Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Löydettii toisemme uudestaan yhen muijan kaa muutaman kuukauden jälkeen... tyttö on kiva ja oon ihan kusessa siihen mutta ongelma on se että tiiän ettei tosta kuitekaa tuu mitää ja se tuppaa vituttaan :/

Kesken treenin tuli aivan perkeleen huono olo ja tajuton hiki puski päälle. Ei meinannu millään mennä ohi vaan joutu jättään treenin kesken ja tuleen himaan pötköttään

On hienhajua ja Hien Hajua. Ok jos on normi liikuntahikeä. Mutta voi vinetto kun jotkut haisee puolenvuoden ammoniakkihielle. Pesemättömät reikäiset verkkarit ja sellainen tuima pistävä löyhkä.

mua vituttaa se että ihmiset on nii saatanan avuttomia että itketään joka asiasta joko netissä tahi sitten kadulla, itketään että ei oo naista, on nainen taikka 2 naista fak me jos mulla olis 2 naista niin ei siinä ongelmaa tulis taikka jos olis nainen niin vittuako sitä täällä itkee kui huonosti sen kanssa menee. Ja jos ei oo muijaa nii sitte on nii kauheeta ja itkettää ku ei oo pärstäkerrointa itelle osunu jne, voi helvetti kyllä sitä tuheroo tulee semmosilla naamoilla että oksat pois... Ihmiset alkaa vaan erakoitumaan niin että ei oo ku netti jossa käydä ja saada kivoja netti kavereita ja itkeä niiden kanssa ja huomaat sitte 10v päästä että eihä mulla oo mitää kavereita muusta elämästä puhumattakaan(no tuskin ihan noin pääsee käymään mutta got the point. :D) Joo to be continued jos joskus jaksaa vielä avautua.

Vituttaa.. Niinku tos aikasemmin kirjottelin, faija delas tiistaina.. Oon täs vetäny viinaa vaan.. Työt ei kiinnosta ja kaikki on harmaata.. Onneks ees muija pitää mut jossain järjissä.
Vituttaa myös avautua tänne.. Sori.

:(.

Jos sulla on tyttöystävä tai muita läheisiä, joille voi puhua, niin puhu. Puhu niin paljon kuin ikinä tulee asioita mieleen, itke jos siltä tuntuu, nojaa sen tyttöystäväsi olkapäähän mitään puhumatta, jos siltä tuntuu. Avaudu tännekin niin paljon kuin huvittaa, mitään haittaa siitä ei ole kenellekään ja toisinaan kirjoittamalla on helpompi purkaa asioita kuin puhumalla. Mutta vältä sitä viinaan turvautumista, tuossa tilanteessa se vain siirtää asioiden käsittelyä ja siitä voi jäädä oikeasti paha putki päälle, kun kaikki paska palaa pintaan aina vain heti, kun päänuppi selviää ja siinä vaiheessa kuppia ottaa helposti taas lisää. Jos duunissa ei jaksa, niin hae saikkua. Tuossa tilanteessa sitä saa ihan pyytämällä. Älä yritä jaksaa yli voimiesi, siitä ei tule kuin harmia.

Tänään oli semmoinen pakollinen sukulaisten luona käynti. Molemmat pikkuveljet, niiden perheet ja joitain serkkuja perheineen oli kasassa. Mulle tulee aina sellainen ahdistuksen tunne kun on enemmän sukulaisia kasassa. Muistaa taas sen että itse on vanhin elossa olevista sukulaisista. Ainoa kenellä ei ole perhettä. Sitten ihmetellään suureen ääneen, että kuinkas sää et ole viellä perhettä itselles kasannut. Voi vittu mitä keilaa porukkaa. Onneksi ei enää vähään aikaan tarvitse mennä tuollaisiin tilaisuuksiin.

Tänään oli semmoinen pakollinen sukulaisten luona käynti. Molemmat pikkuveljet, niiden perheet ja joitain serkkuja perheineen oli kasassa. Mulle tulee aina sellainen ahdistuksen tunne kun on enemmän sukulaisia kasassa. Muistaa taas sen että itse on vanhin elossa olevista sukulaisista. Ainoa kenellä ei ole perhettä. Sitten ihmetellään suureen ääneen, että kuinkas sää et ole viellä perhettä itselles kasannut. Voi vittu mitä keilaa porukkaa. Onneksi ei enää vähään aikaan tarvitse mennä tuollaisiin tilaisuuksiin.

