Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MITÄ VITTUA :curs:
Suosittelisin pistämään kaverisuhteen jäähylle. Mulla on yks just tuollainen kaveri, joka on toisinaan miehen kroppaan syntynyt bimbo. Lainaamani tavarat on pitänyt itse hakea milloin mistäkin paikasta. Mä jaksan hämmästellä joidenkin ihmisten välinpitämättömyyttä suuresti...

Meikäläistä vituttaa känniset ämmät - ei ollut eilenkään kaukana, etten yhtä lehmää tirvaissut nokkaan aggressiivisen käytöksen lähennellessä sitä, mitä norsu kykenee tekemään kuplavolkkarille.

Yleensä nää ketkä tätä kateuskorttia käyttää, on pensseliviiksisiä teinejä, joilla on itellä joku paskasti tuunattu 3-sarjan bemari vuosimallia 89.
Vähän turhaan kärjistetty kommentti. Itellä on just vastaava auto. Sain suhteilla todella halvalla. Pelittää kuin junan vessa, miksi olla kateellinen muille, jos autolla pääsee eteenpäin ja vielä edullisesti? Rahaa olisi parempaankin, mutta mitä sitä vaihtaan hyvin toimivaa menopeliä ja miksi olla kateellinen. Niin joo, ei oo tuunattu :| Mutta joku oli varmaan kateellinen, kun kävi nappaan BMW-merkin takaa itri itselleen.

Tuota kateuskorttia käyttää ihan samanlailla vanhemmatkin. Vaikka omistavatkin hyvän auton ja perheen. Ihmiset ei vaan osaa olla onnellisia siitä mitä niillä on. Sais mennä itseensä ja miettiä että illalla sängyssä on edes se 100kg kuulantyöntäjä Reetta joka melkein raiskaa sut, kun sulla särkee päätä ja väsyttää. Jos joku on naurettavasti kateellinen toisen autosta, kävelis pankkiin ja ottas lainan 60 vuoden maksuajalla. Ei nallekarkit aina mee tasan.

Ja vituttaa, kun kämppä on aivan vitun sekaisin, naiset :(

No et sä ainakaan mulle soittanut.
Joo mä luovutin ennen kun saavutin puhelinluettelosta W-kirjaimen. Mutta ehkä sit ens kerralla oon sinnikkäämpi.

Enkä ees mennyt leffaan vaan pelasin Resident Evil 4:sta ja olin siinä kaiken lisäksi aika huono. Säälittävä sunnuntai-iltani. :(

tyttöystävä, 17v, raskaana. Ei halua tehdä aborttia. Minä en halua lasta. Molemmat rakastetaan toisiamme. Ei tietoa mitä teen, tai mitä pitäisi tehdä. olen ihan paskana. jotain vinkkiä?

edit: Kuinka varmoja apteekin raskaustestit on?

Olet mies ja otat vastuun. Ei se sen kummempaa ole. Ja varmasti olet tyytyväinen päätökseesi 35 vuotiaana. Usko pois.

Samaa mieltä.

Paska tilanne kyllä, jos mulle kävis noin niin en epäröisi hetkeäkään tehdä aborttia. Ja jos olisin mies, ei kai siinä auttaisi kuin sopeutua tilanteeseen tai lähteä karkuun.
Toivottavasti teillä sun vanhemmat ja tytön vanhemmat auttaa parhaansa mukaan, että saatte edes koulut käytyä.

Samaa mieltä.

Paska tilanne kyllä, jos mulle kävis noin niin en epäröisi hetkeäkään tehdä aborttia. Ja jos olisin mies, ei kai siinä auttaisi kuin sopeutua tilanteeseen tai lähteä karkuun.
Toivottavasti teillä sun vanhemmat ja tytön vanhemmat auttaa parhaansa mukaan, että saatte edes koulut käytyä.

Itse olen käynyt lukion ja nyt töissä. Tyttöystävä vielä koulussa. Ihan sekasin koko mies tällä hetkellä, ei saa yhtään fiksua ajatusta.

Itse olen käynyt lukion ja nyt töissä. Tyttöystävä vielä koulussa. Ihan sekasin koko mies tällä hetkellä, ei saa yhtään fiksua ajatusta.

