Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Auto rupesi savuttamaan. Ajoin Vehon pihalle ja aattelin että jos pikahuoltoon pääsisi. "Joo, 27. päivä on ensimmäinen millon meillä on aikaa edes ruveta pohtimaan että mitä vikaa on."

Sen jälkeen mietin että jos jättäisi auton siihen ettei hajoa lisää ajaessa mutta henkilökunnalla ei ollut mitään hajua bussiaikatauluista tai siitä, mistä bussit lähtee eikä koko helvetin isossa kaupassa ollut yhtään autoa, jonka olisi voinut antaa päiväksi koeajoon.

Ei siis tarvi sieltä käydä autoja ostamassa saati huollattamassa. Ainoa positiivinen asia oli fiksu asiakaspalvelija huollossa, jonka syytä riittämätön henkilökunta tuskin on.

Ensin reilu viikko sitten postista karhu autoverosta, alkuperäistä laskua en ole edes nähnyt. Maksoin tietysti heti, mutta olipa kiva ajaa tietämättä melkein pari viikkoa autolla josta on verot maksamatta. Maksoin heti laskun ja soittelin perään, kuulemma laki määrää että itse pitää tuon laskun tuloa seurata ja osata VAATIA sitä jos esim. posti on sen hukannut :wtf:
Eilen eka parkkisakko koskaan, 40€ siitä ilosta että unohdin parkkilätkän.

Se kun naapurit vetää röökiä parvekkeillansa eikä voi omaa kämppää tuulettaa kun kaikki savut tulee sisälle. :curs:

Ensin reilu viikko sitten postista karhu autoverosta, alkuperäistä laskua en ole edes nähnyt. Maksoin tietysti heti, mutta olipa kiva ajaa tietämättä melkein pari viikkoa autolla josta on verot maksamatta. Maksoin heti laskun ja soittelin perään, kuulemma laki määrää että itse pitää tuon laskun tuloa seurata ja osata VAATIA sitä jos esim. posti on sen hukannut :wtf:
Mulla kävi lähes sama, en todellakaan ole seurannut autoverolaskun tuloa ja tuossa pari kolme viikkoa sitten tuli lasku, mutten avannut kun ajattelin ettää kyllä siinä sitä maksuaikaa kuitenkin on. No poliisit sitten jussina pysäyttivät että onpas jäänyt verot maksamatta ja ajan käyttökiellossa olevalla autolla. No eivät sentään sakkoja antaneet eivätkä vieneet kilpiä. Kotiin mentyäni avasin laskun ja sehän olikin karhumakirje ja joskus toukokuussa on mukamas tullut lasku. Hassua etten sitä vanhaa mistään löytänyt vaikka huvikseni koitin etsiäkkin, kun ei ollut mitään muistikuvaa siitä.

Mulla kävi lähes sama, en todellakaan ole seurannut autoverolaskun tuloa ja tuossa pari kolme viikkoa sitten tuli lasku, mutten avannut kun ajattelin ettää kyllä siinä sitä maksuaikaa kuitenkin on. No poliisit sitten jussina pysäyttivät että onpas jäänyt verot maksamatta ja ajan käyttökiellossa olevalla autolla. No eivät sentään sakkoja antaneet eivätkä vieneet kilpiä. Kotiin mentyäni avasin laskun ja sehän olikin karhumakirje ja joskus toukokuussa on mukamas tullut lasku. Hassua etten sitä vanhaa mistään löytänyt vaikka huvikseni koitin etsiäkkin, kun ei ollut mitään muistikuvaa siitä.
Toukokuussa olis mullakin ollu eräpäivä. Ettei vaan joku kesätyöntekijä olis siellä laskujen lähetyspäässä ryssiny isommin tuota hommaa :curs:

Sain tänään kaverilta kuulla, että yks meiän yhteinen tuttu on tulossa huomenna tänne "ihan muuten vaan käymään". No, eipä kyseinen herra sitten voinu asiasta miulle mitään ilmottaa, vaikka on kaverini luokse kuulemma yöksi jäämässä. Taas kerran nähtiin, ettei mikään "ollaan vaan kavereita" -homma ikinä toimi. (Miulla on siis joskus ollu juttua ton pojan kanssa, mutta ei siitä mitään tullu) Ilmeisesti ei olla ees sen vertaa kavereita, että vois sen yhen kerran vuodessa nähä :curs:

