Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun tyhmä minä kun piti mennä ryssimään oma jalkansa :curs: nyt on sitten isovarvas siinä kunnossa, että siihen sattuu ihan vitusti ja on turvoksissa.

En nyt tiedä vituttaako niin kauheasti, hävettää ehkä enemmänkin.
Ei pitäis kännissä kirjoitella tänne mitään.
Sori, jos tuli viime lauantaina loukattua jonkun tunteita vähän turhan "terävillä" posteilla. :piis:

Mä en oo koskaan tajunnut kuinka jotku voi olla jossain pahassa flunssassa 4 viikkoa yhteen menoon. Itse olen harvoin kipeänä ja kun kunnolla iskee jokin flunssa/keuhkoputken tulehdus tms ärsyttävää, kestää se max reilun viikon ja sitten ollaankin taas tervettä miestä.

Mä en oo koskaan tajunnut kuinka jotku voi olla jossain pahassa flunssassa 4 viikkoa yhteen menoon. Itse olen harvoin kipeänä ja kun kunnolla iskee jokin flunssa/keuhkoputken tulehdus tms ärsyttävää, kestää se max reilun viikon ja sitten ollaankin taas tervettä miestä.

Nii-in, kaikilla ei ole tuota tuuria...

Vituttaako sua siis ihmiset, jotka kärsii pahasta flunssasta 4 viikkoa yhteen menoon vai mikä oli tämän postauksen funktio? :rolleyes:

Chrysler Neon kenties?:D

300m. Ajettu 140tkm. Ei voi tajuta kuinka huonoa chryslerin laatu on. Puolitutulle käynyt samalla koneella sama homma 180tkm kohdalla. Omassa autossa oli vielä vaihdelaatikkokin vaihdettu parivuotta vanhana tehdastakuuna.

Muuten niin pirun kiva auto ettei raaski paaliksikaan laittaa. Ei ruostetta eikä muuta vikaa.

No ameriikasta on kone tulossa vähän säädyllisempään hintaan mut vituttaa silti.

Voihan pipari! :curs: Chrysleristä paukahti kiertokangen laakeri ja kone käyttökelvottomaksi. Uusi kone suomessa 5220e. Ei saatana! :itku:

Eikö mee vakuutukseen tai moottorin takuuseen?

Multa paukahti S40 T4 Volvosta kone ja se sekä uusi kytkin makso 9000 euroo töineen. Onneksi en itse joutunut maksamaan :D

Eikö mee vakuutukseen tai moottorin takuuseen?

Multa paukahti S40 T4 Volvosta kone ja se sekä uusi kytkin makso 9000 euroo töineen. Onneksi en itse joutunut maksamaan :D

Tuskin vakuutus mitään korvaa kun ei ole edes kaskoa eikä ole tapahtunut mitään onnettomuutta. Takuukin rupeaa 10 vuotta vanhassa autossa olemaan aika heikoilla kantimilla. Nooh, paritonnia makso uus kone ameriikassa ja siihen sit laitto päälle. Joku viiden tonnin paukku se sit oli. Tietääpähän taas miks aamusin herää töihin.. :lol2:

Voi p***a! Revähti eilen sulkapallossa ala-selän lihas, ja nyt kun vähänkin kääntää vartaloo nii pistää kunnolla. Just ois ollu hyvä reeniputki päällä ja motivaatio korkeella mut sitten tämmöne.

Viisumiin vaadittava lääkärintarkastus testeineen maksoi lähes 700 euroa, ei helvetti!!!

OT: Wasted, uutee seelantiin olit muuttamassa?

Viittisiks kirjotella tänne jotaa blogintynkää / tai jotain viestiketjua malliin Hupen saksathreadi tai muropaketin kuulumisia kaukomailta tjsp. missä joku on ausseissa ainakin. Kiinnostaisi ainaki mua, ja varmast helvetin montaa muutaki se uusseelanti ja koko se kulma maailmasta (eritoten siis itse halajaisin ausseihin)

Kiitti etukäteen ja tsemppiä downunderiin!

Vituttaa: ei kulkenu ollenkaa normaalisti treeni ja muutenki on toimeton olo. Väsyttää kokoajan, vaikka en juuri muuta kun nukun.

Olin kaverin kanssa salilla tänään ja kaveri teki ylätaljaa ja kysyi siinä samalla multa että kannattaako tehdä eteen vai taakse. Takaa hyökkää joku vanhempi mies ja tokaisee "monessa maassa on ylätalja taakse kielletty, esimerkiksi Hollannin armeija on kieltänyt liikkeen koska niska voi mennä rikki... kannattaa sen tilalle nostaa käsipainoa niskantakaa sama asia mutta paljon turvallisempi" katoin siinä hetken aikaa silmät pöyreinä.

Vituttaa ku en osaa koskaan sanoo mitään hauskaa jenkeille tai muille englantia hyvin puhuville takasi töissä. Aina vaan jäätyy ja tulee vaa hymyiltyä kauniisti tai sanottua jotain sinne päin olevaa. Taitaa tosin olla kaikkien englannin koulussa oppineiden ongelma se, ettei se läppä ja small talk lennä vaan osataan vain taivuttaa konditionaalit ja futuurit.

Vituttaa ku en osaa koskaan sanoo mitään hauskaa jenkeille tai muille englantia hyvin puhuville takasi töissä. Aina vaan jäätyy ja tulee vaa hymyiltyä kauniisti tai sanottua jotain sinne päin olevaa. Taitaa tosin olla kaikkien englannin koulussa oppineiden ongelma se, ettei se läppä ja small talk lennä vaan osataan vain taivuttaa konditionaalit ja futuurit.

Kyllä siihen vuosien aikana tottuu.

Olin kaverin kanssa salilla tänään ja kaveri teki ylätaljaa ja kysyi siinä samalla multa että kannattaako tehdä eteen vai taakse. Takaa hyökkää joku vanhempi mies ja tokaisee "monessa maassa on ylätalja taakse kielletty, esimerkiksi Hollannin armeija on kieltänyt liikkeen koska niska voi mennä rikki... kannattaa sen tilalle nostaa käsipainoa niskantakaa sama asia mutta paljon turvallisempi" katoin siinä hetken aikaa silmät pöyreinä.
Mä oon muutamalle kaverille sanonut, että loukkaantumisriski on paljon suurempi jos vetää isoilla painoilla taakse, mutta ei sitä kukaan halua uskoa. Vääntäkööt niskan taakse niin kauan kuin olkapäät on sökönä. Ihmisille on jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeeta ymmärtää, että salillakin oikeesti tulee niitä loukkaantumisia, mut ne kehittyy ajan kanssa eikä välttämättä tuu samalla tavalla ku formuloissa tai rallissa.

Back
Ylös Bottom