Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitäs menit törttöilemään? :rolleyes:

Palo totaallisest käpy yhtee "naisee", kun hän päätti solvata ja haukkua aika isosti riidan aikana.. Potkaisin autoa.

Ja ei, ei ollu oma.. (auto tai eukko)

Sain TAAS, vittu, varmaan sadatta kertaa parkkisakot! Ja omaa tyhmyyttä ja huolimattomuutta.

Ajelin kotia toissapäivänä ja oli hesesafkat messissä. Otin ne siitä motarin alkupäässä, Munkkiniemen tienoilla olevasta hesestä ja asun ite Kampissa, joten oli kiire himaan ettei mättö jäähdy vetiseksi paskaksi. Jätin auton viereiselle kadulle asunnostani ja kävelin 200 metriä himaan.

Olin unohtanu tupakit autoon, vittu! Juoksin hakemaan ne kuola valuen ja huoli jäähtyneistä sämpylöistä mielessä ja hoksasin että juoksumatkan varrella, apout puolessa välissä matkaa poikkikadulla oli vapaata parkkitilaa. Nappasin tupakit salamana taskuun ja kaahasin sata metriä, säästinpähän siinäkin sen 15 sekuntia. Olin ihan varma että siihen sai pysäköidä.

No ei saanut. Aamulla puoli seittämän äärimmäisessä vitutuksessa duuniin ja autolle. Silmät vaan pullisteli ja ärräpäät lenteli kun lappu oli lasissa.

Muutenkin perse auki ja tää vielä. Kaveri vielä karhuaa jotain vitun lukkosepän laskua ja tupakkikartsa pitää maksaa. Just tuli sähkö- ja digiboksilasku ja joululahjat ostamatta. Ei oo ikinä rahaa.

Sairaana. Kurkku törkeen kipee ja iltasella oli kuumettakin. Nokka aivan tukossa. :curs:

Kerro toki missä tuollainen :david:-sali on, niin tietää pysyä tarpeeksi kaukana. Jos kaveri ei perseillyt eikä häirinnyt ketään, niin eikö jokainen järkevä ihminen osaa keskittyä omiin hommiinsa jonkun porukalla naureskelun sijasta?

Siis jos olisit itse ollut paikalla niin todennäköisesti olisit kiinnittänyt huomiota kys. henkilöön. Tapa jolla hän tuli paikalle, heitti takin avaimille tarkoitettuun naulakkoon, ja alkoi tehdä kylmiltään noita muutamaa sarjaa, takki niskaan ja POIS. Se oli niin poikkeuksellista, että kyllä se oudoksutti.

Eipä siinä mitään jos ei treeni kulje heti alusta, niin pois vaan!

Eikä muut varsinaisesti naureskellu, katselimme /myhäilimme itsekseen mutta niin että muut tunnistivat itsensä toisista treenaajista.

Ja no-body hyvä, jos mielestäsi ei saa/pidä kiinnittää huomiota toisten tekemisiin, miksi sinä silloin luet tätä threadia?

Siis jos olisit itse ollut paikalla niin todennäköisesti olisit kiinnittänyt huomiota kys. henkilöön.
...
Ja no-body hyvä, jos mielestäsi ei saa/pidä kiinnittää huomiota toisten tekemisiin, miksi sinä silloin luet tätä threadia?

Ihan varmasti olisin kiinnittänyt huomiota kyseiseen henkilöön ja voi olla että tyypin touhuissa ei ollut millään mittapuulla mitään järkeä, en tiedä kun en nähnyt. Kyllä salilla väkisinkin näkee, mitä ympärillä tapahtuu ja saatan itsekin puolella silmällä aktiivisesti seurata, jos on jotain mielenkiintoista nähtävää. Ja kyllä minunkin perääni on katsottu kun tulee joskus sähellettyä, tiettyyn rajaan asti se tavallaan kuuluu asiaan.

Alkuperäisessä viestissäsi ollut ilmaisu "kaikki muut toisiaan katsellen nauraen" vain nosti minulla karvat pystyyn, koska minä en ainakaan haluaisi itse eksyä salille, jossa jollekulle naureskellaan porukalla vain, koska tämä on aloittelija, satunnainen kuntoilija tai edes muuten vain harmiton hölmö.

Jes, pomo soitti ja sano että työsopimusta ei jatketa. Ei paina vaakakupissa grammaakaan se, että olen tehnyt työni hyvin ja tuonut paljon rahaa taloon, koska vanhemmat työntekijät jatkaa vaikkeivät laskuta edes palkkansa edestä.

Haistakaa paska vaan koko sakki. Minkä takia työnantaja ei voi valita työntekijöitään, vaan noita peukku perseessä istuvia gonasäkkejä pitää paapoa? Vittu.

mikaT2 ja hepinkeittäjä. kiitos päivän repeämisestä:lol2: Joo noi jokku kokeneemmat jermut osaa olla välillä vähän.. epäilyttäviä. Ne yleensä erottuu joukosta ja tuntuu kuin heidän touhujen aikana salilla olisi 1000 valvovaa silmää ja korvaa. Nyt sut on leimattu niitten kaveriksi, muista se seuraavalla kerralla kun yhdessä treenaatte. Nimittäin itse jouduin olemaan jokunen vuosi sitten epäystävällinen kun varmaan 6 kertaa yritin nätisti sanoa eräälle"sankarille" etten halua/ tarvitse varmistajaa todellakaan Kyykyssä!