Ainiin joo, ja tänään sitten illalla katkastaan sähköjakelu kympistä puoleen yöhön joittenkin helvetin verkostotöiden takia :curs: Voin jo kuvitella sen hajotuksen, kun niin aikaseen (kympiltä) ei ees nukuta eikä oo ees mitään lukemista tai muutakaan tekemistä..

Viimeksi muokattu:
viel 3päivää töitä et pääsee rellestää. jäi teenit tänää väliin ku oli ni raskas päivä.
vituttaa ku oli liian lämmin ja sit saanana sato ku loppu työt.

Sama mul, synttärilahjaks eka parkkisakko 50e. Maksoin vielä pysäköintiajanki mut siihen ei oliskaan saanut parkkeerata. Hyvä ku ne kaikki ruudut on ajat sitte kulunu pois että pitäs varmaa ottaa mittanauha mukaan ettei vaan parkkeeraa liian lähelle suojatietä :curs:

eikä koko helvetin isossa kaupassa ollut yhtään autoa, jonka olisi voinut antaa päiväksi koeajoon.
:hyper:

Ihanko tosissaan odotit, että olisit saanut auton "koeajoon" tuolta päiväksi? Antaisitko itse jollekin, joka ei ole ostoaikeissa(?) vaan ainoastaan jättää savuttavan autonsa pihalle odottamaan huoltoa.

Integrandi, joo. Koska mulla on samanlainen muutaman vuoden vanha auto kuin mitä ne myy (eli oon potentiaalinen asiakas) ja niitä oli koeajoautoina piha täynnä eikä ketään mailla halmeilla.

Kyllä mä ainakin Vito 115 cdi:n sain pari vuotta sitten ihan tuoreeltaan päiväksi käyttöön kun vain pyysin. Eikä ollut mitään ostoaietta vaan sanoin vaan että olis kiva koittaa.

Mun mielestä auton lainaaminen sitä varten että pääsen muutaman kilsan päähän töihin kun julkiset ei toimi olisi osoittanut asiakaslähtöistä käytöstä ja jättänyt positiivisen mielikuvan lafkasta. Kuitenkin olen siististi pukeutuva ja asiallisesti käyttäytyvä nuorimies. Ja kauppakorkean pihalla (siis duunin parkkipaikalla) sen Vehon auton näkee saletisti useampi kuin Vehon parkkiksella muiden joukossa rivissä.

Eli TODELLAKIN antaisin päiväksi koeajoon auton tyypille, joka ajaa samanlaisella muutaman vuoden vanhalla autolla joita itse yritän myydä. Ei siihen kilometrejäkään duunin parkkiksella kerry.

Miks melkeen kaikki tavarat on nykyään sellasta yleensä muovista hepposta pilipali tekoa. :curs:Jääkaapin kahvaki irtos just käteen, miks helvetissä siitä ei voinu tehä sellasta että kestäis avata oven edes. Enkä edes rytkässy, no ei ihme kyllä että tollane ohut muovikiinnnike irtoo.
Lusikatkin menee melkeen kaksinkerroin kun kahvia sekottaa...

vituttaa ihan jonki verra kaksnaamaset kaverit jotka koittaa lämmitellä muijaas kännissä ku olet poissa.

Ei sellasten pitäis olla kavereita. Luu kurkkuun!

Jääkaappi oli hajonnut yöllä, onneks sain pelastettua ehrmannit ym. porukoitten jääkaappiin. Nyt ois edessä parin päivän evakkoreissu porukoille.

Minä, joka en koskaan sairasta, onnistuin hankkimaan itselleni flunssan. Ei siinä muuten mitään, mutta kun ei oo just nyt oikein mahdollisuutta pitää saikkua! Täällä sitä vaan kärvistellään. Eiku finreXiiniä naamaan ja menoksi...

Back
Ylös Bottom