No jos tekee niin pienillä painoilla ni miks menee ees salille? Pyörität käsii vaa himas ni sama asia.
:lol2: Sut on nähty. Lähe menee
Viestihistoriakin jotain niin helmeä.Sori

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos tekee niin pienillä painoilla ni miks menee ees salille? Pyörität käsii vaa himas ni sama asia.
Viestihistoriakin jotain niin helmeä.
Juurikin näin.
Kai myös tyhmempikin tajuaa että yli 3 viikkoa salilla käynyt ei tee enää ylätaljassa mitään oman kehon suuruisella vastuksella jos haluaa kehittyä??
No ei kai tuo Robertton kommentti nyt ollut tosissaan heitetty. Itse ainakin tulkitsin sen sarkasmina tuohon TripleH:n juttuun liittyen.
Paljonko muuten hemmmo ite painat? Mä painan noin 90 kg ja joskus oon tehny ylätaljaa eteen ilman jalkatukea, koska se oli rikki. Siinä jo 70-75 kg painoilla tuntui, että kroppa lähtee heilumaan eikä suoritusta saa puhtaasti tehtyä. Mun käsitys on siis se, että ei tarvitse olla edes oman painon verran painoa taljassa, että jalkatuen puute alkaa haitata suoritusta. Aika hyvän näköistä kehitystä noissa kuvissa :thumbs:
Edit: No siinähän se luki se sun paino noissa kuvissa kun otti silmän käteen. Eli tosiaan ei noin pienellä prosentilla kehonpainosta vielä varmaan haittaakaan se jalkatuen puuttuminen.
Sarkasmia oli joo, mutta vaikkei olisi ollutkaan niin ei olisi silti tarvinnut laittaa koko treenihistoriaansa ja selän kehitystä sen vuoksi näytille.:hyvä: Tuolla nyt ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
hävisin 10e pelikoneeseen....