En kans ymmärrä miks kaikki aina painostaa kaikkia hankkimaan perheen jos ei joku vaikka vaan halua.
Ei siihen tietenkään viitti kauheen suoraan vastata että on paljon siistimpää panna ventovieraita niin usein kun mahollista :D

Juu, tottakai. Salilla pitää aina haista paska, siksi suosittelen että jos haluat olla oikein "hoocee"-treenari niin paskaa valmiiksi housuusi jo pukuhuoneessa. Kaikista kovimmat pudottaa lahkeesta samaan aikaan kun menee kyykyssä alas. Respect.

Ei näin...

Olin tänään salilla jumppaamassa. Sinne oli eksynyt myöskin joku vanhempi nainen, ikää ehkä semmoset +60. Asusteena tällä oli t-paita jossa tekstinä "Villit Vuodet". Jalassa semmoset sukkahousun tapaset mustat tsydeemit ja valkoiset alushousut. Ai mistäkö tiedän alushousujen värin? Koska niistä "sukkahousuista" näkyi aivan selvästi läpi. No nää alkkarit sitten vilkku vähän joka liikkeessä...meinas mennä reenit vähän sekasin kun ei meinannu saada silmiä irti :haart:

Kahdeksas päivä menossa flunssassa, onneks kuume sentään pois jo. Ei uskalla silti vielä mennä puntille, syksyn eka flunssa ja parempi sit vaan sairastaa kunnolla. Eniten tässä vituttaa kun ruokahalua ei ollenkaan ja väkisin safkaa väännettävä naamariin, ehkä ensiviikolla jo fiilikset nousee ja pääse kiinni arki rutiineihin kunnolla.

syysloma meni...eikä päässy kertaakaan otille:(

Säästippä tipan terveyttä taas ainakin.

Niin ja itteetä vituttaa kaikki vaivat; olkapää meni 1,5 viikkoa sitten vinksalleen penkissä, pohje kipeytyy juostessa -> kipu kasvaa aina jos vaan rasittaa -> lepoa.
Olkapäästä en saanut lääkärille aikaa viime viikolle -> takaisin yläkropan treeneihin paluu pitkittyy.
Jos olkapäässä onkin jotain pahempaa vikaa ja joudutaan jotain leikkelemään, saattaa inttiin meno siirtyä. Voih voih mitä kakkaa.
Juoksu sivuun siis. Huomenna vetämään kyykkytreenit salille ja jos ei olkapää anna pitää painoja niskassa, vituttaa se, että treenaamaan ei pääse jne jne.
Ja sitten vituttaa taas sen jälkeen se hulvaton ryyppääminen mikä alkaa kaiken tämän tuloksena.

Ps. krapulasta ja vetelyydestä johtuva vitutus vituttaa sen jälkeen..

Onko kukaan muu muuten huomannut että kuulokkeista hajoavat johtimet aina tasan viikon päästä takuun umpeuduttua? Kossillakaan "suomessa ei päde elinikäinen takuu" vaikka vittu lapussa lukee kaupassa että "life-time-vitun-warranty!"

Saatana. Onko johtimien materiaali tahallaan laskettu niin että se kovettuu vähän reilun vuoden päästä, liitokset katkeavat ja toinen luuri mykistyy? Vittu Kossikin tekee samanlaista saatanan paskaa kuin kaikki kiinan rimpulat ja muut vittupaskat jotka sentään maksavat 20-kertaa vähemmän!
Vituttaa ostaa uudet kuulokkeet aina vuoden välein.

Onko kukaan muu muuten huomannut että kuulokkeista hajoavat johtimet aina tasan viikon päästä takuun umpeuduttua? Kossillakaan "suomessa ei päde elinikäinen takuu" vaikka vittu lapussa lukee kaupassa että "life-time-vitun-warranty!"

Saatana. Onko johtimien materiaali tahallaan laskettu niin että se kovettuu vähän reilun vuoden päästä, liitokset katkeavat ja toinen luuri mykistyy? Vittu Kossikin tekee samanlaista saatanan paskaa kuin kaikki kiinan rimpulat ja muut vittupaskat jotka sentään maksavat 20-kertaa vähemmän!
Vituttaa ostaa uudet kuulokkeet aina vuoden välein.

joo olen huomannut ihan saman asian itse joskus kun vielä käytin tehokkaasti mp3 soitinta..sitten luovutin ja ostin auton ja popitan siellä :D

Lippupalvelu!:curs::curs::curs:

e. Ei tarttenu sitten ostaa lippuja. "Metallican keikat ovat toistaiseksi loppuunvarattuja" tms.. Vittu.

Voi helevetti, ylläripylläri taas töissä on ihan kamalaa. Toisaalta mukava kun on vastuuta ja tekemistä mutta toisaalta tuntuu että pää hajoo tän kaiken alle. Kunhan tästä projektista selvii, on kyllä pakko pitää pari päivää liukumavapaata...

Back
Ylös Bottom