T2 hahhahaha ei morjes, kaveri ei ilmeisesti huomannu kevennystä shortseissaan?

Joskus törmäsin pirkkolan legenaarisessa luolassa pariin jannuun, ketkä paukuttivat maastaveto- ja kyykkysarjojaan menemään peilin edessä... pelkissä boksereissa. Hommaan tietenkin kuuluivat yliampuvat spyykkaukset ja tuuletukset...:)

Tänään oli taas hyvä päivä. Aamulla sataa lunta aivan saatanasti ja lähden hirveässä lumipöppörössä polkemaan fillarilla kouluun. Puolimatkassa takarengas alkaa tökkäämään aina tietyssä kohdassa lukkoon, mutta poljen väkisin kouluun, vaikka se hinkkaakin kiinni. Koulusta päästessä klo 16 vitutuksen saattelemana tarkistan, mikäköhän sitä fillaria nyt taas riivaa. Eipä siinä muuta, kuin ulkorengas halkesi kyljestä auki ja siitä puski sisäkumin hirveälle pallolle ulos. Taluttelin siitä sit kotiin päin ja 200m päässä koululta kuuluu hirveä *TUM* ja takakumi räjähti. Ei muuta kuin talutusta kotiin 3km armottomassa lumipyryssä.

Mistään ei taaskaan tule mitään ja päätän lähteä salille. Hyppään autoon, lyön pakin silmään ja lähden perettämään, niin huomaan, että jumalauta lämmityslaitteen johtohan se siinä roikkuu kuin mikäkin vaijeri seinästä kiinni. Onneks en sentään ajanut pistoketta hajalle, vaan huomasin vielä ajoissa sen.

Niin ja kaikki tiet on täynnä tollasta ruskeeta paskalunta, kun tuota suolaa tarvii ajaa kaikki paikat täyteen. Onkohan sitä suolaakaan pakko ajaa joka paikkaan, kun kiva sitten ajella tollasella ympärivuotisessa loskapaskassa. Joku sen kuitenkin mainitsee, niin raskasta liikennettä vartenhan sitä kylvetään.

Ei nyt välttämättä salikomediaa mutta hymyilyttämään pisti ainakin;

Tulin aamupäivällä salille, nakkasin treenikassin samaan paikkaan mihin aina ennenkin. Yhtäkkiä alkaa kuulua tajutonta karjumista kyykkypaikan luota. Syöksyn paikalle, ajatellen jonkun olevan hengenhädässä hullujen kyykkyrautojen alla. Vielä mitä, kaksi ulkomaalaista kehonrakentajaa pullistelee naamat vastakkain toisilleen peilin edessä, naama punaisena ja hirvee karjuminen molemmilla. Ei siinä mitään, tuttuja kundeja molemmat ja ihan mukavia, tuli taas vaan hiukan stereotypiat tyhmistä bodareista mieleen. Ja vaikka ko. jannut eivät ihan mitään penaalin terävimpiä kyniä olekaan, oli koko juttu vaan inside-läppää, eli ihan vakavissaan eivät yrittäneet posettaa toisiaan kumoon.

Ei mulla muuta, hyvä meininki oli taas puntilla. :D

Kerran nyrkkeilysäkkiä mätkiessä huomasin hemmetin hyvännäköisen muijan ja potkaisin samalla katsoessani ohi säkkiä ja vedin perseelleen.

hoho, itse lähdin treenin päätteeksi pukkarista pois ja satuin vilkaisemaan naisten pukuhuonetta kohti, ovi raollaan ja yläastetytöt tms. vaihtamassa housuja stringit jalassa kannikkaat ovea kohti. Pukkareitten ovesta ulos ja kynnyksestä mahaliukua :lol2:

Joskus tein etukyykkyä ilman rautoja ja pyysin jonkun randomin hiukan katsomaan, ohjeistin että jos ei taakse kippaa niin mitään ei tartte tehdä. Noh eteenhän tuo kippasikin kuten yleensä ja yhtäkkiä kaveri makaa mun selän päällä. Oli varmaan mielenkiintoisen näköistä kun toinen on punaisena polvillaan maassa ja äijä selässä.. :rolleyes:

Ei nyt varsinaista komediaa mutta tänään yhytin yhden äijän lerssi kädestä kusella, tai en mä tiedä runkkasko se vai mitä mutta pistäkää salilla ollessanne ne vessojen ovet lukkoon.

Ei nyt varsinaista komediaa mutta tänään yhytin yhden äijän lerssi kädestä kusella, tai en mä tiedä runkkasko se vai mitä mutta pistäkää salilla ollessanne ne vessojen ovet lukkoon.

Äläs Janpa aina kuvittela tommosia jos näet lerssin. Ei tee hyvää mielenterveydelle.;)

Tuo yleisessä/julkisessa tms. vessassa pissaaminen ja oven lukitsematta jättäminen ja muna kädessä seisominen kuulostaa muuten omituiselta ja vahinkona epäuskottavalta.

Back
Ylös Bottom