Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ja vaikka jokainen jengi mikä myy huumeita katoaisi maan päältä niin tilalle tulisi heti uudet.

ja on topic, eipä voi sanoa että erikoisemmin mikään vituttais :eek:

Aivan, ja totuus on se ,että et näille jengeille mahda vittuakaan.
Huumeet on (siltikin) bisnes, ja tässä maailmassa jokainen rako tehdä rahaa kyllä täytetään.

^Aivan totta. Sama se on esim vankiloissakin. Joku iso välittäjä nasahtaa ja joutuu vaikka "shoe-boxiin" niin tilalla on heti jo melkein sota siitä kuka ottaa paikan.

Toikin on totta, riippuen taas ihan kuinka isosta jengistä on kyse. Esim kun the brandin toimintaa rajotettiin laittamalla isot kihot linnaan, niin niillä oli niin paljon liittolaisia, kuten the mexican mafia, Pen1, nazi-low riders yms. et kukaan tervejärkinen ei rupee kilpailemaan.
Mutta pahoitteluni, alkaa menee OT.

Tällä hetkellä ottaa päähän eilinen kuume ja tämän päiväinen kurkkukipu. No onneksi sentään satuin sairastumaan lepoviikolla niin ei mene treenit ihan sekaisin, ja lepo todellakin tulee kun makoilee vaan sohvalla... :)

Vitun mahatauti!:curs:

Vääntää mahaa nii saatanasti. Jännityksellä odottelen, että kummasta päästä alkaa lentämään tavaraa. Tänään ois vielä ollu mavepäivä :(

perjantai, viikonloppu tulossa

....flunssa alkaa puskea päälle
... Oon vieläkin töissä ja oon tod näk vielä ainakin puoli tuntia. olisihan se ihan jees jos olisin tullut tunnin kaks myöhemmin töihin... Piti varta vasten herätä ajoissa että pääsisi ajoissa pois. No ei sit.

Pattayalta paluu Suomeen :down:

Aivan liian helmi paikka ja eukot viimosen päälle tuttavallisia ja mukavia. Ei voi ymmärtää ennen kuin itse kokee. Valtava ero täkäläiseen menoon.

Tosin keväällä uutta reissua putkeen samaan paikkaan mutta siihen on niin pitkä aika, että tällä hetkellä vituttaa niin ettei veri kierrä.

Jatkuva käsittämättömän kova väsymys... ei oikeen saa mitään aikaseksi ja sekös vituttaa ku lomaki alko.... ei ois kamalan kivaa nukkuakkaan 10:tä päivää..

Tänään salille oli pamahtanut keski-ikäinen nainen, joka lauloi sarjojen välissä. Hänen epävireinen laulunsa aiheutti minulle jopa vaaratilanteen kun jäin penkissä sarjapainojen alle totaali hajoamisen takia. Onneksi treenikaveri pamahti haukkana paikalla ja hilasi painot pois päältäni. Mielenkiintoinen tapaus.:D

Eilen oli aika "huvittava" juttu, vaikka monen mielestä se ei ehkä ollut. Itseäni tosin hymyilytti aivan perkeleesti. Eli vapaiden painojen puoli salilla on noin ~100 neliötä suuri, ja eilen sinne oli ahtautunut parhaimmillaan 21 treenaajaa. Joten siellä oli siis "aika" ahdasta, mutta se ei ollutkaan pahin juttu vaan se HAJU. Jollakin oli vähän jalkajaffat vuotanut joten salin täytti aivan järkyttävä jalkahien haju. Tämä yhdistettynä tavalliseen hien hajuun, pieruihin, kuumuuteen ja ahtauteen tuotti aika kivan treeniympäristön. :hyvä:
Tuohan on täydellinen treeniympäristö, salilla pitääkin vähän haista! Homoiluahan se on, jos pumppailee niillä vaaleanpunaisilla käsipainoilla niin ettei edes hikoile. Testosteronilta ja kärsimykseltä haiseva vuolaasti virtaava hiki on merkki siitä, ettei siellä olla mitään satujumppaa tekemässä! Ruusuntuoksu on neideille ja nynnyille...

