Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jengillä on niin käsittämättömiä kuvitelmia bodauksesta ettei mitään rajaa.

"Tuo bodari kyllä näyttää kuvassa ikäistään vanhemmalta. Siihen varmasti vaikuttaa myös bodaaminen."

...kun näytin kuvan 48-vuotiaasta Avi Lehyanista:

avi-front2.jpg

Joo, saleen näyttäisi äijä 20 vuotta nuoremmalta jos ei olisi ikinä painoihin koskenut!

ei saatana maksoin velkoja juuri puolet masseistani "kaverille" joten jäin 100€ ruokarahaa loppukuukaudeksi.. yritin tälle sanoa että kun kerran näin niin yritä nyt edes johkin fiksuun jkäyttää johon tämä idiootti veti kännit ja meni yhteen luukkuun ryöstettäväksi...vitun alkkiset tukehtukaa pulloonne. prkl

kuka pistää linkin "näin colemanniksi satasella kuukaudessa+laskut?":)

No mua on nyt vituttanu tasan vuoden tää mun pienuus. Vittu oon 16 vee ja pituutta vain saatananmoiset 167 cm PERKELE. en ikin pysty näkemään itseäni miehenä tälläses vartalos

Äläpä vielä hätäile. Tiedän ainakin kolme tapausta kavereistani/tutuistani, jotka olivat tuossa iässä jotain tuon pituisia tai lyhyempiä. Nykyään sellaiset 180cm. Yhdellä ainakin kasvu jatkui tuonne armeijaikään saakka.

No mua on nyt vituttanu tasan vuoden tää mun pienuus. Vittu oon 16 vee ja pituutta vain saatananmoiset 167 cm PERKELE. en ikin pysty näkemään itseäni miehenä tälläses vartalos
Kyllä Nyyssölä on sua lyhyempänä ihan miehen näkönen. ;)

Vittu! Joku saatanan molopää rupes täällä jotain rakentamaan. Perkele. Nyt on sunnuntai!!! Kohta siihen tulee yhdeksän millin reikä jos toi homma ei lopu!!:curs:

Selkä särkee vaan edelleen. Huomenna pitäisi mennä töihin. Mitähän siitäkin tulee. Lisäksi hävettää kun sain eilen mutiaiselta turpaan. Se löi ensin ja hipsi karkuun paikalta ennenkuin ehdin takomaan sitä:itku:

no vittu viikon verran kerkesin bellan kanssa pyöriä ja sit taas alkoi arki ja se joutu lähtee himaan. seuraavan kerran nähdään 2vk päästä..joka kerta sitä kyllä tiedostaa että toinen joutuu taas pian lähtemään pois mut sitä kun tottuu liian hyvälle sillä välin.olo on kuin jätetyllä kun huomaa taas olevansa ihan yksin.eikä paljoa lämmitä päivittäinen yhteydenpito jos toinen ei ole fyysisesti vierellä.tää kaukosuhde on niin perseestä!

huomenna on maanantai ja pitäs ryömiä aamulla taas töihin. Eihän siinä mitään jos ois työ mistä tykkäis mutta kun ei kiinnosta pätkääkään nykyiset hommat :wall:

Aika, rahat ja hermot finaalissa.

Aikalailla sama.

Iski jostain hirveä stressi päälle. Se yhdistettynä ihmissuhdeongelmiin ja siihen, että kaikkialta saa vaan paskaa niskaan, luo aika mielenkiintoisen vitutuksen.

Ei vittu! Mua on soitettu kaks kertaa peräkkäin työhaastatteluun eri päivinä enkä oo päässy vastaamaan kumpaankaan koulussa. :curs: Tonne vitun puhelinvaihteeseenkaan ei pysty soittamaan kuin 9-15 ja siihen aikaan tapaan olla koulussa. Voi saakeli, jos toi työpaikka menee ohi suun sen takia, että ne soitti huonoon aikaan. Huomenna soitan sinne firmaan kyllä vaikka väkisin, itkekööt puhelinvaihteiden robottinaiset mitä tahansa. :jahas:

Eilen ei ollu mun päivä. Ensin en saatana meinannut edes päästä sisään koko salille. Sitten ei oikein treeni kulkenu kun kusi ruokapuoli viikonloppuna vähän menojen takia. Lisäksi myös kolhin salilla pääni hack-laitteen painotankoon noustessani kyseisen rakkineen vierestä poimimasta maasta painolevyä. Ja tiety kirottua olkapäätänikin alkoi taas vihloa pitkästä aikaa. :curs:

Back
Ylös Bottom