Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jälkihiki. Aarrgh!
Kiva tulla töihin kun olo on ihan ryöttänen taas.

..samaa on ilmassa täälläkin:whip:
On vaan niin vitusti tota pakkaamista, että uhitteluasteelle taitaa taas jäädä.

Totta turiset kohtalo toveri! Onneksi omistan kämpästä kaikki kamat niin on helppo lähtee, mut katsellaan asiaa reilun viikon päästä! :kippis1:

Musta on tullut uusavuton idiootti kana!

Tajusin just etten omista edes kunnon vasaraa saati mitään niin "miehekästä" kuin akkuporakonetta. Ja kaapin kasaaminen tökkii ihan tosissaan.
Täytyy nöyrtyä ja lainata siskon miestä. Käyn varmasti tänään ostamassa pienen työkalusetin itselleni ja opettelen tekemään jotain järkevää (esim.- mikä hitto on ankkuriproppu ja miksi mun pitäis laittaa juuri sellaisella hylly seinään?).

Kai sitä on jossain vaiheessa tullut laiskaksi ja ajatellut "pyysin taas jotain muuta tekemään mulle kuuluvan homman ja ei kai se ole niin just vaikken itse osaakaan kun mä olen tyttö", tällä mentaliteetilla ei ansaita tasa-arvoa!

Ja miksi hitossa mun istuttamat pensaat haluaa heittää veivinsä?

Ankkuriproppu on se joka kiilaa sen ruuvin sinne seinään ;) Ettei se lähe murenemaan tms.

Vituttaa jos oon väärässä,,

Viimeksi muokattu:
Nyt kyl vituttaa. :curs:
Sali kiinni tän kuukauden ja meikän piti vetää selät himas, ei hauskaa :(
onneks ees oli leuannostotanko.

Vitun Saunalahden Huawei mokkula kelpaa korkeintaan anustapiksi :curs:

Sama! Mulla on nyt viikon ollut Elisan 2M Datapaketti Huawein E169 nettitikulla. Vittu data kulkee max 15KB/s...:rolleyes: Mikä vitun 2M se sellainen on?!?? Pk-seudulla kehä kolmosen sisäpuolella kumminkin luulisi liikkuvan hieman liukkaammin. Taidan palauttaa koko paskan.
..

Radiossa puhuttiin vasta, että kuluttajavirasto on ottanut kantaa nimenomaan langattomien nettiyhteyksien hitauteen ja alkanut sen myötä tutkimaan myös perus nettiyhteyksien todellisia nopeuksia. Liittymien mainostaminen on ollut harhaanjohtavaa, joko on annettu ymmärtää että nopeus on kokoajan esim.2 M kun se todellisuudessa onkin satunnainen maksiminopeus tai mainostetaan näkyvästi 2m:n nopeutta ja laitetaan llian pienellä jonnekin paperin alareunaan * 2M:nnopeus ultimate olosuhteissa ja erikoistilanteissa, muuten alle 1:"

http://www.kuluttajavirasto.fi/Page...cementId=cb1a837b-2f12-4ee3-bd63-06f620232ccb

Kaikki kodin paskahommat. Se orjien pitäminen alkaa oikeasti vähän houkuttaa. Pitää varmaan sitten ajatella, et jos niitä kakaroita hankkis, adoptois vaikka vähän isomman, joka osais jo sellaset perusimuroinnit ja keittiöhommat. Olis siistii ku olis joskus päivä, ettei tarttis edes ite persettä pyyhkiä.:itku:

Koskaan ei tule kunnon pottia lotosta.5 oli oikein 53€.Ja aina vierestä loput.
Pitää kai tehdä koerivejä pari ja sitten seuraavat rivit viereisillä numeroilla.

Pitää kai tehdä koerivejä pari ja sitten seuraavat rivit viereisillä numeroilla.
Ei se sieltä yrittämällä tule ;) Isäukko tosin sai aika hyvän sauman viime talvella ja tuli muutamana viikkona peräkkäin aina 4 oikein, jolla sai sen 12-15e. Sen parempia potteja ei sillekään kovasta yrityksestä huolimatta oo siunaantunu.

Tuttava sai n.10vuotta sitten 6+1 oikein jolla voitti silloin joku 35 000 mk (~6000 eur). Osti rahoilla uuden keittiön, siinä se. Mahtoi harmittaa myös kun jäi aikainen eläke noinkin lähelle.

Itteä harmittaa atm lähinnä oma luonne; ei osaa nauttia hetkestä ts. lomasta, vaan kokoajan miettii työasioita ja muuta paskaa.

Tekis mieli ensin kiduttaa ja sitten räjäyttää
  • Ex-tyttöystävät
  • Firefoxin kehittelijät

Vitun naapuri joka keksii omia juttujaan ja on todennäköisesti levittänyt niitä tarinoitansa muillekkin taloyhtiössä :curs: Noita kyllä löytyy joka taloyhtiöstä vähintään se yksi... kerrostalossa on kivaa :jahas:

Kaikki mahdolliset extralaskut ja muut ylimääräiset menot pukkaavat tulemaan aina samalla rykäyksellä juuri ennen kesälomaa jostain syystä joka vuosi niin, ettei jää itse lomailuun ylimääräistä rahaa.

Taloyhtiöt on niin vittumaisia! Mut oli valittu Taloyhtiön hallitukseen ilman mun suostumusta..

Back
Ylös Bottom