Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jäkäjäkä, toiminnanohjausjärjestelmä ei tietenkään anna mulle nopeesti ja vaivattomasti raportteja juuri silloin kun niitä nopeesti ja vaivattomasti tarviisin. Kiva jos joku tuotanto sen takia pysähtyy kun ei saa paskakulutusta katsottua just v*ttu tänään.

edit: No nyt tuli hard error, eli eipä sitten tehdä yhtään mitään enää tänään. V*ttu.

Menee pahasti hermot lähikaupan jauhelihoihin. Kylmäketjussa on jotain pahasti perseellään, kun jauheliha, jossa viimeinen myyntipäivä on 19.7 pilaantuu jo 17.7. :curs: Kaks pakettia naudan paistijauharia sai just heittää mäkeen, kun se oli niin harmaata, että ei sitä uskalla Erkkikään syödä. Vitun vittu. Omassa jääkaapissa ei oo vikaa ja kauppaan on kahden minsan matka, joten tuskin vika täällä päässä on.

Oon jo aikaisemmin sanonu niille noista jauhelihoista, mutta huomenna täytyy käydä kunnolla avautumas. Jalkatreenin päälle olis maistunu wokkivihannekset ja jauheliha, mutta ei väkisin! ***TANA!

Menee pahasti hermot lähikaupan jauhelihoihin. Kylmäketjussa on jotain pahasti perseellään, kun jauheliha, jossa viimeinen myyntipäivä on 19.7 pilaantuu jo 17.7. :curs: Kaks pakettia naudan paistijauharia sai just heittää mäkeen, kun se oli niin harmaata, että ei sitä uskalla Erkkikään syödä. Vitun vittu. Omassa jääkaapissa ei oo vikaa ja kauppaan on kahden minsan matka, joten tuskin vika täällä päässä on.

Oon jo aikaisemmin sanonu niille noista jauhelihoista, mutta huomenna täytyy käydä kunnolla avautumas. Jalkatreenin päälle olis maistunu wokkivihannekset ja jauheliha, mutta ei väkisin! ***TANA!

Jauhelihaa ei kannata säilyttää jääkaapissa jos sitä ei valmista samana päivänä.

Jauhelihaa ei kannata säilyttää jääkaapissa jos sitä ei valmista samana päivänä.
No ei vissiin enää nykyään. Olen säilyttänyt jauhelihat jääkaapissa aina tähän asti. Ainoastaan viimeisen 3 kk aikana on ollu ongelmia. Se jauhelihan sulattaminen on vaan niin pirun ärsyttävää. Varsinkin jos sen on unohtanut ottaa sulamaan esim. ennen treeniä.

Sonera. Edelleen.
Vaihdoin liittymäni, pari päivää ennen uuden voimaantuloa sain Soneralta tekstiviestinä ilmotuksen laskusta. Uuden liittymän tullessa voimaan en tietenkään päässyt omilta sivuilta laskun tietoja selaamaan/saanut millään muullakaan tavalla niitä selville. Soittoa Soneralle muutamaan otteeseen, sain tiedot ja kaikki, mutta eilen laskua maksaessa tilinumero oli virheellinen. Tänään olis eräpäivä, eli pakko se on taas sinne soitella ja jonotella.
Mutta siis millä logiikalla toi toimii, eikö voi vaan paperilaskua laittaa :(

Miten tälläinen mulkku voi päästä takaisin Suomeen? Jos joku vaan tietää ko. herran nimen niin jakoon vaan ja heti!

Pedofiliasta epäilty aikoo tulla takaisin Suomeen
18.07.2008 06:20

Useista hyväksikäyttötapauksista epäilty brittimies haluaa palata Suomeen. Miehen syytteet vanhenivat, kun hän pakoili oikeudenkäyntiä kymmenen vuotta.

Noin 65-vuotiasta brittiä olisi syytetty neljän tytön seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tytöt olivat epäiltyjen rikosten tekoaikaan eli keväällä 1998 5-13-vuotiaita.

Pitkään Suomessa asuneelta yrittäjältä jäi lähdön jälkeen vuokra-asunto autoineen Helsingin Lauttasaareen.

Brittimiehen asianajaja Kari Aarrevuo on tapauksesta varsin niukkasanainen. Hänen mukaansa mies oli yllättynyt kuultuaan tapauksen uutisoinnista.

Onko päämiehellänne syytä tai halua palata Suomeen?

- Kyllä luulen, että hänellä on intressiä palata.

Katosi vain viikkoja
ennen oikeudenkäyntiä

Pääkaupunkiseudulla kielikoulua johtanut mies katosi tutkintavankeudesta päästyään. Käräjäoikeus päästi epäillyn vapaaksi vastoin poliisin tahtoa tammikuussa 1999 vain viikkoja ennen oikeudenkäyntiä.

