Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kai se varastossakin riippuu, meillä ei ainakaan ole.

Täällä istun 8h tänäkin juhannuksena...mitään ei tapahdu, tää on NIIN turhaa... :curs:

Toissa kesänä (eka jussi tässä firmassa) pomo tuli sanomaan 15.45 "eiköhän lähdetä juhannuksen viettoon" - katsoin parhaaksi nyökätä ja poistua ovesta...mutta onhan tässä jo tottunut siihen, ettei täältä lähdetä mihinkään... :rolleyes:

Ei menny matikka läpi. Haistakaa kaikki vittu

Paino tippunu 1.5 kiloa ku oon ollu sairaana viikon :(

Milläs alalla juhannuksena nyt on edes töitä? Varasto? muita? Perkele mäki haluan!:curs:

Joillain huoltomiehillä, lauantaina liputus ja sunnuntaina lippujen repäisy alas ja tietenkin 24h päivystys, josta saa koko ajan rahaa.

Eilen aamulla revityt viisaudenhampaat on saanu posken turpoamaan kohtuuttomaksi, on kuumetta ja hemmetin paha olo eikä lääkkeitä enää uskalla vetää kun on jo yli maksimin suositellun päiväannoksen.

Melkein mieluummin olisin ollut niiden hampaiden kanssa vaikka ne ärsyttikin välillä. Ihan hirveet tuskat ja koko ajan vaan pahenee.

vittu ku poltin äsken käteni aika pahast

Eilen aamulla revityt viisaudenhampaat on saanu posken turpoamaan kohtuuttomaksi, on kuumetta ja hemmetin paha olo eikä lääkkeitä enää uskalla vetää kun on jo yli maksimin suositellun päiväannoksen.

Melkein mieluummin olisin ollut niiden hampaiden kanssa vaikka ne ärsyttikin välillä. Ihan hirveet tuskat ja koko ajan vaan pahenee.
Siltä vähän kuulostaa että ne ovat tulehtuneet. Ei muuta ku päivystykseen tai yksäripuolelle hakemaan antibiotit.

3 antibioottia päivässä jo napostelen. Jos tää homma jatkuu vielä viikonlopun yli niin haen jotain vahvempaa troppia. :/

Ottaa päähän, kun ei voi liikkua. Jalka on ihan mielettömän kipeä. Ihanaa kun talossa ei ole edes hissiä, niin ulos ei oikein tahdo päästä. Tosin liikkuminen on tällä hetkellä kyllä kiellettyä, mutta olishan se kiva päästä kauppaan, kun pitäis kait ihmisen syödäkin joskus. Onnistuin penikkataudin hankkimaan toiseen jalkaani..En tiedä kuinka selviin ilman liikuntaa. Nytkin jo pää hajoilee, vaikka olen vasta muutaman päivän ollut liikuntakyvytön. Itseäni voin kyllä syyttää, kun olen pomppinut jumpissa ja salilla lähestulkoon ilman lepopäiviä jo pidemmän aikaa.. Mut jonkinlaista liikuntaa on kyllä keksittävä, kunhan tää akuuttivaihe menee ohitse. :P Tietysti jotakin sellaista, mikä ei rasita jalkaani.

osku, irti revityt viisaudenhampaat turvotti naaman ja sattuu saatanasti, kuten tuossa aiemmin totesin. :(

Mä oon tapellut saman paskan kanssa jo 11 päivää.Toinen antibiootti kuuri menossa.No tuskimpa tää mua tappaa mutta vittu tää on alkanut kestämään vähän turhan kauan.

Viimeksi muokattu:
Vituttaa kuunnella kaiken maailman salaliittoteoreetikoita.
Vituttaa kuunnella väitteitä siitä että George Bushin sukulaiset on aloittaneet kaikki maailmansodat ja muutkin sodat ja järjestivät terrori-iskut ja keräävät kaikki öljyrahat ja pidättävät fasistisesti ketä sattuu ja tapattavat oman maansa kansalaisia ja rahoittavat kaiken tämän huumerahoilla... hohhoijaa

Back
Ylös Bottom