Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eihän noita Habaneroja voi käyttää. Laitoin johku litraan nesteeseen puolikkaan blenderiin. Tuli niin tulista, että suorastaan sattui kurkkuun. Päälle pari litraa nestettä ja tietenkin oksu sitten kun poltto oli vähän inhimillisempää.

Eihän noita Habaneroja voi käyttää. Laitoin johku litraan nesteeseen puolikkaan blenderiin. Tuli niin tulista, että suorastaan sattui kurkkuun. Päälle pari litraa nestettä ja tietenkin oksu sitten kun poltto oli vähän inhimillisempää.

Kaikkeen tottuu. Kyllä kokonaisia Habaneroja pystyy syömään ihan raakanakin.

Kaveri soitti ja puhuttiin joku 30min puhelimessa. Jo se vituttaa, koska vihaan puhelimessa puhumista silloin kun ei ole mitään oikeaa asiaa.

Toisekseen, kaveri kysy (kerrankin) mitä mulle kuuluu. Ehdin sanoa pari lausetta, mihin kaveri vastaa kertomalla siitä, miten hän itse oli samanlaisessa tilanteessa joskus. Siitä päästiin keskustelemaan hänen vanhasta suhteestaan, mikä on puitu läpi miljoona kertaa. Siitä taas päästiin siihen, miten onnellinen hän on löydettyään nykyisen poikaystävänsä. Ja siinä se 30min sitten menikin. Ihana ihminen, mutta vittukun mua ei vois vähempää kiinnostaa sen entiset tai nykyisetkään parisuhteet, varsinkin kun olen kuunnellut ne samat jutut miljoona kertaa.
Ei ois pitäny vastata :curs:

Tiedät mitä tehdä, elä vastaa...

No ens kerralla en vastaakkaan. Tänään vastasin sen takia ku eilen jätin vastaamatta enkä kehtaa tehdä niin liian usein :D

Ihan sama oliko tosissaan vai ei, tollaista ei tehdä. Tommoset mulkut pitäs pistää suoraan vaan vankilaan. Vittu mikä urpo.
Enhän minä väittänytkään, että uhkailu vitsillä olisi yhtään suotavampaa vaan, että kyseinen paskalehti kusee taas lukijaa silmään ja antaa tahallaan asioista väärän kuvan.

edit. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...+ei+löytynyt+räjähteitä/1135239711678?ref=rss tähän juttuun ilmeisesti perustuu iltalehden töherrys, niin kyllä niistä aikalailla eri käsityksen saa

Ihan sama oliko tosissaan vai ei, tollaista ei tehdä. Tommoset mulkut pitäs pistää suoraan vaan vankilaan. Vittu mikä urpo.

Samoilla linjoilla. Tunti turpaan ei vaan riitä tollasille apasseille. Toikin oli jo 18-vuotias, niin luulis ymmärtävän mitä tekee ja vielä tällaisessa tilanteessa.:curs:

eilen meinas ojentajareeni tehä loppunsa, kun noin 50-60 ikäinen kuntoaan kohottava nainen teki vipareita vähän joka ilman suuntaan.

No eipä siinä nyt vielä mitään, mutta radio aalto soi ja sitten koitti hetki, kun eros ramazotti alkoi pauhaamaan. Nainen alko hiljalleen hyräilemään ja ottaa tanssiaskeleita 2 kg käsipainot käsissään. Yhtäkkiä se teki näitä kaikkia yhtä aikaa. Lauloi mukana, teki vipareita kaikkiin ilmansuuntiin, tanssi ja hytkyi. :d
Toi oli varmaa aika :hyvä: katottavaa

Ei salilla tapahtunut mutta muuten hyvä. Laitoin alkuviikosta vaimolle tekstiviestin salilta lähtiessäni mutta näppäilin hanskat kädessä vahingossa numeron väärin.

" Kävin jo salilla, ei kiirettä"

Tuntematon vastaa: " Väärä numero. Miten kulki? Paljon penkki? "

Kiitti nauruista jos olet palstan käyttäjä :thumbs:.

Ei salilla tapahtunut mutta muuten hyvä. Laitoin alkuviikosta vaimolle tekstiviestin salilta lähtiessäni mutta näppäilin hanskat kädessä vahingossa numeron väärin.

Aika hyvä :D

:lol2: voi vittu!

Vastasitko? :lol2:

Huoh. Tänään se sitten tapahtui. Se mitä olen pelännyt kaikki nämä vuodet.

Aikaisin aamulla salille, hyvä fiilis, tänään otetaan uus ennätyskutonen penkissä. Ei siinä mitään, salilla lisäkseni vain joku muutaman vuoden vanhempi fitnesspimu. Mimmi kattelee myöhemmin sitä touhua kun lastaan penkkiin vajaat 130 ja kysäisee vielä ystävällisesti, että tarvitsenko varmistajaa. No meikähän siinä naureskelee testohöyryissään, et "ei täs mitään, tää on niin kevyt paino. " Todellakin kuvittelin ottavani kutosen varmasti, eikä ego tietenkään sallinut ketään naispuolista siihen varmistelemaan.

No, ehkä puoli minuuttia myöhemmin, tanko lepää tukevasti meikäläisen rinnalla viidennen toiston jälkeen ja alkaa se ähinä ja puhina "Tota.. Hei.. Viittisitkö tulla vähän jeesaamaan?!" Pimatsu tulee auttamaan ja lopulta tokaisee huvittunut ilme kasvoillaan että "ei tainnukkaan mies viedä rautaa tänään. " Turha sanoa että tämän jälkeen siitä naisvarmistajalle naureskelevasta testosiasta oli jäljellä enää vain kaiken itsekunnioituksensa menettänyt säälittävä kynäniska.

Ei vittu mikä :david: oikeesti! Saatana, tästä lähin mä en enää ikinä kohella isompien painojen kanssa ilman varmistajaa, en vaikka salilla olis vaan joku saatanan 9-vuotias pikkutyttö!

Täydellinen repeeminen :hyvä: Sattuuhan noita, ja itsekin oon oppinut, että teen ennemmin sen kutosen varmoilla toistoilla enkä yritä viimeistä toistoa ilman varmistajaa jos se tuntuu epävarmalta.

Nimim. muutaman kerran ähissyt & puhissut ja yrittänyt nostaa viimeisen runkkupenkillä telineisiin.

Back
Ylös Bottom