Deleted member 43228
Onko toi mahdollista :wtf:Taloyhtiöt on niin vittumaisia! Mut oli valittu Taloyhtiön hallitukseen ilman mun suostumusta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko toi mahdollista :wtf:Taloyhtiöt on niin vittumaisia! Mut oli valittu Taloyhtiön hallitukseen ilman mun suostumusta..
Rojcordy 30.4.2008 sanoi:No niin. Ekat sakot sitten tulossa. Välähti punasessa Transporterissa, kun ajoin ohi :(.
Varo ettei vaan olis migreeni tekemässä tuloaan. Hope not. tai sitten sun pitää eliminoida suurimmat stressin aiheuttajat pois sun elämästä.Olen huomannut saavani jonkinlaista stressipäänsärkyä tms. Jos verenpaineeni nousee [se oletettavasti nousee jos hermostun tai pahoitan mieleni] niin päätä saattaa alkaa särkeä aivan törkeenä.
Nytkin ihan 10min aikana sai nollasta sataan kiihtymään tän jomotuksen. Alkaa olemaan päivittäinen vieras tuo päänsärky, ehkä se johtuu iästä? Vanhuus ei tuu yksin.
Varo ettei vaan olis migreeni tekemässä tuloaan. Hope not. tai sitten sun pitää eliminoida suurimmat stressin aiheuttajat pois sun elämästä.
Niin no, kesälomani kolmas viikko alkoi ja lähes yhtä hyvissä merkeissä kuin kaksi aikaisempaakin...sataa ja on kylmä. Kiitos vitusti.