Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Weebom: Tää ei ole vittuilua, mutta toi on toi on perus30v-kriisi. Siihen ei auta ku elämässä eteneminen > hoidat koulun pois ja keskityt töihin tai lähdet joksikin aikaa ulkomaille etsimään itseäsKyllä se sieltä löytyy.
Riippuu mitä tilaa ;) Soitin noin kahden aikaan päivällä töistä Welholle että avaa mulle netin. 18.00 lähetti saapui ja toi modeemin sun muut ja senkun löit koneeseen virrat niin netti oli auki. Aikaa meni sellaset 4 h. On se kaapeli taloyhtiössä kiva :DMistä pitääkin avautua: mikä HELVETTI siinä liittymien avaamisessa kestää niin pitkään!?!? Eräs tuttuni muutti jokunen vuosi sitten Moskovaan töiden takia ja hänen ADSL-liittymän avaaminen kesti siellä 2 päivää. PÄIVÄÄ!! VENÄJÄLLÄ!! Suomessa, joka on mukamas olevinaan niin kehittynyt tietotekniikan saralla, kestää 6 VIIKKOA. Käsittämätöntä
Ikävästi kouluhommia rästissä. Vittu, miksi piti koko viikonloppu olla tekemättä mitään?
Ei toi mitenkään huonosti ole. Varasin itse ajan viime vuoden syyskuussa ja sain sen tämän vuoden kesäkuulle. Kesäkuussa sieltä sitten lähetettiin lappusta, että nyt voidaan varata mulle aika. Eli se eka aika olikin ajanvarausaika, 10 kkVarasin ajan hammaslääkäriin, kunnalliselle. Sain ajan HELMIKUULLE :curs: