Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihan sama juttu. Jokainen valokuva mitä musta on otettu näyttää kamalalta. Vaikka kuinka yrittää nätisti hymyillä niin kuvassa se näyttää kamalalta irvistykseltä tai muuten vaan naama on ihan kummalisen näkönen, suorastaan ruma .. :curs:

Jees täältä yks lisää kerhoon. Aivan sama olenko kännissä vai selvinpäin, niin aina kuva menee mun osalta perseelleen.

Jahas, tässähän voi jo kohta perustaa kerhon, missä voidaan yhdessä räpsiä valokuvia ja kattoo kenen naama on pahimmassa irvistyksessä tai kenen kuvasta saa muuten vaan parhaimmat naurut :D

Niin ja Taskuamatsoni, mä oon miettiny ihan samaa, että mitä jos mä todellisuudessa näytänkin niin kamalalta ja valehtelen vaan itelleni, ettei se peilikuva muka niin kamalalta näytä kuin valokuva..

Keskittyi sen verran kovasti ja pyöri omissa ajatuksissa?
Voin olla väärässäkin mutta oisko tässä ollu ihmeellistä/komediaa se että kaveri ylipäätään pystyy hyräilemään kesken kovan penkkisarjan. Itellä vois tehä nimittäin aika tiukkaa vaikka ihan vasitella yrittäs. :D

Kuukauden vanhan tietokoneen hajoaminen.

"Tuu tuntia aikasemmin töihin, niin voidaan lopettaa sit vastaavasti tuntia aikasemmin."

-Paskan letut. Samaan se venyi nytkin. Tunti ylitöitä sen takia...

Sonera: Vaihdoin Saunalahteen mutta mitenhän ne Soneralla olettaa että maksan mun laskun, jos en pääse omille sivuille ja laskun tiedot näen vain sieltä..

Säästöpankki: Vaihdoin oikeasti jo AJAT sitten Osuuspankkiin.. Koskahan ne siirtää mun rahat uudelle tilille ja meinaa sulkea sen vanhan tilin.. Tästä on oikeasti pari kuukautta kohta..

Tilasin Elisalta 12€/kk = 288€ Nokia N95:n mutta kun sain sopimuksen himaan niin siinä seisoo loppusumma kännystä 384€ (=16€/kk). Nyt pitää tehdä kirjallinen reklamaatio sun muuta ja menee kuukausia että saa homman selväksi. :(

Itselläni kait jokin vitun rasitusvamma tullut oikeaan ranteeseen ja vittu kun vituttaa kun ei pysty täydel tehol tekee liikkeitä! Viikko sitten päätin että vittu nyt meen salille kuolemaa uhmaten vaikka kuinka sattuis. Vedin pari buranaa naamaan ja kylmägeeliä ranteeseen ja treenasin niin perkeleesti. (Tyhmintä mitä voi tehdä!!!) Seuraavana yönä ei nukuttu kivun takia ja nyt huilaillaan seuraava kuukausi tekemättä liikkeitä jossa joutuu käsiä käyttämään...

Kauhee päänsärky ollut koko päivän vasemmassa ohimossa... Yleensä en kärsi lainkaan päänsärystä... Huoh!! Sataa, on synkkää, kauheita ongelmia töissä :D
Ja tänään pitäs tehä kaikkee, vaikka mitä. Eikä oo yhtään fiilinkiä!

Piti korjata eilen kaverin Ipod Nano (3. sukupolven 8 gigan malli) kun näyttö oli paskana.

..ttu se meinannut aueta millään. Tunnin vääntämisen jälkeen aukesi ja siinä vaiheessa hokasin että oli tullut käytettyä liikaa voimaa ja piirilevyssä murtuma -> koko fakin 200 euron värkki paskana ja korjauskelvoton. Korjaus olisi maksanut alle 20€.

Vittuako suunnittelevat vehkeitä joita ei saa ilman tolkutonta väkivaltaa auki!!!

Onko ne tarkoituksella myös sellaisia, että kun on kerran avannut niin takaluukku jää väkisin löysäksi (monissa nettikeskusteluissa tullut selville moinen "ominaisuus")?

Okei, onhan se hyvä että tunnistaa mitkä on vauriokorjattuja mutta kyllä mun mielestä hyvän tuotteen yksi ominaisuus on se, että sen pystyy korjaamaan uutta vastaavaksi jos yksi pieni osa menee rikki (kuten kymmenen euron näyttö). Ja tosiaan jos akun meinaa joskus vaihtaa niin terve menoa vaan, moni rikkoo varmasti vehkeen siinä vaiheessa. Ja jos ei riko niin sen jälkeen takaluukku repsottaa kuitenkin.

Takuu menee tietenkin kun avaa moisen vehkeen, siitä ei varmaan epätietoutta oo kellään.

Tuntuu että tahallaan tekevät vehkeitä, joita ei voi huoltaa tai korjata helpolla. Saavat enemmän uusia tuotteita myytyä. Kertakäyttökamaa kun on tarkoitettu ettei akkuja ikinä vaihdeta.

Jos kävelee taskussa 200e mp3 soitin niin luulis olevan varaa alle 20e korjaukseen, kun vielä on tietoinen siintäkin että takuu menee muuten....

Jos kävelee taskussa 200e mp3 soitin niin luulis olevan varaa alle 20e korjaukseen, kun vielä on tietoinen siintäkin että takuu menee muuten....
Siis osa on kympin tai pari (uus näyttö) jos netistä tilaa mutta Applen huolto ei suostunut ottamaan vastaan kun sanoi ettei kannata korjata kun ne velottaa jotain satasen tunti huollosta ja osasta saman verran. Hajonnut näyttö ei mennyt takuuseen.

Varmaan rupeisin kaverin 200€ soitinta itse räpeltämään tuntikaupalla auki väkisin jos joku huoltoliike olisi moisen korjannut 20 eurolla? :david:

Back
Ylös Bottom