;)

Oon taas jotenkin ihan hukassa kaiken kanssa. Ei huvittais tehdä yhtään mitään, vaikka tiedän et nyt olis just täydellinen sauma keskittyä esim. opiskeluun.
Sekin vituttaa, että välit yhteen tosi kiinnostavaan ihmiseen tuntuvat huononevan päivä päivältä enkä voi vaikuttaa siihen mitenkään, koska syyt ovat minusta riippumattomia :(

Vituttaa.. Niinku tos aikasemmin kirjottelin, faija delas tiistaina.. Oon täs vetäny viinaa vaan.. Työt ei kiinnosta ja kaikki on harmaata.. Onneks ees muija pitää mut jossain järjissä.
Vituttaa myös avautua tänne.. Sori.

Outo ja käsittämätön oireilu senkun vaan jatkuu. Monta viikkoa jo väsyttänyt ihan törkeästi ja aluksi parin viikon huili auttoi ja olo tuntui vähän paremmalta. Sitä ennen oli ollu kroppakin ihan täydellisessä jumissa niin, että olin jo saada fysioterapeutilta maailman eniten -jumissa palkinnon. En ollut edes töiltäni ehtinyt treenaamaan. Samaan aikaan vitunmoisia lihaskramppeja (?) ylävatsassa ja tuntui, että pallea halvaantuu. Onneksi nuo ovat jo poistuneet, mutta silti välillä tulee ihan saatanan huono olo ja tuntuu, että taju lähtee ja illallakin kun menee pitkälleen niin ylävatsaa alkaa pakottamaan eikä voi edes olla kyljellään, mahallaan olosta puhumattakaan. Päätäkin särkee ajoittain ja tuntuu, että ei jaksais oikein tarkentaa katsettakaan mihinkään. Tajunnan taso on kuitenkin kaiken aikaa vakaa. Olen ammattini puolesta kuitenkin melkoisen tarkassa lääketieteellisessä seurannassa vuosittain ja puolivuosittain, joten hämmästyttää.

Olen niellyt tähystysletkun ja antanut vatsastani näytteet, käynyt ultrassa, sydänfilmeissä, verikokeissa ja vaikka missä, mutta kaikki arvot tähän asti olleet kuin kakskymppisellä; olo sen sijaan on sellainen kun kuvittelen sen olevan kasikymppisellä. Vähän meinaa ahdistaa kun olen kuitenkin ollut ihan erinomaisessa kunnossa ja nyt on sitten täysin veto pois ja tulee noita oikeasti heikkoja oloja. Treenaamaankaan ei pysty yhtään kun heti alkaa ylävatsa vittuilemaan sen verran pahasti. Paino on jo kertaalleen pudonnut, mutta nyt se on taas nousussa kun läskin määrä voittaa kohta entisen kadonneen lihaksen painon.

Tiistaina saa sitten kirurgilta kommentit vatsan magneettikuvasta, joten sitä odotellessa, mutta vaikea kuitenkaan ymmärtää miten se selittäisi nämä kaikki oireet, mutta odotellaan. Seuraavaksi pitää varmaan kuvauttaa pää, tai tutkituttaa se jollain pään ammattilaisella. Jos joku haluaa väitellä tohtoriksi (mielellään lääketieteen), niin olen käytettävissä. Haastetta varmaan riittää..

Perkele.

Ehkä väärä threadi tälle, mutta kyllähän se kuulkaa tämäkin vituttaa melko paljon.

Just.

Hien hajun ja kunnon testohien vielä sulattaa eikä edes haittaa. Mutta siinä vaiheessa kun joku kusipää alkaa vittuillakseen piereskellä siellä salilla menee homma täysin yli. Mikään ei tapa treenifiilistä nopeammin kuin kunnon paskankäry happea ottaessa.

Back
Ylös Bottom