Eurooppalaista pidätysmääräystä miehestä ei asian vuoksi koskaan tehty. Viime viikolla Helsingin käräjäoikeus hylkäsi miestä koskevat syytteet vanhentuneina.

Tapauksesta ensimmäisenä uutisoineen Helsingin Sanomien mukaan törkeimmässä tapauksessa miehen epäiltiin sitoneen tytön nippusiteillä sängyn päätyyn.

joskus aikaa sitte tein salilla ajatuksissani/oli nii hyvä fiilis/mp3 korvissa, pohjeprässissä parit kyykyt jonka jälkee tuli WTF?-fiilis: mitä tässä kuvassa tapahtu erinlailla?/you're doing it wrong/olipa kevyet painot.
:lol2:

joskus salilla käy samaan aikaan eräs nainen, joka painoja nostellessa päästää eroottisia ääniä/voihkaisuja.. minua se lähinnä ärsyttää mutta on samalla hauska kattoa kun nainen päästää eka voihkaisun kun kaikki miehet kääntää yhtäaikaa pään sinne suuntaan :)

Puhelinmyyjät. Joku finninaamainen pikku-mulkku soitti ja kysyi haluanko ilmaisen lahjalehden josta maksan kuitenkin käsittelymaksun. Sanoin että kiitos ei ja jumalauta että räkänokan ääni kylmeni välittömästi. Tähän saakka olen yrittänyt olla ystävällinen niille tunkeileville huoranpenikoille (jos olet puhelinmyyjä niin kyllä, olet kunniaton huoranpenikka, mene oikeisiin töihin) koska tekevät vain työtään, mutta loppuu kyllä ystävällisyys tähän.
Muutenkin soittojen määrä on kasvanut, vituttaa arpoa myykö siellä joku äpärä jotain paskalehteään vai soitetaanko työhaastatteeluun tms.

Pitäisi rakentaa laite joka iskee soittajan korvaan niin saatanan kimeän ja kovan äänen että siltä lähtee kuulo. Loppuisi ainakin se häiriköinti ja paskan kauppaaminen.

Pitäisi rakentaa laite joka iskee soittajan korvaan niin saatanan kimeän ja kovan äänen että siltä lähtee kuulo. Loppuisi ainakin se häiriköinti ja paskan kauppaaminen.

Tommonen kaipaamasi laite kulkee meilläpäin nimellä kaiutin:

Luuri päin kaiutinta - puhelinmyyjältä meni kuulo
19.12.2007 14:15

Pohjalaisyrityksen toimitusjohtajan epäilleen aiheuttaneen kuulovamman turkulaiselle puhelinmyyjälle.

Myyjän mukaan toimitusjohtaja oli laittanut kesken myyntitapahtuman puhelimensa luuriin kiinni radion kaiuttimeen, jonka äänenvoimakkuus oli säädetty täysille.

Välikohtaus sattui viime perjantaina. Myyjä jätti toimitusjohtajasta rikosilmoituksen Turun poliisilaitokselle maanantaina.

Myyjän mukaan hän joutui lopettamaan myyntityön kesken päivän. Hän hakeutui kivun vuoksi lääkäriin, joka totesi hänellä kuulovaurion.

Myyjän mukaan toimitusjohtaja oli pahoitellut myöhemmin tapahtunutta. Toimitusjohtaja oli kertonut myyjälle, että hän ei keksinyt muuta keinoa päästä myyjästä eroon.

Poliisi tutkii juttua pahoinpitelynä.

-ilta-sanomat-

Mielestäni tuossa tapauksessa toimitusjohtaja on syytön ja puhelinmyyjä syyllistynyt lähinnä häirintään tai vähintään provosointiin. Yksityisyrittäjille noita soittoja tulee vielä moninkerroin tavalliseen palkansaajaan verrattuna, joten en ihmettele miksi käämi paloi :D

Ostin uuden auton ja eikö viikonloppuna joku mulkku mennyt rikkomaan tuulilasin. Oli myös muistettu naarmuttaa pelkääjän puolen ikkunaa. Sivupeilit oli myös yritetty rikkoa, onneksi olivat manuaalisesti säädettävät joten toimivat edelleen. Toisesta löytyi verta ja nyt toivon kiihkeästi että kusipää jää kiinni sen ansiosta, tosin toivo on aika minimaalinen. Onneksi olin sentään ottanut vakuutuksen ilkivallan varalle mutta silti verenpaine nousi uhkaavasti.

Vituttaa tuollainen silkka kusipäisyys. Eipä voi kuin toivoa että mulkku loukkasi itsensä ainakin kunnolla. :curs:
Hankinnassa on myös varashälytin joka huutaa niin lujaa että ääneen heräävät kuolleetkin.

