Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Autokoulun kakkosvaihe. Need I say more.:jahas:

Weebom: Tää ei ole vittuilua, mutta toi on toi on perus30v-kriisi. Siihen ei auta ku elämässä eteneminen > hoidat koulun pois ja keskityt töihin tai lähdet joksikin aikaa ulkomaille etsimään itseäs:) Kyllä se sieltä löytyy.

Itse ratkaisin asian kokeilemalla ensimmäistä vaihtoehtoa ja suosittelen sitä muillekin. Kun sai koulusta paperit ulos ja määräaikaisen työsuhteen jonka luvattiin muuttuvan vakituiseksi, niin kummasti se pahin vitutus laantui. Tilava VVO:n vuokrakämppä ja vakituiseksi muuttunut työsuhde - tälle pohjalle on ollut mukavaa lähteä rakentamaan kaikkea. Melkein nollasta sai aloittaa kun ei ollut kuin telkkari, tietokone ja vaatteet sekä astioita mistä lähdettiin liikkeelle. Kyllähän tuo vielä ½ vuotta sitten ahdisti kun tuntui että tässä on lähestymässä viimeiset nuoruuden päivät. Kun saa elämän perusasiat kuntoon, asunnon ja työpaikan vaikka alkajaisiksi niin yllättäen ne muutkin asiat lähtevät rullaamaan. Vaikkei nyt olekaan varaa lähteä etelään eikä ison taulutelkkarin ostoon niin hyvin tullaan toimeen. Tosin se työ ja asunto ei poistanut ongelmaa yksinäisyyden kanssa. Siihen en voi antaa neuvoja kun siinä menee itsellä pieleen.
En ymmärrä mitä varten itseään pitäisi lähteä etsimään maapallon toiselta laidalta (ja jättää asiat rempalleen tänne siksi aikaa/lopullisesti).

Mistä pitääkin avautua: mikä HELVETTI siinä liittymien avaamisessa kestää niin pitkään!?!? Eräs tuttuni muutti jokunen vuosi sitten Moskovaan töiden takia ja hänen ADSL-liittymän avaaminen kesti siellä 2 päivää. PÄIVÄÄ!! VENÄJÄLLÄ!! Suomessa, joka on mukamas olevinaan niin kehittynyt tietotekniikan saralla, kestää 6 VIIKKOA. Käsittämätöntä
Riippuu mitä tilaa ;) Soitin noin kahden aikaan päivällä töistä Welholle että avaa mulle netin. 18.00 lähetti saapui ja toi modeemin sun muut ja senkun löit koneeseen virrat niin netti oli auki. Aikaa meni sellaset 4 h. On se kaapeli taloyhtiössä kiva :D

Sama täällä vaikka olenkin tehnyt niitä. Vielä noin ½ läksyistä tekemättä ja ne pitäisi huomenna keretä tekemään. Lisäksi pitäisi lukea jotain hiton kirjaa, jota en ole avannut varmaan viikkoon.

Kävin juoksemassa pitkästä aikaa vähän pidemmän lenkin n.18-20km, nyt on nivuset aivan perkeeleen kipeet. Taitaa jäädä huomenna salilla käynti väliin...

Kytät sitten oli pamattanut kämpille sisään, muija soittaa et mitä vittua ja minä olen silleen et mitä vittua. Ite olen 400km päässä ja kytät kollaa kämppää, muija suu auki vieressä tuijottamassa. Koitti sitten vähän kysellä et mistäs tässä on kyse, on kuulemma selvittämätön poliisiasia. No minä sitten lähen tulee kohti himaa ja menen asiaa selvittämään, no sehän selvis kyllä, mutta täytyy sanoa että olipas taas kyrpää toimintaa kytiltä, no muistanpahan taas miksi niitä olen aina aiemminkin vihannut ja vihaan jatkossakin. Ois voinut asian nätimminkin hoitaa, mut jos on lusikalla annettu ni ei kai voi kauhalla vaatia. Noikin mulkut voisi mun mielestä vähän ottaa ensin asioista selvää, että missä mennään, enneku rupee tollai riehuu. Saatana asiat joita on tehnyt joskus tyyliin 10v sitten näköjään vaikuttaa edelleen noitten tapaan kohdella mua. Noh, otetaa sit sama linja takasinpäinkin. Mulkut.

Alaselkä on ihan perkeleen jumissa :curs:. Lajiharjoittelua ei näköjään korvaa mikään, eikä voimahakuinen salitreeni varsinaisesti paranna suoritusta kestävyyslajissa. Ei tullu mitenkään yllätyksenä, olen aasi hahah :jahas:

VOI !%/#¤/##"¤%!#¤!!!!:curs:
Ompa kiva maanantai! Aamulla heitin vahingossa puurolautasen lattialle. Lautanen hajos ja puurot meni pitkin lattioita ----------> aamupala jäi puoliksi syömättä. Seuraava koetus olikin kun piti päästä parkkihallista pois autolla. Missä vitussa avainkortti on? Noh, pari pientä kikkaa ja ulkona oltiin. Lopuksi yksi asia johti toiseen ja nyt istun töissä (Myöhästyin) vittuuntuneena ja nälkäsenä. Maanantait on saatanasta...:jahas:

Kurkku kipeä, masentaa ja on maanantai. Mikään ei huvita tai kiinnosta. Tasainen vitutus höystetty kipeellä olkapäällä ni ai että mikä pakkaus on koossa. Kyllä on ilo työskennellä asiakaspalvelu työssä. Nää on just näitä päiviä, jotka pitäis viettää peiton alla pimeessä huoneessa ilman ihmiskontakteja.

Sain tänään kuulla, että toinen projekti jossa olen hommissa ei maksakaan enää palkkaa. Alkaen tästä kuusta. Työt pitää silti kuulemma tehdä.

Vituttaa niin että lähden lounaalle.

Varasin ajan hammaslääkäriin, kunnalliselle. Sain ajan HELMIKUULLE :curs:
Ei toi mitenkään huonosti ole. Varasin itse ajan viime vuoden syyskuussa ja sain sen tämän vuoden kesäkuulle. Kesäkuussa sieltä sitten lähetettiin lappusta, että nyt voidaan varata mulle aika. Eli se eka aika olikin ajanvarausaika, 10 kk :hyper:

Kahvit näppäimistölle ja syliin taas vaihteeks aamunalkajaisiks ! 3 kuukautta sitte maidot uudenkarhealle läppärille ja ihan paskaksihan se meni. Onneks nyt oli sentää pöytäkone ei menny ku näppäimet :dance:

Spt :(

Missasin tänään vaikka mitä tärkeitä tunteja koulussa vaan sen takia että olin laiska ja väsytti aamulla... Olis vaan pitäny repii ittensä ylös ja raahautua kouluun.

Back
Ylös Bottom