Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Helvetti mulla palaa KÄÄMIT näitten duunareitten kanssa! On se niin vaikeeta tehdä mitä käsketään! Prkl jos ei huomenna ala hommat hoitumaan, niin... Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Seison vaikka vieressä katsomassa, että hommat menee niinku pitääkin. Yritä tässä olla joustava ja diplomaattinen, kun yhdet vaan möllöttää ja tekee jotain irrelevanttia oman päänsä mukaan!

Duunariakin voi joskus vituttaa ne hommat:jahas:

Töissä on ihan vitullinen kiire. Viimeviikko tuli tehtyä vallan 13 tuntisia työpäiviä. Sitten kaiken lisäksi työkaveri loukkas itsensä joten nyt suurjohtaja odottaa mun tekevän 15 tuntisia työpäiviä :wtf:
Ei hyvää päivää, miten vitussa sitä kerkii vanha mies enää lepäämään.

:curs::curs:
Olin kännykkäostoksilla:
kauppa1: hyvännäköinen myyjä, hyvä palvelu, mutta haluamani malli loppu
kauppa2: ärsyttävä myyjä, huono palvelu. hinta ei ollut esillä, joten oletin sen olevan kauppa1:n tasolla. maksettuani hoksasin maksaneeni 40 € enemmän kuin olisin kaupassa1 maksanut. Mutku on pakko saada hetinyt. Ja kaiken kruunuksi unohdin näyttää bonuskorttini (on aika tarkalleen puhelimen hinnan suuruinen summa joka puuttuu, jotta sais ees jotain rahaa sieltä).
Tekis mieli paiskata koko luuri seinään :curs:

paska palkka ni voi tulla paskaa jälkeä. mua vituttaa ku pitää viel 4 aamuna herätä töihin enne ku vapaata(mikähä mul o ku tekee koko ajan mieli juua,tällasta enne o ollu?)

Naapurin vajakki äpärä herätti aamulla klo 04.15 luukuttamalla sukkahousuheviä nupit kaakossa. Ei kyllä töissä yhtään lohduttanut vaikka kuinka ajattelin että tyyppi saa varoituksen isännöitsijältä.

Järjestin tänään komediaa kotisalilla Euras. Harmi vaan, et kukaan ei ollu sitä näkemäs. Kova penkkitreeni ohjelmas ja iltavuoron jälkeen menin salille ja siä ei tietysti ollut ristin sielua. No, ajattelin, et teen tän treenin vaikka sitte ilman varmistajaa. Toinen sarja mis piti ottaa kolmonen 125:lla viimonen toisto jäi ojennusta vailla valmiiks ja mäiskähti rinnalle. Siitä sitte kieruttelemaan tankoo mahaa pitkin lantiolle, jotta pääs sen alta pois. Ei tuntunu mitenkään mielekkäälle, mut otinpahan viä viimisen sarjan samal painol ja sil kertaa onneks vähän paremmal menestyksel :D

No itsellä joskus prodet kiertää pakis niin välil kun tekee tiukkaa prässisarjaa niin pärähtää hanuri ihan oikeesti kovaa..sitten kun on seinät kohtuu autiot niin ai että kun kaikuu kivasti ja takuuvarmasti ei jää kenellekkään epäselväksi kuka latas. Siinä sit itsekkin yleensä tulee revettyä ihan kunnol :)

Kerran yks venäläinen vähän nuorempi sälli(tai siis muutama) treenas seisottavassa pohjekoneess ikäänkuin hakkia(vai mikä helvetti se on(hack)) Kyl siin pikkasen nauratti kun liikeradan max on jotain 15cm ja poijjaat vaan temus eikä tajunnu mikä laite se on. :)

Kerran menin salille niin siellä oli personal trainer vetämässä jollekkin isommalle porukalle treenejä, olivat juuri siirtymässä lämmittelystä(soutulaitteilta) treenaamaan kun itse väännyin soutulaitteeseen ja aloitin soutamisen..Siinä sitten soutelin kaikessa rauhassa ja ihmettelin et mitä hemmettiä kaikki oikeen vilkuilee ja kyylää(siis tästä ryhmästä) miekää, alkoi jo hieman epäilyttää joukkoraiskauksen suunnittelu, noo selitys saatiin heti kun traineri huomas et jengi kyylää meikään tokasemalla"niin ja muistakaa sit vetää kädet tollei kroppaan kiinni vetovaihees ja takas suoraks palautusvaihees" :):):) tää urpo oli siis ilmeisesti soudattanu jengiä kädet kokoajan suorana :)

