Reilu viikko sitten poistettiin pari viisaudenhammasta, särkee vieläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tehän olette jo isoja aikuisia :lol2:
Niin. Tuo ei kyllä tule tosta loppumaan ihan heti, kyllä tuollaista vanhemmatkin tekee. :(
Onha se joskus hauskaa kattoo ku joku eka vetää penkkii ja sit suoraa sen jälkee habaa ja lähtee himaa.. Mut antaa treenata ei oo mun ongelma.
mitäs siitä? onhan mullakin olemassa rinta-hauis-vatsa-päiväOnha se joskus hauskaa kattoo ku joku eka vetää penkkii ja sit suoraa sen jälkee habaa ja lähtee himaa.. Mut antaa treenata ei oo mun ongelma.
Onha se joskus hauskaa kattoo ku joku eka vetää penkkii ja sit suoraa sen jälkee habaa ja lähtee himaa.. Mut antaa treenata ei oo mun ongelma.
hankailin itse olkapää sarjaa vinopenkissä
mut tehäänkö vinopenkissä olkapäitä?Toi on paras kanava salilla. Nykään kiehuu aina kun salilla soi joku Voice tai NRJ. Kotikunnan salilla kun tottu RadioRock:iin. Tosin monesti niille sai nauraa kesken sarjan. Onneks nykyään osaa keskittyä paremmin.Käsi ylös kenen mielestä Radio Rock tai vähintäänki korporaatio pitäs kieltää saleilla? Meni nimittäin taas reenin viimeset hauiskäännöt aivan poskelleen kun kuunteli niitä juttua "hieman lutkahtavasta BB-Hennasta". Pelottaa ajatellaki mitä olis käyny jos liike ois ollu penkki tai kyykky. Mahto kanssatreenaajilla olla hauskaa ku meikä yksin repeilee siellä kesken sarjojen..
mitäs siitä? onhan mullakin olemassa rinta-hauis-vatsa-päivä
eri asia sitte jos aina on se päivä
.....Lahnapenkkejä arvostan. Ne vaatii voimaa.

Salikortti oli mennyt umpeen. pitää odottaa maanantaihin saakka että voin käydä taas lataamassa sen. Nyt pistelee beta-alanine ympäri kehoa eikä pääse purkamaan sitä rautaan.
. Jonkinlainen äärimmilleen kehitetty runkkupenkki siis. Tuota näkee yllättävänkin usein ja tuon nähdessään ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Testasin joskus tehä noin ihan vittuuksillani, enkä kyllä ymmärrä miten kukaan voi noin penkata.Täälläpäin yks oikeasti ainakin omasta mielestään "kova" punttaaja tekee penkkiä tuolla tavalla. Kukaan ei vaan koskaan uskalla kyseenalaistaa sitä, koska se omasta mielestään on salin kovin jäbä ja tekee lähes kaikki liikkeet kerrassaan aivan ufoilla erikoistekniikoilla. Kai se on sillä vähän erottautumista massasta.Parhaita on nämä sankarit, jotka pitää jalkoja penkillä ja persettä ilmassa penkatessaan. Jonkinlainen äärimmilleen kehitetty runkkupenkki siis. Tuota näkee yllättävänkin usein ja tuon nähdessään ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Testasin joskus tehä noin ihan vittuuksillani, enkä kyllä ymmärrä miten kukaan voi noin penkata.
Mikä siinä lahnapenkissä on niin maagista, että se vaatii voimaa jota oikeaoppisella kaarella penkatessa ei tarvitse. Itsekin penkkasin ennen lahnana. Kilot ei noussu, olkapäät kipeyty. IMO ihan vitullisen tyhmä tapa tehdä penkkiä, vaikka se vissiin jotain voimaa vaatiikin.
Runkkupenkkiä minäkään en ymmärrä.