No ethän sä voi tilanteelle mitään, jos tyttö ei suostu tekemään aborttia. Sulla on onneksi elämä sinänsä kuitenkin kuosissa etkä joudu ottamaan edes pitkää vapaata, kun taas tytöllä on hiukan paskempi tilanne. Kattelet ja mietit nyt hiukan aikaa et mitä sä oikeasti haluat, kyllä se siitä sitten selkiytyy. Viimeistään sitten kun vauva syntyy :)

Mun on kyllä pakko sanoa että oon niin itsekäs ihminen, että tossa tilanteessa olisin ihan vitun katkera tyttöystävälle.

No kannattaa varmaan pari yötä nukkua ja miettiä tota asiaa. Ja tietysti jutella asiasta tytön kanssa. Mutta sen vaan sanon, että itse sain ekan muksun kun olin 28v. Eli olen 46v kun muksu on täysi-ikäinen, eli siis iltapäivän puolella jo vahvasti. Mutta sulla ois sauma olla 35v kun sun ekasta muksusta tulee "aikuinen", sen jälkeen onkin sitten hieno sauma pyhittää aikaa omaan käyttöön. Kannattaa myös muistaa että kyllä se oma lapsi AINA antaa enemmän kuin ottaa.

:lol2: Reilukerho :lol2:

Joo, paska tilanne kieltämättä. Juokse karkuun.

No helvetti. Oikeesti mietin jotain mitä kirjoittaa. Just että vastuuta jne. Mutta kaveri on "ilmeisesti" suunnilleen saman ikäinen.
Mitä vittua - ei sen ikäisellä ole työkaluja tollaseen. Kyllähän se mimmi pärjää. 9kk toukka mahassa niin siinä ehtii jo muuttua äidiksi. Mies/poika ei.

Komppaan sitä että 15v.n kuluttua ei kaduta ja Alyssaa suunnileen siitä mitä ajattelin ensin kirjoittaa.

Mutta ei mulla oikeen ole muuta annettavaa kuin " tsemppiä!! "

Itteä ihmetyttää välillä vieläkin nää muksut ja toisaalta olen ollu just vastaavassa tilanteessa. Mä 22v ja mimmi 19v. Joskus mietin et joo, se olis nyt 10v.
Hyvä ettei ole.

Tsemppiä.

Olikin editoitu lisää...

No kyllä ne oikein käytettynä ja tulkittuina melko luotettavia on.

Tsemppiä

tyttöystävä, 17v, raskaana. Ei halua tehdä aborttia. Minä en halua lasta. Molemmat rakastetaan toisiamme. Ei tietoa mitä teen, tai mitä pitäisi tehdä. olen ihan paskana. jotain vinkkiä?

Juu.
Vastuu seksiä harrastaessa on molempien mutta silti nainen päättää mitä lapselle tehdään.
Aika siistiä kun samaan aikaan valitetaan tasa-arvosta.

Jess, syksy tulee ja unirytmi menee taas päin vittua. VITTU.

Vähän turhaan kärjistetty kommentti. Itellä on just vastaava auto. Sain suhteilla todella halvalla. Pelittää kuin junan vessa, miksi olla kateellinen muille, jos autolla pääsee eteenpäin ja vielä edullisesti? Rahaa olisi parempaankin, mutta mitä sitä vaihtaan hyvin toimivaa menopeliä ja miksi olla kateellinen. Niin joo, ei oo tuunattu :| Mutta joku oli varmaan kateellinen, kun kävi nappaan BMW-merkin takaa itri itselleen.

Voihan sulla olla sellanen auto, mutta käytätkö kateuskorttia?
Enhän mä sanonut et kaikki ko. auton omistajat käyttää, sanoin vaan ne ketkä yleensä käyttää, on usein ko. auton omistajia.

Huhhuh, muistan ku ite mietin joskus 17v sen aikasen tyttöystävän kanssa et onks hän raskaana. Ei onneks ollu, mut aika kuumottava tilanne eniveis.
Paska tilanne, et nainen voi halutessaan keskeyttää raskauden miehen mielipiteistä huolimatta, mutta mies ei voi niin tehdä jos nainen haluaa lapsen pitää. Eikä kukaan fiksu vastuuntuntoinen mies varmaa viitsi häipyä tietäen että on oma lapsi jossain.

edit: Itseä vituttaa krooninen köyhyys. Tän kuun opintotuesta menny 200e periaatteessa ylimääräseen (ylimääränen= koulukirja, painitossut ja vakuutus harrastusta varten). Periaatteessa ei turhuutta, mut vituttaa kun tosta vähä yli 400e menee puolet vuokraan ja puolet muualle. Ei pääse rikastuu.