Eilen salilla outo tapaus: Joku kaveri teki penkkiä, eikä ollut mistään lämmittelysarjasta kyse, vaan ihan sen raskain sarja, joka teki sille suht tiukkaa. Noh, kesken sarjan lähti Metallican Battery soimaan, ja tää jamppa hyräilee melkein koko ajan biisin mukana LUJAA, samalla kun tekee raskaita nostoja?! En ymmärrä...

(kohta tänne joku ilmestyy kertomaan että toi on oikeasti joku treenimuoto, joka edistää lihaskasvua)

Kuumetta ja oon vielä töissä. Kurkku ihan helvetin kipee. En ois halunnu mennä tänään salille. Varmaan vois lähtee kotiakkin, mutta ei pysty kun on sit liikaa hommaa rästissä...:curs:

Huh olin eilen Avril Lavignen konsertissa :D . Kaveri oli saanut muutaman vaparin, joten vietiin puolisot sitten tonne. Voe v*ttu sitä kiljumista. Vähän tuntui ensimmäisestä biisistä lähtien, etten ollut oikeassa paikassa.

Eilen salilla outo tapaus: Joku kaveri teki penkkiä, eikä ollut mistään lämmittelysarjasta kyse, vaan ihan sen raskain sarja, joka teki sille suht tiukkaa. Noh, kesken sarjan lähti Metallican Battery soimaan, ja tää jamppa hyräilee melkein koko ajan biisin mukana LUJAA, samalla kun tekee raskaita nostoja?! En ymmärrä...

(kohta tänne joku ilmestyy kertomaan että toi on oikeasti joku treenimuoto, joka edistää lihaskasvua)

Keskittyi sen verran kovasti ja pyöri omissa ajatuksissa? Eikös tuo ole ihan kohtuu normaalia :) En mä ainakaan välitä toisista ja sekoilen omine ajatuksineni pääni sisällä :D Tosin mun kovat sarjat on isompien kavereiden lämmittelysarjoja :D

^tosta tuliki mieleen, kerran istuskelin penalla sarjojen välissä, aattelin siinä sitten laulaa luikauttaa iPodin tahtiin mamaa ooo ooo didn't mean to make you cry, if i'm not back again this time tomorrow... jne

mää en ees itte tajunnu, ku vasta sitten kun reenikaveri tuli koputtelee olkapäälle että ny hävettää, voikko lopettaa.

Helvetti mulla palaa KÄÄMIT näitten duunareitten kanssa! On se niin vaikeeta tehdä mitä käsketään! Prkl jos ei huomenna ala hommat hoitumaan, niin... Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Seison vaikka vieressä katsomassa, että hommat menee niinku pitääkin. Yritä tässä olla joustava ja diplomaattinen, kun yhdet vaan möllöttää ja tekee jotain irrelevanttia oman päänsä mukaan!

Jee, ei tarvinnut turvautua pakkokeinoihin, kyllä ne nyt kiltisti työnsä tekee, mitä nyt vähän narisee.

Palanu niin käpy tähän kaupunkiin!:curs:
Ja pitää oottaa vielä ainakin pari viikkoa tietoa poispääsystä!

Ps. Olen edelleen kuumeessa ja töissä, vituttaa...:jahas:

Vituttaa...tämä vitun paska sydänlihastulehdus, johon sairastuin 3kk sitten ja vielä on noita vitun rytmihäiriöitä ihan pienessäkin rasituksessa.....vittu perkele. Ja tämän lisäks hajotin olkapääni ennen tota sydän juttua ja sekin vaivaa ja pitäis käydä hoidattamassa jossain kuntoon. Ois kiva olla terve vaikka välillä...perkele.

Back
Ylös Bottom