Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Alkaa palaa vähitellen hermot noihin elämäänsä kyllästyneisiin nipottaviin naisopettajiin. Mikä ihme siinä on, että täytyy ärsyttää tahallaan laittamalla myöhästymiset 5s myöhästymisistä, kun se kääkkä nykäsee oven edestä kiinni? Toisekseen toinen vakiovalitusaihe on nuo ajotunnit. Nytkin eräälle rouvaopettajalle ystävällisesti ilmoitin, etten ole huomenna tulossa tunnille, koska oon ajotunnilla. Tämä sitten rupeaa mussuttamaan naama vaahdossa joistain poissaoloista. Täytyy vaan sanoa, että on aivan helvetin vaikeeta käydä tota autokoulua, jos ei voi olla koulusta yhtään tuntia pois. Nytkin on vasta eka poissaolo tuon kääkän tunnilta ja ihme vouhotus siitä, että ajotunteja ei saa olla koulupäivän aikana.

Alkaa palaa vähitellen hermot noihin elämäänsä kyllästyneisiin nipottaviin naisopettajiin. Mikä ihme siinä on, että täytyy ärsyttää tahallaan laittamalla myöhästymiset 5s myöhästymisistä, kun se kääkkä nykäsee oven edestä kiinni? Toisekseen toinen vakiovalitusaihe on nuo ajotunnit. Nytkin eräälle rouvaopettajalle ystävällisesti ilmoitin, etten ole huomenna tulossa tunnille, koska oon ajotunnilla. Tämä sitten rupeaa mussuttamaan naama vaahdossa joistain poissaoloista. Täytyy vaan sanoa, että on aivan helvetin vaikeeta käydä tota autokoulua, jos ei voi olla koulusta yhtään tuntia pois. Nytkin on vasta eka poissaolo tuon kääkän tunnilta ja ihme vouhotus siitä, että ajotunteja ei saa olla koulupäivän aikana.

Kyllä mä ymmärrän täysin ettei ajotunteja oteta päällekkäin koulun kanssa, meillä oli sama homma. Tosin yhdellä tutulla etelässä päin saa yhden kurssimerkinnän autokoulusta. :rolleyes:

^ heh meillä riippuu ihan maikasta. Esim. toisten luokanvalvojat soittelee 10:stä luvattomasta poissaolosta kotiin, samaan aikaan kun meidän valvoja sano mitään kun on 200 poissaoloa. Pitää vaa olla hyvä munkki.

Ihteä vituttaa ku muutti 10km päähä vanhasta kämpästä ni tuntuu joteki nii erakolta ku jos haluu lähtee kavereita moikkaa ni pitää päristellä kallilla bensalla puol eurooppaa tai sit mennä junal ja bussil... äää

Kova nuha ja väsymys - vitun vittu.

Voi vittujenkevät!! Sain lapun pysäköinninvalvojalta.. Kiinnosti ihan liikaa.. Ja kahen minuutin takia.. Vittu!!
Itse kävin pari viikkoa sitten Mikkelin keskustorin vessassa kusella, opereaatio kesti myös n. 2 minuuttia. Kun palaan vessasta autolle joku äijä pyörii siinä auton edessä ja kun saavun paikalle iskee lapun kouraan. Selitän tilanteen, että kävin vain kusella kun en siihen kadulle kehdannut virtasailla niin ukko vastaa, että lappu tuli jo ja lähtee melkein juosten pois paikalta. :curs::curs:

2611381.jpg

2611400.jpg

2611408.jpg

mutsilaitto mun wassermax puolenlitran pullon pesukoneesee :( vittu saatana:( ( tuli kyl aika maskuliininen) kuvat iluurilla otettua..

Pezku: Meillä ei saanut olla pois tunneilta ajotuntien takia ja 6 poissaolosta lens kurssilta pihalle :rock:
No juu, meillä taitaa olla melkein samalla tavalla. Kurssin aikana saa olla muistaakseni 4 selittämätöntä poissaoloa. Täytyy koittaa pelailla sillä tavalla, että ottaa vaikka joka kurssilta yhden tai kaks poissaoloa, niin johan alkaa tunteja löytymään. Jaksokin tässä on hyvin vaihtumassa, niin saa taas uudet poissaolot sieltä.

Täytyy kyllä sanoa, että on melko vaikeeta saada noita tunteja koulun ulkopuolelle, koska autokoulussa on paljon oppilaita ja tunnit on "parhailta ajankohdilta" varattu jo kuukauden päähän.

Itse kävin pari viikkoa sitten Mikkelin keskustorin vessassa kusella, opereaatio kesti myös n. 2 minuuttia. Kun palaan vessasta autolle joku äijä pyörii siinä auton edessä ja kun saavun paikalle iskee lapun kouraan. Selitän tilanteen, että kävin vain kusella kun en siihen kadulle kehdannut virtasailla niin ukko vastaa, että lappu tuli jo ja lähtee melkein juosten pois paikalta. :curs::curs:

Sama paikka eri syy..

edit. Elisa. Yhteydet pätkii mokkulassa joka vitun päivä. On niin vitun hienoa huomata aamulla, että koko vitun kohmelo on mennyt yöllä tilttiin, kun olet jättänyt koneen lataamaan musaa.. vitun mulkut. Enään puolitoista vuotta sopimusta jäljellä.........

Perkele, nenä on alkanut taas vittumaiseksi.
Aamulla kun laitoin sukkia jalkaan niin verta alkoi vuotaa nenästä ja meni sukat veriseksi, ja nyt kun tässä surffailin niin taas alkoi, ja tietysti näppis veressä.

Vituttaa jo etukäteen toi BB, kohta kaikki roskalehtien otsikot ja radiot täynnä jotain mielenkiintoisia paljastuksia jonkun hinttarin uskomattoman rajusta menneisyydestä...
Kyllä jotain on vialla kun maan ykkösasia ja puheenaihe numero yksi tuntuu olevan Big Brother.

Vituttaa jo etukäteen toi BB, kohta kaikki roskalehtien otsikot ja radiot täynnä jotain mielenkiintoisia paljastuksia jonkun hinttarin uskomattoman rajusta menneisyydestä...
Kyllä jotain on vialla kun maan ykkösasia ja puheenaihe numero yksi tuntuu olevan Big Brother.
Niin noi paskamediat pystyy sentään suuremmalti osin väistämään mutta sittenkun ihmiset puhuvat siitä ihan tohkeissaan ja kyselee että "katoitko eilisen jakson ja plaaplaaplaa" vaikka olen selkeästi ilmoittanut ettei tuollainen ala-arvoinen uteliaille ihmisille suunnattu paskaviihde
kiinnosta niin pätkääkään.

Back
Ylös Bottom