Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työkaverin hermostuminen pienestä pilasta. Piirsin sen keitetylle kananmunalle kasvot. Vittu että jotkut voi olla tosikkoja.
-kuvilla tapetoitu sermit jne. Eikä siitä ny kukaan hermostunuTyökaverin hermostuminen pienestä pilasta. Piirsin sen keitetylle kananmunalle kasvot. Vittu että jotkut voi olla tosikkoja.
Työkaverin hermostuminen pienestä pilasta. Piirsin sen keitetylle kananmunalle kasvot. Vittu että jotkut voi olla tosikkoja.
, mutta tunnustan, että jos joku koskee töissä mun eväisiin, niin silloin palaa päreet. Kaikki muu on sallittua.Ihme jengiä. Tuo kun ei vaikuttanut sisältöön/makuunkaan mitenkään. Pikku pilat vaan piristää päivää.Työkaverin hermostuminen pienestä pilasta. Piirsin sen keitetylle kananmunalle kasvot. Vittu että jotkut voi olla tosikkoja.
Ihme jengiä. Tuo kun ei vaikuttanut sisältöön/makuunkaan mitenkään. Pikku pilat vaan piristää päivää.
Mä käyn sellaisella vähän "trendikkäämmällä" salilla, missä on föönejä vallan miestenkin pukkarissa. No tänään eräs sankari "ilmakuivasi" koko hemmetin keski-ikäistä, ilkialastonta kroppaansa niillä salin fööneillä, kun olin astumassa ulos pukkarista.
Vituttas muaki jos mun ruokiin koskettas :jahas:
no eikai se flunssa yleensä antibiooteilla taida lähteä... wikipedia: "Flunssaan ei ole olemassa paranemista nopeuttavaa hoitoa. Antibioottien käyttö voi altistaa entisestään bakteeriperäisille jälkitaudeille kuten poskiontelotulehdukselle. Flunssaa pidetään ihmisten yleisimpänä sairautena. Se paranee itsestään, ja hoidoksi riittääkin lepo ja oireiden lievitys"
Sama, kaikenlainen pilailu töissä on vaan plussaa mutta ruokiin EI kosketa!!!Pienet pilat piristää päivää kivasti, mutta tunnustan, että jos joku koskee töissä mun eväisiin, niin silloin palaa päreet. Kaikki muu on sallittua.
Sen verran paljon tästä on muiltakin tullut kommenttia, että kertokaa nyt hyvät pojat MITEN te sitten kusette ellette muna kädessä?
Niijja oven lukitseminen pisutellessa on kyllä hienostelua. Kuuleehan sen lorinasta onko kopissa ketään. Ristiin saa tulla kusemaan, jos huvittaa.
-k
e: perhana, olikin sivu refreshaamatta. Ovi auki kusemista on näemmä jo käsitelty syventävästi.
Se on varmaan meikäläinen - runkkaan sulle lauleskellen. :haart:Hyyyi :urjo:
Tämä on enemmänkin suloista kuin hauskaa, mutta meidän salilla aika usein varsinkin myöhään illalla/muuna aikana jolloin salilla ei ole paljon porukkaa, kuuluu miesten puolelta suihkulauleskelua. Meillä on siis suihkutilat silleen, että miesten suihkut ovat siinä ihan seinän toisella puolella ja seinän läpi kuuluu hyvin. En ole kyllä kertaakaan vielä saanut selvää mitä siellä suihkussa lauletaan...
Kusemaan pystyy ilman käsiäkin, ruikkimatta silti housuille. Pitää vaan kusta oikeessa kulmassa ja tarpeeks kovalla paineella. :D Joskus ala-asteella ainakin koulun katolta kokeilin.