Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Puhelinmyynti.

Tossa jo aikoja sitten mulle soitettiin jostain taas tekopirteällä äänellä että "SINUT ON VALITTU vastaanottamaan vuoden super-etu, saat puoli vuotta ilmaiseksi haluamaasi lehteä! Käykö urheilulehti, Suomen kuvalehti vai kenties Aku Ankka?"

Hölmönä sanoin että Urheilulehti. Sitten tulee "Noniin! Me lähetämme sinulle tässä nyt siis vuodeksi eteenpäin urheilulehteä ja maksat vain puolesta vuodesta! Lasku tulee ensimmäisen lehden mukana!"

Sanoin että "Aijaa, luulin voittaneeni jotain?!" "KYLLÄ OLET VOITTANUT sinut on VALITTU saamaan tämä super-etu ... kiitos ja kuulemiin!"

Sitte tulee lehti ja lasku, lähetin niille suht äreän kirjeen että mitä helvettiä tällanen peli on. No, ei tarvinnut laskua maksaa.

Soittivat sitten myöhemmin uudemman kerran! Alkoi taas sama kimitys "Onneksi olkoon sinut on valittu suuresta joukosta vastaanottamaan puoli vuotta ilmaiseksi lehteä."

Muistin heti viime kerran ja sanoin että "No niin. Lähetäppäs sitten se lehti tänne puoleksi vuodeksi mutta sano varmuuden vuoksi nimesi sen varalta että mukana seuraa jokin lasku, jos todella olen saamassa lehden ilmaiseksi niin ...."

"No ei tässä ny sillee ilmaseks ... no ei tää ny siis ihan sillee ilmanen sillee oo!"

"No miksi sanot että olen muka jotain voittanut ja ilmaiseksi saamassa vaikken ole mitään voittanut ja mitään en saa ilmaiseksi?"

"No ööö .. tää on siis tällanen lehti .... markkinointi ... juttu!"

"Taitaa olla tällanen kusetusjuttu!"

"Hyvää päivänjatkoa!" -klik-

ja samantien vessaan runkulle keskustelua taaksepäin kelaten ... Kyllä teki gutaa.

Yleisvitutus iski.

vittu viikko sitten meni solisluu poikki, ja lekurit sanoivat että paranee hienosti pelkällä käsituella. tänään kuitenkin toinen lääkäri sanoi että luu on ihan killissä ja pitää leikata. 5h sairaalajonotusta ja tulos oli se että kaikki ortopedit koko vitun sairaalasta olivat lähteneet himaan kun vihdoinkin oli mun vuoro. koko vitun kesä pilalla, vittu

Vittu saatana!!!! 2 kertaa viikon aikana käynyt varkaita takapihalla. Perkele että vituttaa. Nyt tarttis keksiä jostian joku liiketunnistin kamera järjestelmä. Perkele!
Ideoita? Yöllä saatana käyneet 2 kertaa pöllimässä tavaraa.

Pitääkö perkele kohta lukita puutarhakalusteetkin samoin kuin keskustan terasseilla tehdään. Vaijeria joka välistä läpi ja seittemäntoista lukkoa joka väliin. Perkele että nyt vituttaa. Tavaraa lähtenyt noin 300e edestä. Pieniä asioita mutta kuitenkin iso summa kokoinaisuudessaan. Jumalauta kun vaan saan liiketunnistinsoftan läppäriin niin johan webbikamera vähintään rupeaa nauhottamaan liikettä takapihalla. Oli se sitten hyttynen tai ihminen. Mutta jotain kuvaa haluan saada kuka helvetti käy takapihallani. Emäntä ei saa enää nukuttua kunnolla kun pelkää että kohta joku tulee sisään. Pesäpallomailakin vaarmaan pitää kohta ostaa.

missäpäin asut? Voin tulla yöks väijyy mailan kanssa jos tarjoot sapuskat :D
Vihaan ammattitaidottomia varkaita mitkä varastaa yksityisiltä ihmisiltä..

Vituttaa kun Mike sulki Kynäniskojen treenipainot? -threadin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=74102&page=4

Olis ollu hyvä nähdä vähän enempi ei-niin-kovien-karjujen tuloksia. Tuo naturaalien treenipainot -threadi on aika kovaa settiä, eikä sinne kovin moni viitsi omia (huonoja) tuloksia laittaa. Toi olis vähän piristäny monen motivaatiota kun näkee vastaavia tuloksia.

Ei auta itkut markkinoilla!

Prkl! En vissiin saanu opiskelupaikkaa! Tai no aika ihme jos tolla panostuksella ois tullu. Voin vissiin lohduttautua sillä, että intin jälkeen voi kokeilla uudestaan...:D

V*tuttaa paska hommat duunissa. Viikon olen jos väistellyt niitä tärkeämpien hommien ansiosta, mutta nyt on pakko tehdä. Yäk. Vaan ei auta valittaa. Ja kun tiedän, että tämäkään työ ja aika mitä tähän uhraan ei johda yhtään mihinkään! Kyse siis tarjouspyyntöjen teosta. Ei varmana saada mistään halvemmalla eikä paremmin kuin entisestä paikasta, joka nyt tuplas viimeksi 20 vuotta sitten tarkastetut hinnat. Ja vielä pitäisi tehdä jotain paskaraportteja, jonka logiikassa on vielä enemmän reikiä kun mun päässä, mutta kun ne on pakko tehdä, enkä viitsi korjata kun saisin vaan migreenin ja v*tutuksen eikä asia sinällään minulle edes kuulu niitä ajatella. Muutakin tekemistä. Prkl.

