Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oo koskaan tajunnut kuinka jotku voi olla jossain pahassa flunssassa 4 viikkoa yhteen menoon. Itse olen harvoin kipeänä ja kun kunnolla iskee jokin flunssa/keuhkoputken tulehdus tms ärsyttävää, kestää se max reilun viikon ja sitten ollaankin taas tervettä miestä.
Mä en oo koskaan tajunnut kuinka jotku voi olla jossain pahassa flunssassa 4 viikkoa yhteen menoon. Itse olen harvoin kipeänä ja kun kunnolla iskee jokin flunssa/keuhkoputken tulehdus tms ärsyttävää, kestää se max reilun viikon ja sitten ollaankin taas tervettä miestä.

Chrysler Neon kenties?:D
Vitun tyhmä minä kun piti mennä ryssimään oma jalkansa :curs: nyt on sitten isovarvas siinä kunnossa, että siihen sattuu ihan vitusti ja on turvoksissa.
Voihan pipari! :curs: Chrysleristä paukahti kiertokangen laakeri ja kone käyttökelvottomaksi. Uusi kone suomessa 5220e. Ei saatana! :itku:
Eikö mee vakuutukseen tai moottorin takuuseen?
Multa paukahti S40 T4 Volvosta kone ja se sekä uusi kytkin makso 9000 euroo töineen. Onneksi en itse joutunut maksamaan :D
Vituttaa ku en osaa koskaan sanoo mitään hauskaa jenkeille tai muille englantia hyvin puhuville takasi töissä. Aina vaan jäätyy ja tulee vaa hymyiltyä kauniisti tai sanottua jotain sinne päin olevaa. Taitaa tosin olla kaikkien englannin koulussa oppineiden ongelma se, ettei se läppä ja small talk lennä vaan osataan vain taivuttaa konditionaalit ja futuurit.
Mä oon muutamalle kaverille sanonut, että loukkaantumisriski on paljon suurempi jos vetää isoilla painoilla taakse, mutta ei sitä kukaan halua uskoa. Vääntäkööt niskan taakse niin kauan kuin olkapäät on sökönä. Ihmisille on jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeeta ymmärtää, että salillakin oikeesti tulee niitä loukkaantumisia, mut ne kehittyy ajan kanssa eikä välttämättä tuu samalla tavalla ku formuloissa tai rallissa.Olin kaverin kanssa salilla tänään ja kaveri teki ylätaljaa ja kysyi siinä samalla multa että kannattaako tehdä eteen vai taakse. Takaa hyökkää joku vanhempi mies ja tokaisee "monessa maassa on ylätalja taakse kielletty, esimerkiksi Hollannin armeija on kieltänyt liikkeen koska niska voi mennä rikki... kannattaa sen tilalle nostaa käsipainoa niskantakaa sama asia mutta paljon turvallisempi" katoin siinä hetken aikaa silmät pöyreinä.