Oot vasta 19 :D Ehdit löytää vielä paremman :whip:
Ja moneen kertaan
mut tsemppiä.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot vasta 19 :D Ehdit löytää vielä paremman :whip:
mut tsemppiä.Niinkin pieni asia kuin pyyhkijänsulat ja niiden vaihtaminen yms. saa veren kiehumaan. Vittu miten huonosti järjestetty ei saatana.
Nyt kun on sisällä taas lämpimässä kuivat vaatteet päällä niin vitutuskin on vähän laantunut, ja ehkä hieman tuli ylireagoitua. Vitutti tuo vesisade ja kun housujen etumus likaantui auton lokarista. Jaguarihan tuo on mistä tuli vaihdettua.Mikä auto ja malli? Omassa Toyotassa hommaan menee noin 15 sekuntia.
Meidän salilla käy vanhempi nainen, jonka pärekorissa kulkee pitkin salia kaikki tärkeystavarat - sekä juomapullo, tottakai. Juomapullo ei todellakaan sitten ole mikä tahansa pullo, vaan ihan pokkana Vana Tallinn-pullo! ...Oletan sen sisältävän aina vettä, mutta tiedä häntä....
Mäkin pidin joskus pokalla kossupulloa vesipullona. :D

Naama hajoaa ihmisiin joille oon menny lainaan rahaa ja jotka ei maksa takaisin. Vihaan ylikaiken selkärangattomuutta, sit valehdellaan päi naamaa tyyliin "pankki kämmi tilin eikä maksanu tilille rahaa, ni siks en voi maksaa sulle bäkkii" :wtf: Sit kysyn uusiks parin pvä päästä niin "saan kahen viikon päästä.."
Ei täs muute mitää mut tilillä 20e rahaa ja saatavia vajaa 500e noin kaheksalta eri tyypiltä. Kivakiva, varsinki ku jotkut kuukausia ollu pystys, yks jopa 1.5 vuotta. "kyllä mä maksan HETI ku saan rahaa tos ens viikol"
Oikeastaan ei raha vituta vaan periaatteet ja luoton kadotus. Vittu
tosin omani sain takaisin lukuisien taistelujen ja välien selvittelyjen jälkeen puolen vuoden ajanjaksolla kun kundi tankkaili autoani, jälkeenpäin selvisi että silloisen muijansa faijan bensakortilla..en kysellyt sen kummempia siinä vaiheessa mistä se sen bensakortin oli saanu käyttöönsä..eikä kiinnostanutkaan. ei ole enää mun ongelma.