Puhelinmyynti.

Tossa jo aikoja sitten mulle soitettiin jostain taas tekopirteällä äänellä että "SINUT ON VALITTU vastaanottamaan vuoden super-etu, saat puoli vuotta ilmaiseksi haluamaasi lehteä! Käykö urheilulehti, Suomen kuvalehti vai kenties Aku Ankka?"

Hölmönä sanoin että Urheilulehti. Sitten tulee "Noniin! Me lähetämme sinulle tässä nyt siis vuodeksi eteenpäin urheilulehteä ja maksat vain puolesta vuodesta! Lasku tulee ensimmäisen lehden mukana!"

Sanoin että "Aijaa, luulin voittaneeni jotain?!" "KYLLÄ OLET VOITTANUT sinut on VALITTU saamaan tämä super-etu ... kiitos ja kuulemiin!"

Sitte tulee lehti ja lasku, lähetin niille suht äreän kirjeen että mitä helvettiä tällanen peli on. No, ei tarvinnut laskua maksaa.

Soittivat sitten myöhemmin uudemman kerran! Alkoi taas sama kimitys "Onneksi olkoon sinut on valittu suuresta joukosta vastaanottamaan puoli vuotta ilmaiseksi lehteä."

Muistin heti viime kerran ja sanoin että "No niin. Lähetäppäs sitten se lehti tänne puoleksi vuodeksi mutta sano varmuuden vuoksi nimesi sen varalta että mukana seuraa jokin lasku, jos todella olen saamassa lehden ilmaiseksi niin ...."

"No ei tässä ny sillee ilmaseks ... no ei tää ny siis ihan sillee ilmanen sillee oo!"

"No miksi sanot että olen muka jotain voittanut ja ilmaiseksi saamassa vaikken ole mitään voittanut ja mitään en saa ilmaiseksi?"

"No ööö .. tää on siis tällanen lehti .... markkinointi ... juttu!"

"Taitaa olla tällanen kusetusjuttu!"

"Hyvää päivänjatkoa!" -klik-

ja samantien vessaan runkulle keskustelua taaksepäin kelaten ... Kyllä teki gutaa.

Kuulostaapa tutulta. Menin muutama kuukausi sitten melkein samaan vipuun mutta onneksi hokasin jutun juonen ihan viime tingassa ennen kuin pistin tilauksen sisään. Tuollainen myyntipuhe on kyllä jo aika härskiä kuluttajan harhaanjohtamista IMO.

Muutenkin nuo puhelinmyyjät soittelee nykyään lähes joka päivä ja monesti vielä useita kertoja päivässä jos eivät saa heti kiinni. Tiedän kyllä, että työtäänhän he vain tekevät mutta silti V-käyrä alkaa jo nousta ika pahasti kun noita myyntipuheita saa kuunnella lähes päivittäin.

Mitäköhän kautta sen kiellon saisi päälle, ettei noita puheluita enää saisi meikäläiselle soittaa?

Vituttaa henkinen huono olo. Vois oksentaa tyhjästä vatsasta kitkerää sappinestettä jos helpottais vaan eipä viitti. Sattuu palleaan ja menee hampaat pilalle. Joutuu siis kärsimään.

Vituttaa kun en päässyt opiskelemaan ja täytyy taas funtsia että mitäköhän vittua sitä tekis seuraavat puol vuotta ennen uutta yritystä.

Mitäköhän kautta sen kiellon saisi päälle, ettei noita puheluita enää saisi meikäläiselle soittaa?

Hoplaa

Kyllä noita satunnaisesti on tipahdellut noita puheluita, kun kaikki eivät suoramarkkinointiliittoon kuulu (vai mikä se nyt oli), mutta määrä on kyllä radikaalisti vähentynyt. Varsinkin jos on salainen numero niin eivät sitä mistään saa.

Et ole ainoa. Vituttaa kun tosiaan olin innoissani kun näin paksun kirjeen koulusta eteisen lattialla. Sitten siellä olikin nippu mainoksia sisällä ja ilmoitus et olet varasijalla. Vähemmästäkin ihmiset saa slaageja. Aika surullinen olo ollu siitä lähtien, mitäs tässä taas tekis puoli vuotta ja vuodet kuluu.

Hoplaa

Kyllä noita satunnaisesti on tipahdellut noita puheluita, kun kaikki eivät suoramarkkinointiliittoon kuulu (vai mikä se nyt oli), mutta määrä on kyllä radikaalisti vähentynyt. Varsinkin jos on salainen numero niin eivät sitä mistään saa.

Tänks, kuulostaa hyvältä. Pitääpä kokeilla toimiiko.

Ja sitten oma vitutuksen aihe: en vaan tajua miten voinkaan olla niin epävalokuvauksellinen ihminen, että miusta ei saa otettua ikinä yhtään ainoota onnistunutta kuvaa. Nytkin tuskailen, että pitäs varmaan joku otos laitella kiitoskortteihin, mutta mitäs laitat, kun ykskään kuva ei oo onnistunut. :jahas:

Ihan sama juttu. Jokainen valokuva mitä musta on otettu näyttää kamalalta. Vaikka kuinka yrittää nätisti hymyillä niin kuvassa se näyttää kamalalta irvistykseltä tai muuten vaan naama on ihan kummalisen näkönen, suorastaan ruma .. :curs:

Back
Ylös Bottom