Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Työkaverin hermostuminen pienestä pilasta. Piirsin sen keitetylle kananmunalle kasvot. Vittu että jotkut voi olla tosikkoja.

Ihme nipotusta..
Meillä oli edellisessä duunipaikassa kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus pienet käytännön pilat.
Mm. lomalta palatessa saattoi olla oma paikka täynnä pahvilaatikoita, :david:-kuvilla tapetoitu sermit jne. Eikä siitä ny kukaan hermostunu

Työkaverin hermostuminen pienestä pilasta. Piirsin sen keitetylle kananmunalle kasvot. Vittu että jotkut voi olla tosikkoja.

Seuraavaks kun mä näen töissä jollain kananmunia, niin mäkin piirtelen.:D Ei ookkaan tullut mieleen aikasemmin piirrellä tommoseen.

Meinaa taas niska vetää jumiin. Prkl.

Pienet pilat piristää päivää kivasti :) , mutta tunnustan, että jos joku koskee töissä mun eväisiin, niin silloin palaa päreet. Kaikki muu on sallittua.

Ihme jengiä. Tuo kun ei vaikuttanut sisältöön/makuunkaan mitenkään. Pikku pilat vaan piristää päivää.

Ehkä se nyrppii joitakin, kun toisen omaan kosketaan. Kaikki muu työpaikalla on kuitenkin duunin omaisuutta, joten niihin koskeminen ei ketään kiinnosta.

Vituttas muaki jos mun ruokiin koskettas :jahas:

Mä käyn sellaisella vähän "trendikkäämmällä" salilla, missä on föönejä vallan miestenkin pukkarissa. No tänään eräs sankari "ilmakuivasi" koko hemmetin keski-ikäistä, ilkialastonta kroppaansa niillä salin fööneillä, kun olin astumassa ulos pukkarista.

Käväseppä uimahalleilla missä o noita föönejä seinissä, ihan normaalia tuo että yks ukko pyörii 10 minsaa siinä alla :D

Jees, poliisi pisti aiheettomasti putkaan ja kusettaa vielä raportissakin. VITTU!!! oikeusasiamiehelle menee, saa nähdä tosin auttaako mitään.

Vituttas muaki jos mun ruokiin koskettas :jahas:

No vituttas muakin jos joku kusis muroihin tai nuolis mun rahkaa mutta kamoon, tussilla naama kananmunaan. :D Tyyppi heitti munan vielä lattialle ja sitten roskiin. Ei kato pysty syömään kun se on "pilalla". Vitun neiti. Kehittelin sellasen idean tässä että piirrän seuraavaksi saman tyypin banaaniin terskan ja karvaiset kassit, tai asettelen kiwi hedelmistä sellaiset.

..flunssa ei hellitä, vaikka kuinka popsii antibioottia !:curs::curs:

no eikai se flunssa yleensä antibiooteilla taida lähteä... wikipedia: "Flunssaan ei ole olemassa paranemista nopeuttavaa hoitoa. Antibioottien käyttö voi altistaa entisestään bakteeriperäisille jälkitaudeille kuten poskiontelotulehdukselle. Flunssaa pidetään ihmisten yleisimpänä sairautena. Se paranee itsestään, ja hoidoksi riittääkin lepo ja oireiden lievitys"

Kämppäkaveri joka yskii helvetin kovaa jatkuvasti, mutta on niin laiska että ei voi lähteä edes apteekkiin hakemaan yskänlääkettä. Roolipelit on niin hyviä

no eikai se flunssa yleensä antibiooteilla taida lähteä... wikipedia: "Flunssaan ei ole olemassa paranemista nopeuttavaa hoitoa. Antibioottien käyttö voi altistaa entisestään bakteeriperäisille jälkitaudeille kuten poskiontelotulehdukselle. Flunssaa pidetään ihmisten yleisimpänä sairautena. Se paranee itsestään, ja hoidoksi riittääkin lepo ja oireiden lievitys"

Hyvä huomio.. Keuhkoputkentulehdukseen on määrätty antibiootit ! Keuhko kuvissa ei mitään hämminkiä, tulehdusarvot normaali.. kuitenkin pitää syödä kuuri loppuun. Jäljellä on flunssa ja tukkoisuus, mut kyl tää tästä..

Pienet pilat piristää päivää kivasti :) , mutta tunnustan, että jos joku koskee töissä mun eväisiin, niin silloin palaa päreet. Kaikki muu on sallittua.
Sama, kaikenlainen pilailu töissä on vaan plussaa mutta ruokiin EI kosketa!!!

Sen verran paljon tästä on muiltakin tullut kommenttia, että kertokaa nyt hyvät pojat MITEN te sitten kusette ellette muna kädessä?

Niijja oven lukitseminen pisutellessa on kyllä hienostelua. Kuuleehan sen lorinasta onko kopissa ketään. Ristiin saa tulla kusemaan, jos huvittaa.

-k

e: perhana, olikin sivu refreshaamatta. Ovi auki kusemista on näemmä jo käsitelty syventävästi.

Kusemaan pystyy ilman käsiäkin, ruikkimatta silti housuille. Pitää vaan kusta oikeessa kulmassa ja tarpeeks kovalla paineella. :D Joskus ala-asteella ainakin koulun katolta kokeilin.

Hyyyi :urjo:

Tämä on enemmänkin suloista kuin hauskaa, mutta meidän salilla aika usein varsinkin myöhään illalla/muuna aikana jolloin salilla ei ole paljon porukkaa, kuuluu miesten puolelta suihkulauleskelua. Meillä on siis suihkutilat silleen, että miesten suihkut ovat siinä ihan seinän toisella puolella ja seinän läpi kuuluu hyvin. En ole kyllä kertaakaan vielä saanut selvää mitä siellä suihkussa lauletaan...
Se on varmaan meikäläinen - runkkaan sulle lauleskellen. :haart:

Asiaan. Omalla salilla oleva nyrkkeilysäkki aiheuttaa tahatonta komiikkaa ja toisaalta vitutusta, kun se on nähtävästi muodostunut eräänlaiseksi kukkotunkioksi. Urokset potkivat ja mätkivät sitä tarmolla, ja joka kerta kun naaras jolla on hyvin muodostunut runko tai joka on muuten vaan niin herkku kävelee siitä ohi, äijien tempo sen kun yltyy. Toisekseen se kerää joka sortin amatööriä, jotka muksivat säkkiä ympäristössä liikkuvia huomioimatta ja ylipäänsä yhtä huolella kuin se olisi joku vitun pinjata. Joskus on jopa kaks Van Dammea säkin kimpussa ja hyppypotkujakin satelee.

Kusemaan pystyy ilman käsiäkin, ruikkimatta silti housuille. Pitää vaan kusta oikeessa kulmassa ja tarpeeks kovalla paineella. :D Joskus ala-asteella ainakin koulun katolta kokeilin.

Jos silloin viisari osoittikin muualle kuin suoraan alaspäin :hyper:

Back
Ylös Bottom