Eilen tuli syötyä kaksi normaalikokoista pizzaa kebabbilassa. Ja nyt pistää pumpussa niin, että ei tiedä lähteekö henki. Ens kerralla vähän vähempi suola+rasva pitoisempaa ruokaa ja järki käteen, taas.

Tohon vaikuttaa aika paljon se kun nämä kesätyöntekijät yms eivät pahemmin tiedä mistään mitään ja heittävät nämä lihat yli niiden viivojen joiden yli ei saisi laittaa mitään koska ei pysy kylmänä. Sitten on kiva huomata tosiaan himassa että on lihat harmaata. Itsellä kun on vain pakastelokero niin kyllä vituttaa jos maksaa jauhelista vaikkapa sen 10 e /2pkt ja joutuu roskiin heittämään.

eli kannattaa aina ottaa sieltä ihan pohjalta ne lihat.

Vituttaa. Oma pää lähinnä. Kai liikaa aikaa tulla tyytymättömäks.
Muutin pitkän matkan, kaikki oli niin täydellistä, minä niin aikuinen ja asiaa ajatellut.
Vittuunnuin kaupunkiin, koska se on mitä se on, nautin maalaiselosta, erakoitumisesta, ihan täysillä, mut vituttaa ku kaikki on niin kaukana aina. 20 minuuttia autolla kauppaan, ei tuu mieleen kipasee jädeä. Oon yksinäinen pelkästään sen takia kun oon niin itsekäs. Kaipaan sitä kun joku istuu mun kans kahvilla naamatusten ja kysyy mitä mulle kuuluu. Vituttaa kun ei mikään riitä, oma vitun pää on niin saatanan tyhmä, ettei anna olla mun vaan tyytyväinen, että vihdoin on kaikki silleen ku mä olin halunnu, vaikken tät ollutkaan ennen toteutusta tajunnu.
Vituttaa ku leipä on loppu, enkä mä jaksais just nyt leipoa, mut tekis mieli nopeasti jotain leipäkästä ku just tultiin koirien kans metältä.
Vituttaa kun syytän muita ihmisiä omasta onnettomuudestani, enkä laiskuudessani tee muuta kuin vikisen sitä, miten paha olla mun on. Täysin itsekkäistä syistä.
Pitäis vaan olla onnellinen ja hymyillä kun oikeesti kaikki on nyt sillee hyvin,mut eivittuku.
Vituttaa olla tyhmä.

Sonyn kannettava kiintolevysoitin taisi sanoa itsensä irti neljän vuoden aktiivikäytön jälkeen. Ihan kiva, mutta kun ei ollut kuin 500 eskoa uutena ja ei nappais uutta vastaavaa hommata, kun kaikkeen muuhunkin menee rahaa kivasti. :jahas:

Tilasin maanantaina Sonyn DVD-soittimen Verkkokaupasta, eikä sitä olla vielä ees saatu varastoon ja maahantuojan varastossa sitä on tasan 0kpl. Olisin ostanut senkin masiinan paikallisesta liikkeestä, jos olisin tiennyt näin pitkästä toimitusajasta.:jahas:

offtopic: Lueskelin tätä rediä, jossa tuli esille päärynät/omenat kainalossa. Kattelin samalla poliisi opistoa ja repesin "kaappi" harrisille ku se oli tullu suihkusta :D

(tais olla pienet melonit kainalossa ;)

ontopic: Hajumyrkytykset on aika yleisiä :D Ei mikää ratkiriemukas, mutta kohtuullinen.
Kaverilla aina housut "imeytyny" perävakoseen, eikä se muka hoksaa ottaa niitä pois :D
En oo sitte mikää gaymo, mutta sen huomaa pakostaki.

Tänään kun menin salille niin siellä ei usein ole ketään, koska koulun salista on kyse. Niin kun menin ihmettelin hieman miksi on niin pimeää, ovet ovat kiinni, joku hakkaa säkkiä ja joku kuuluu puhuvan jotain muuta kuin suomea. No vaihdoin pukuhuoneessa vaattet ja kun avasin oven saliin niin pieni huvitus iski päälle. Jostain syystä siellä oli 2 n- 15- vuotiasta saksalaispoikaa hakkaamassa säkkiä pimeässä huoneessa, jossa on tosin pari pientä ikkunaa ja he kuuntelivat voicea kännykän kautta. Lämäytin sitten heti valot päälle, aukaisin ikkunan ja pistin stereoista pauhaamaan death metallia omaksi kivakseni :)
Pojat hakkasivat säkkiä ja lyönnit olivat kauheita vaakasuuntaisia heijjareita ja pojat myös tekivät hieman habaa ja jalkaprässiä jonka jälkeen he jo lähtivätkin.
Olis voinu treenatessa karjua siellä jatkuvasti "Perrrkele !" tai vastaavaa säikyttääkseen pojjaat, mutta enhän minä sellaasta.

Back
Ylös Bottom