Niin se on, että elämässä mennään sen mukaan mitä tapahtuu. On siinä puolensakin, että lapset saadaan nuorena kunhan hoitaa opiskelut ja muut kunnolla.

Kyllä sitä pärjää, vaikkei helppoa olisikaan.

Julkkis mikä ihana ammatti täydellisille pelleille.

Eilen katsoin Idolsia ja siinä yksi rokkarikakara myönsi että on mukavaa kun ihmiset tuntevat hänet, eli siis on kivaa olla julkkis.
Tämä pörröpää on näitä nykyajan pentuja joiden lempiammatti on julkkis. Vittu mitä pellejä!

Olisi ollut ihan eri asia jos hän olisi sanonut että on kivaa jos on ammattipiireissä tunnettu kovemman luokan musiikillisena lahjakkuutena.

Mutta kaikkein kauhein juttu oli pari kuukautta sitten lehdessä jossa Ideaparkin isä Toivo Sukari joka on aikuinen ihminen kertoi että kyllä se on sitten mukavaa jos mediassa mainitaan jonkun hyvän asian tiimoilta ja joka toista väittää valehtelee!

Ei vittu voi olla totta! Sukarin aivojen pelle-osiota hivelee se että mediassa puhutaan hänessä.

Mutta yhdessä asiassa tämä kiihkouskovainen Sukari oli todella väärässä, nimittäin sanoessa että "joka toisin sanoo, valehtelee"!
Hän siis leimasi kaikki suomalaiset pelleiksi, kiitti vitusti mega-rikas uskovainen!

Haista Sukari home.
Minä en perkele haluaisi olla mikään "media-persoona" -joka on minusta kaikkein turhin ammatti ja kertoo hyvinkin paljon kyseessä olevasta ihmisestä.
Media-persoonahan on pelkkä vitun pelle, joka ei osaa mitään. Pyörii vain julkisuudenkipeyksissään joka helvetin paikassa missä voi saada ruman naamansa lehteen.

Lopuksi pieni ajatusleikki:
Minä soitan kitaraa ja rustaan sellaisia pop-iskelmä biisejä.
Jos joskus joku levy-yhtiö päättää levyttää yhden tai pari mun viisua, niin antaisin haastatteluja vain ammattilehtiin, kuten Rumba ja Soundi.
Nuorena hevihirmuna noita em. lehtiä lueskellessani ajattelin että olisi mukava puhua MUSIIKISTA noille lehdille.

Ammattilehdissä kysytään että mistä sait idean käyttää sooloissasi miksolyydistä-moodia blueskaalan sisällä ja minkä paksuisia kieliä käytät kitarassa.
Noita lehtiä ei lue kuin muusikon rentut ja todelliset musiikkifanit jotka tietävät että Suomen rumin ihminen ja mediapersoona Jone Nikula ei ole musiikkimies vaikka kuinka pyörisi mediapersoona ja julkkiskipeyksissään Idolsissa laukomassa maastohousut päällä kommentteja. Idols ei ole ohjelma todellisille musiikkifaneille.
Näissä ammattilehdissä ei kysytä minkälaisista naisista pidät ja onko perheen perustaminen suunnitelmissa ja missä tykkäät käydä bailuissa.
Eikä ammattilehtiin pueta trendivatteita päälle jonkun "piip"-stylistin toimesta ja haastattelun loppussa kerrotaan että takki oli Dresmannilta, housut Forumista, solmio on Kukka-Maria Montonen-Stevensin mallistosta ja hiukset laittoi Johan Petterson HairCornerista.

Siis voi vittu.

Minä en todellakaan menisi Arto Nybergiin, enkä muihinkaan Maria-Show tyyppisiin paska ohjelmiin.
Muusikko voi antaa hyvinkin ammattilehtiin ammattimaisia haastatteluja se on ihan OK.
Mutta jos mennään kertomaan parisuhteesta Me Naisiin niin pelleys on saavutettu.

No eiköhän tämä riitä.
Joku kyllä suuttuu kun Nikulaa haukuttiin ja tulee tänne kertomaan että kuinka hän on ollut levy-yhtiössä suurvisiirinä. Mutta musiikkia tämä kaveri ei osaa tehdä.
Mielestäni hän nyt vaan on erinomainen esimerkki media-persoonasta.

Back
Ylös Bottom