Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Valuuttakurssit vituttaa, näillä näkymin menetän euron arvonlaskun takia satoja euroja. Ei oo mulle köyhälle maastamuuttajalle mikään pikkusumma.

Vituttaa, kun ajoin teollisuus alueella noin 150km/h jonka tiellä rajoitus oli 40km/h, eli kortti olisi lähtenyt..polliisi oli ratsannut jonkun mopopojan ja pysäytti mut. Katseli auton etuvaloa josta on lasi paskana ja vinoili, kun ajoin niin kovaa ku auto oikein pomppi. Onneks oli maija niin päin ettei saanu tutkattua. vituttaa silti.

Vituttaa, kun ajoin teollisuus alueella noin 150km/h jonka tiellä rajoitus oli 40km/h, eli kortti olisi lähtenyt..polliisi oli ratsannut jonkun mopopojan ja pysäytti mut. Katseli auton etuvaloa josta on lasi paskana ja vinoili, kun ajoin niin kovaa ku auto oikein pomppi. Onneks oli maija niin päin ettei saanu tutkattua. vituttaa silti.

Ihan suoraan sanottuna olis kyllä saanu kortti lähtee ja vieläpä pitkäksi aikaa..

Vituttaa kun jotkut saatanan urpot ajaa 40km/h alueella 150km/h. Kyllä mäkin ylinopeutta ajan välillä 10-20 km/h ylimääräistä, mutta tuossa touhussa ei ole mitään järkeä.

jos olisit kortin menettänyt se olisi ollut ihan oikein :jahas:

Ilmeisesti olit liikkeellä tuolla menopelillä, jonka kuvia sulla on galleriassa? Kelasin heti tarinasi luettuani, että vain yhden tietyn merkkisillä autoilla voidaan ajaa noin päin vittua (varsinkin, kun on 18-kesäinen ratissa:)) ja meinasin sitä kysyäkin, mutta jo profiilin vilkaisu säästä kysymisen vaivalta:hyvä:.

Miks aina bemareita dissataaan? kyllä muillakin merkeillä kaahataan yhtälailla.

Bemareita dissataan yksinkertaisesti siksi, koska niillä perseillään n. 10 kertaa useammin kuin muun merkkisillä. Joku aika sittenhän oli iltiksessäkin haastateltu sinitakkeja eri merkkien liikennekäyttäytymisestä ja kyllä sielläkin oli tehty samat havainnot, jotka jokainen voi itse tehdä liikenteessä päivittäin.

Työt stressaa.

Helvetillinen kiire, paineensietokyky on kyllä koetuksella. Järjestelmät ei toimi, mikään ei toimi. Käsittelyajat venyy ja paukkuu kun hommat seisoo. Ja eikös saatana kaikki perkeleen kuitukaapelit ja muut ole vituillaan pitkin Suomea joten hommaa pukkaa aina vaan enemmän ja enemmän.

Suatana!

Miks aina bemareita dissataaan? kyllä muillakin merkeillä kaahataan yhtälailla.

koska jostain syystä niillä kuskeilla on joku päähänpinttymä että ajavat maailman parhailla autoilla ja bemareilla ei voi olla vaan se hitaampi kuski tuolla liikenteessä. huomattu on kyllä moneen kertaan. :jahas:

Vituttaa. Juuri eilen manailin kylmiä kelejä ja heitin puolikyllästyneenä läppänä että "kohta varmaan tulee vittu lumi maahan."

Mitäs sitä tänään satoikaan taivaalta? Eli nyt alkaa se aika vuodesta, kun mie oon taukoamatta pahalla päällä. Vihaan lunta sydämeni pohjasta.

Ehkä tää napapiiri ei oo järkevin asuinsija olosuhteet huomioon ottaen.:rolleyes:

Työt stressaa.

Helvetillinen kiire, paineensietokyky on kyllä koetuksella. Järjestelmät ei toimi, mikään ei toimi. Käsittelyajat venyy ja paukkuu kun hommat seisoo. Ja eikös saatana kaikki perkeleen kuitukaapelit ja muut ole vituillaan pitkin Suomea joten hommaa pukkaa aina vaan enemmän ja enemmän.

Suatana!
Milläs operaattorilla olitkaan töissä? :D Kerro kerro!

Sunnuntaina alkoi tää vitun sairaus.. Ekat kolme päivää 40+ kuumetta, vitullinen kurkkukipu ja kaiken lisäks virustauti.. Nyt kohta viikon maannu jo himas ja vituttaa niin hulluna.

Bemareita dissataan yksinkertaisesti siksi, koska niillä perseillään n. 10 kertaa useammin kuin muun merkkisillä. Joku aika sittenhän oli iltiksessäkin haastateltu sinitakkeja eri merkkien liikennekäyttäytymisestä ja kyllä sielläkin oli tehty samat havainnot, jotka jokainen voi itse tehdä liikenteessä päivittäin.

Ne vain huomataan 10 kertaa herkemmin, koska odotetaan jo sitä että kuski perseilee. Joku vitun pipopää kesäsäällähän siellä aina istuu.

Volvolla ne 50v huononäköiset äijät perseilee yhtä paljon, mutta sitä ei huomata. Jos huomataan, keksitään päässä joku syy: "Poikaa viemässä sairaalaan, tuli lätkämatsissa osumaa." "Eukko varmaan synnyttää kohta takapenkille." "Kuski se siinä vaan testaa että Volvo kulkee eikä täristä kovassa vauhdissakaan."

Nyt on jo vähän aikaa töissä saanut neuvotella tulevaisuudenkuvioista erään tyypin kanssa. Ei siinä mitään sinällään, sillä on tosi asiallinen ja kiva puhua hänen kanssaan. Kuitenkin järjestelyt itse hoituvat puhelun päätteeksi ja lopulta hän ilmoittaa soittavansa takaisin vahvistaakseen hommat. Koskaan ei soittoa kuulu ja saa itse soitella takaisin että miten kävi. Alkaa itse jo tuntua olo häirikkömäiseltä.

Tänään sitten tsekkailin eräältä toiselta taholta että asia tosiaan on hoidossa - noh, eipä ole. Sitten soittoa tälle ensimmäiselle tyypille ja hän on ihmeissään ja lupaa hoitaa asian heti, tietenkin soittaen minulle tämän asian jälkeen vahvistaakseen että se tosiaan nyt toteutuu. Soittoa ei kuulu ja saan itse kysellä. Nyt sitten hän ilmoitti että sähköpostissa on tiedot kaikesta josta ollaan parin viikon aikana puhuttu. En ole vielä edes uskaltanut katsoa, sillä jos laatikko nyt humisee tyhjyyttään, olen kusessa seuraavien viikkojen ajan.

Eniten kuitenkin ylivoimaisesti vituttaa se, että miksi pitää sanoa soittavansa, jos ei kuitenkaan soita? :david: :david:

EDIT: Ja eihän ollut tullut postia. Nyt sitten panikoimaan maanantaina. Voi helvetin perkeleen vittu

:curs::curs::curs:

Back
Ylös Bottom