Deleted member 26417
Musta tuntuu, että noi uudet kalliit lenkkarit on ihan sysipaskat vanhojen rinnalla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa palaa vähitellen hermot noihin elämäänsä kyllästyneisiin nipottaviin naisopettajiin. Mikä ihme siinä on, että täytyy ärsyttää tahallaan laittamalla myöhästymiset 5s myöhästymisistä, kun se kääkkä nykäsee oven edestä kiinni? Toisekseen toinen vakiovalitusaihe on nuo ajotunnit. Nytkin eräälle rouvaopettajalle ystävällisesti ilmoitin, etten ole huomenna tulossa tunnille, koska oon ajotunnilla. Tämä sitten rupeaa mussuttamaan naama vaahdossa joistain poissaoloista. Täytyy vaan sanoa, että on aivan helvetin vaikeeta käydä tota autokoulua, jos ei voi olla koulusta yhtään tuntia pois. Nytkin on vasta eka poissaolo tuon kääkän tunnilta ja ihme vouhotus siitä, että ajotunteja ei saa olla koulupäivän aikana.

Itse kävin pari viikkoa sitten Mikkelin keskustorin vessassa kusella, opereaatio kesti myös n. 2 minuuttia. Kun palaan vessasta autolle joku äijä pyörii siinä auton edessä ja kun saavun paikalle iskee lapun kouraan. Selitän tilanteen, että kävin vain kusella kun en siihen kadulle kehdannut virtasailla niin ukko vastaa, että lappu tuli jo ja lähtee melkein juosten pois paikalta. :curs::curs:Voi vittujenkevät!! Sain lapun pysäköinninvalvojalta.. Kiinnosti ihan liikaa.. Ja kahen minuutin takia.. Vittu!!
No juu, meillä taitaa olla melkein samalla tavalla. Kurssin aikana saa olla muistaakseni 4 selittämätöntä poissaoloa. Täytyy koittaa pelailla sillä tavalla, että ottaa vaikka joka kurssilta yhden tai kaks poissaoloa, niin johan alkaa tunteja löytymään. Jaksokin tässä on hyvin vaihtumassa, niin saa taas uudet poissaolot sieltä.Pezku: Meillä ei saanut olla pois tunneilta ajotuntien takia ja 6 poissaolosta lens kurssilta pihalle![]()
Itse kävin pari viikkoa sitten Mikkelin keskustorin vessassa kusella, opereaatio kesti myös n. 2 minuuttia. Kun palaan vessasta autolle joku äijä pyörii siinä auton edessä ja kun saavun paikalle iskee lapun kouraan. Selitän tilanteen, että kävin vain kusella kun en siihen kadulle kehdannut virtasailla niin ukko vastaa, että lappu tuli jo ja lähtee melkein juosten pois paikalta. :curs::curs:
Niin noi paskamediat pystyy sentään suuremmalti osin väistämään mutta sittenkun ihmiset puhuvat siitä ihan tohkeissaan ja kyselee että "katoitko eilisen jakson ja plaaplaaplaa" vaikka olen selkeästi ilmoittanut ettei tuollainen ala-arvoinen uteliaille ihmisille suunnattu paskaviihdeVituttaa jo etukäteen toi BB, kohta kaikki roskalehtien otsikot ja radiot täynnä jotain mielenkiintoisia paljastuksia jonkun hinttarin uskomattoman rajusta menneisyydestä...
Kyllä jotain on vialla kun maan ykkösasia ja puheenaihe numero yksi tuntuu olevan Big Brother.