Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatanan perkeleen hevonvitun hammassärky!!!!! Eikö näitä vitun leegoja voisi repiä heti alkuunsa vittuun suusta ja korvata vaikka jollain titanium-nappuloilla???? Ei tarvitsisi vittu harjata kuin mikäkin mielisairas neurootikko viidenminuutin välein tai potea vaihtoehtoisesti särkyä läpi koko perkeleen elämän!?!?!?! Ne vitun kusipäälääkäritkin pumppaavat hintoihin ihan pelkkää vittumaisuuttaan niin paljon ilmaa ettei sinne ainakaan vahingossa tarkastukseen eksy!!!! Voi vitun hampaat perkele!!!!

En jaksa enää ymmärtää mikä vittu mussa on vikana kun kaikki asiat pitää mennä reisille aina. Muutenkaan ei kovin häävisti mene, niin tääkin vielä.. :jahas:

Kaks viikkoa sitten ostin uuden auton (st fiesta), eilen sitten oli heittämässä kaverin siskoa himaan ja yläasteen lähellä olevalla tiellä ajoin kymmenen jälkeen. Yhtäkkiä lentää jostain metsiköstä kaks isoa kivee helvetin lujaa autoon, toinen tuulilasiin ja toinen kattoon. Ei muutaku auto tien sivuun ja juoksin etsimään heittäjiä eikä sieltä tietenkään ketään enään löydy. :curs:

Poliisin soitin paikalle mutta mitäs ne sheriffit nyt tollaselle voi, etsivät mukamas sieltä jotain mutta tuntu itsestä siltä että olivat lähinnä tyytyväisiä että tällänen "kaahari" saa vähän lisää maksettavaa. Ainakin niiden ilmeistä pysty tällästä päättelemään ku katsoivat autoa...

Voin vaan vannoa että jos saan ne vitun nulikat kiinni teosta, niin talutan ne hiuksistaan niiden himaan ja käyn antamassa vanhemmille oppitunnin lasten kasvatuksesta...

Ja tähän nettikieltä, elikä LOL!!!

Täysin OT mut tuli kyllä melko selkeästi huomattua miten kanssa autoilijoiden käytös muuttuu kun ajelin tossa vähän aikaa 530d Msport Bemulla,
kiilailua / nyrkin heristelyä tuli 4kuukauden aikana enemmän kuin aiemman 10 vuoden aikana yhtensä.

Juominen lähtee aina käsistä. Liikaa menee lähes aina :( Tietyn rajan yli jos juo niin voi olla varma että aamulla ei muista mitään.

Itseäni juuri tämä vituttaa nyt. Aina aluksi ajattelen, että jos tänään menis viihteelle, muttei joisi. Sitten kun kuitenkin jossain vaiheessa tulee eka otettua niin menee lopulta käsistä koko homma.

Onko? Kadehditaanko esimerkiksi naapurin TJ:tä, joka tienaa 20 000€/kk joka joutuu olemaan töissä kiinni 24/365?

Kateellisuus on tietämättömien ongelma.

Todennäköisesti kadehditaan :)
Suomalaiset ovat kovin kovin kateellista kansaa, ja esim komiat autot komiat naiset ja raha aiheuttavat sitä.

Tohon bemarijuttuun pakko kommentoida, että ko. merkki ei herätä mitään tunteita. Jonku 700-sarjan bemarin kyydissä olin ja oli mukava, tilava auto, siinä kaikki. Aika perus merkki. Jotenkin tuntuu, että tässä bemariasiassa bemarikuskit itse tekevät autostaan sen numeron ja kuvittelevat auton herättävän jotain suuria tunteita. Suurinta osaa ihmisistä ei asia voisi vähempää kiinnostaa. Mutta on kyllä totta, että suomalaiset on hemmetin kateellista sakkia. Se vaan ei mahdu päähän, mitä kateuden tunnetta bemari merkkinä voi herättää? Samalla laillahan niitä kaupasta saa ku vaikka Jaguaareja ja Mersuja. Fyrkkaakaa ei tarvitse paljoa, kun hakee käytetyn Saksasta...

Yleensä nää ketkä tätä kateuskorttia käyttää, on pensseliviiksisiä teinejä, joilla on itellä joku paskasti tuunattu 3-sarjan bemari vuosimallia 89.

Just nyt voisin olla hyvän ystäväni synttärijuhlissa. Mutta ei, kotona maataan kuumeessa. Eikä edes saa nukuttua. Perseestä. :curs:

voi vittu. liityin Ac/Dc:n fan clubiin, hinta 40$, ostaakseni lippuja ennakosta keikalle. no, klikkasin Globenin keikalle, vain huomatakseni että kaikki ennakko varaukset oli loppuneet. sieltä clubista ei saa kuin yhden koodin, per kiertue... vittu mä olen alamaissa. voi vittu kun vituttaa tollanen vitun paska.. nyt loppu kaikki punttihommat. ei kiinnosta. ihan vitun sama... voi huoran paskanen vittu.

Widduuu. Oon ollut yksin kotosalla koko viikonlopun laittamassa kämppää kuntoon ja nyt kun kaipaisi hieman seuraa niin kukaan ei vastaa puhelimeen! Taidan siis lähteä leffaan. Yksin. Niih!

Widduuu. Oon ollut yksin kotosalla koko viikonlopun laittamassa kämppää kuntoon ja nyt kun kaipaisi hieman seuraa niin kukaan ei vastaa puhelimeen! Taidan siis lähteä leffaan. Yksin. Niih!
No et sä ainakaan mulle soittanut.

Lainasin kaverille pelin 2 viikkoa sitten. Pyysin palauttamaan viikko sitten kun ei kaveri sitä sitten pelannutkaan. Ei tuonut vaikka kuinka monta kertaa yritettiin, jotain tärkeämpää aina, ja varmaankin unohteli.

Eilen soitti illalla 22.00, en vastannut.

Tänään soitti iltapäivällä, vastasin. "Joo yritin saada sua kiinni jo eilisestä asti etkä vastannu, ni jätin nyt ton pelin mun kämpän oven ulkopuolelle, voit käydä hakee sen siitä, mä lähen jonnekki ni en voi tuoda sitä tänään."

MITÄ VITTUA :curs:

Back
Ylös Bottom