiä!
Jos nyt tulee kunnianloukkaussyyte mulle, niin mitä se käytännössä meinaa? Sakkoja vai häh... Ehkä tää tosin kuuluis tonne tyhmiin kysymyksiin :D Vaikka vituttaakin.

e. Google auttoi kuitenkin, vaikka aluksi tuntui vaikeelta. Joo, max 6kk linnaa. Hauskaa :D

Tuli avauduttua eräälle eukolle ja nyt on kuulemma rikosilmoitusta laittamassa. Siistiä!
Jos nyt tulee kunnianloukkaussyyte mulle, niin mitä se käytännössä meinaa? Sakkoja vai häh... Ehkä tää tosin kuuluis tonne tyhmiin kysymyksiin :D Vaikka vituttaakin.

e. Google auttoi kuitenkin, vaikka aluksi tuntui vaikeelta. Joo, max 6kk linnaa. Hauskaa :D
Onko avautumisesi nauhalla tai onko sille todistajia jotka kuuli sen?

Jos ei niin ehkä selviät ilman linnareissua :D

Onko avautumisesi nauhalla tai onko sille todistajia jotka kuuli sen?

Jos ei niin ehkä selviät ilman linnareissua :D

Se on kirjallisena. Mutta tuskinpa pidetään törkeänä silti. Laitan kyllä akalle itsekin "haasteen" menemään, jos toteuttaa uhkauksensa. Vai pitäiskö ottaa etumatkaa ja laittaa ensin?

Veikkaisin että tuo on kyllä ääritapaus tuo linnakakku, eikä käytännössä suullisesta kunnianloukkauksesta saa mitään. Tietämättä yhtään tapauskesta veikkaisin mitättömillä tiedoilla (maalaisjärjellä) että max sakkoja jonkun verran jos mitään...

Edit: Hidas perkele...

Se on kirjallisena. Mutta tuskinpa pidetään törkeänä silti. Laitan kyllä akalle itsekin "haasteen" menemään, jos toteuttaa uhkauksensa. Vai pitäiskö ottaa etumatkaa ja laittaa ensin?
Veä jokeri pakasta eli äärimmäiset överit: maanantaina rikosilmoitus siitä tyypistä: laiton uhkaus, pedofilia, insesti, murha,... ;)

Tuskinpa tosiaan nettikirjoituksesta pieniä vahingonkorvauksia enempää tulee mutta siihenkin pitää olla jo hyvät perusteet eli perusavautumisen ei pitäisi riittää.

Veä jokeri pakasta eli äärimmäiset överit: maanantaina rikosilmoitus siitä tyypistä: laiton uhkaus, pedofilia, insesti, murha,... ;)

Tuskinpa tosiaan nettikirjoituksesta pieniä vahingonkorvauksia enempää tulee mutta siihenkin pitää olla jo hyvät perusteet eli perusavautumisen ei pitäisi riittää.

Ei oo nettikirjoitus, vaan henkilökohtainen viesti.

Itsepähän se aloitti puhumalla musta paskaa mm. mun esimiehelle ja työnantajalle. Joten eikö se ole enemmän kunnianloukkaamista kuin se, että kerroin mitä mieltä olen tollasista ihmisistä?

No varmasti tuo ei kyllä mene läpi, eli mitään ei pitäisi tulla jos itse on aloittanut, vaikka olisi lievempi loukkaus..(edelleen mutuna mennään)

Edit: Tietysti jos työnantaja ja esimies suostuvat todistamaan, niin varsin turhan kanteen tekee se toinen osapuoli.

Ilmeisesti kroppa lievässä ylirasitustilassa ollut jo jonkun aikaa, tänään vasta siihen havahduin, vituttaa olla näin hidasälyinen.

Back
Ylös Bottom