Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No laitonta nyt ainakin:rolleyes:. Mulla on kyllä sanottava jo valmiina kun sit joskus kokouksiin pyydetään. Ei meinaan kiinnosta vittu yhtään!

Mökin vuokraaminen Pohjois-Norjasta. Voi että vittu ei kiinnostais nyt paskaakaan enää lähteä Norjaan, ei yhtään norja-tuulella. Ehkä eniten nyt vituttaa kun on pakko kommunikoida norskien kanssa kun olen perheestä ainut kuka nyt jotenkin enkkua puhuu - ei todellakaan jaksais. Kyllä juttelin useampaan otteeseen norjaakin viime vuonna mutta puuduttavaa kun puolet menee ohi :D

Aika jännä, kun tehty noin. Sinne vaan haistatteleen niin ei tarvi kokouksissa rampata jos ei kiinnosta.

Ja se muuten vituttaa, että ensin makaan parvekkeella ottaen väriä pintaan. Taivas pilvetön. Saan ajatuksen että lähden katteleen lentokoneita ja samalla ruskettuun. Eiköhän heti tuu taivaalle sellanen pilviverho että rajaa ei näy! Sit takas himaan ja joku leffa pyöriin. Kerrankin kun ois saanut itsensä liikkeelle :joulu8:

Olen huomannut saavani jonkinlaista stressipäänsärkyä tms. Jos verenpaineeni nousee [se oletettavasti nousee jos hermostun tai pahoitan mieleni] niin päätä saattaa alkaa särkeä aivan törkeenä.

Nytkin ihan 10min aikana sai nollasta sataan kiihtymään tän jomotuksen. Alkaa olemaan päivittäinen vieras tuo päänsärky, ehkä se johtuu iästä? Vanhuus ei tuu yksin.

Olen huomannut saavani jonkinlaista stressipäänsärkyä tms. Jos verenpaineeni nousee [se oletettavasti nousee jos hermostun tai pahoitan mieleni] niin päätä saattaa alkaa särkeä aivan törkeenä.

Nytkin ihan 10min aikana sai nollasta sataan kiihtymään tän jomotuksen. Alkaa olemaan päivittäinen vieras tuo päänsärky, ehkä se johtuu iästä? Vanhuus ei tuu yksin.
Varo ettei vaan olis migreeni tekemässä tuloaan. Hope not. tai sitten sun pitää eliminoida suurimmat stressin aiheuttajat pois sun elämästä.

Varo ettei vaan olis migreeni tekemässä tuloaan. Hope not. tai sitten sun pitää eliminoida suurimmat stressin aiheuttajat pois sun elämästä.

Noin 115kg stressiä ois tuolla toisessa huoneessa. Vähä vaikee lähtä siirtämään. Täytynee ottaa vaan buranaa :D

Harmittaa, tai no suoraansanottuna vituttaa kun en ole älynnyt nauttia näistä ihanista kesäpäivistä joita on loppupeleissä ihan liian vähän. Koitan tehdä parannuksen ja otan ilon irti kun vielä voin. Vittuun stressi ja muu paska!:rolleyes:

nyt alkoi sieppaan oikeen huolella! digiboksi on temppuillut hetken aikaa mm siten että välillä ei löydy kiintolevyä... sit se menee ohi kuitenkin. no nyt eilen sitä kiintolevyä ei enää löytynyt vaikka miten päällä seisoin ja vein laitteen tänään welhon myymälään tutkittavaksi. antoivat heti uuden laitteen koska vanha on niin rikki ettei sitä kannata enää korjata. mua sieppaan sen takia huolella että SIINÄ SAMALLA MENI YLI 150 JAKSOA PULMUSIA!!!!!!

al bundyn letkeät kommentit "Oh.... Life is good but not for me!" ja "could the neighbourhood children be right? Am I truly nothing?" muistuvat mieleeni lähes yhtä kaukaisena muistona kuin äitini keittämä suklaalla maustettu mannapuuro ennen ylioppilaskirjoitusten reaalia. joka ei vieläkään tiedä mistä tässä on kyse niin tsekatkaa:

http://www.angelfire.com/hi3/pearly/humor/bundy.html

Kiva saada lekurilta resepti Sustaan ja huomata sitten että aine sisältää maapähkinöoljyä eikä voi siten käyttää kun on pähkinöille allerginen...

Vittumaista vetää noille takakaiuttimille piuhaa olohuoneen ympäri eteisein kautta:curs:

Niin no, kesälomani kolmas viikko alkoi ja lähes yhtä hyvissä merkeissä kuin kaksi aikaisempaakin...sataa ja on kylmä. Kiitos vitusti.

Eilen oli selässä vähän outoja tuntemuksia kyykätessä ja yön aikana olikin kehkeytynyt joku jumalaton lukko tuonne lapojen alapuolelle. VITTU ETTÄ ON SELEKÄ KIPPEE:curs: Koko aamupäivän oon yrittäny rusikoida jumia auki, kun yleensä olen siinä onnistunut, mutta en näköjään tällä kertaa. Kai se pitää lähtee saikkua vonkaamaan:david:

Back
Ylös Bottom