Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa viikon treenitauko. Vielä 5 päivää taukoa jäljellä ja koko ajan himottaa rynnätä alakertaan tangon kimppuun...

Perjantaina tuli tieto että mut oli hyväksytty mun kakkosvaihtoehto lukioon, jonka olin valinnut. Se on jees, kun menee frendeikin samaan lukioon. NO tietenkin vittu tänään tulee viestiä, että olis varasija siihen mun ykkösvaihtoehtoon, joka oli ykkösvaihtoehtona vaan siksi koska sielä on korkeempi keskiarvo sisäänpääsemiselle, ja mun ei tarttis vaihtaa dösää matkalla, kuten joutuisin kakkosvaihtoehtolukioon mentäessä. VITTU. On liian vaikeaa kun molemmat on ihan jees vaihtoehtoja...

blääh 2. lukiossa olis kuulopuheiden mukaan vieläpä hyvännäköisiä muijia ^

e. vittu kun vituttaa, olin lähös salille ja alko heti sataa vettä, ja oli pakko siirtää lähtöö ja tulin tänne kirjottaa vitun vitun vittutgl,dgmaasik

Toki niitä on kaikissa lukioissa, perse, tekee päätöksestä vielä vaikeamman...

En tajuu miksi näin nuorena pitää päättää näin helvetin tärkeistä asioista, kuten siitä mitä teet isona...

Perjantaina tuli tieto että mut oli hyväksytty mun kakkosvaihtoehto lukioon, jonka olin valinnut. Se on jees, kun menee frendeikin samaan lukioon. NO tietenkin vittu tänään tulee viestiä, että olis varasija siihen mun ykkösvaihtoehtoon, joka oli ykkösvaihtoehtona vaan siksi koska sielä on korkeempi keskiarvo sisäänpääsemiselle, ja mun ei tarttis vaihtaa dösää matkalla, kuten joutuisin kakkosvaihtoehtolukioon mentäessä. VITTU. On liian vaikeaa kun molemmat on ihan jees vaihtoehtoja...

blääh 2. lukiossa olis kuulopuheiden mukaan vieläpä hyvännäköisiä muijia ^

e. vittu kun vituttaa, olin lähös salille ja alko heti sataa vettä, ja oli pakko siirtää lähtöö ja tulin tänne kirjottaa vitun vitun vittutgl,dgmaasik

Lukiosta löytyy kavereita, ja bussin vaihtaminen välillä on vittumaista, varsinkin jos joutuu pakkasessa seisoskelemaan turhan pitkiä aikoja.

noo sama se minkä lukion oot käyny ni kyl sä prisman kassalle pääset :) et älä sitä murehdi mikä sust isona tulee viel tos vaihees ku ei sust oo tulos viel mitää muuta ku YO, sama minkä niistä käyt.

Ei lukio merkkaa vielä mitään. Se on se ja sama minkä valitsee. Itsestä se menestys on kuitenkin vielä tuolla tasolla kiinni. Ja ei lukiossa muutenkaan vielä kannata sykkiä, tsiigaa vaan muijia ja ajaa paskarinkiä vanhalla 316i:lla.

Aiheeseen. Teki mieli tänään tappaa yks spurgu, joka oli kussut housuunsa ja tuli samaan dösään mun kanssa. Herrajumala mikä haju...

Vittu saatana, ei oo päässy Pakkikselle pätee pitkään aikaan, kun piti mennä paukuttamaan leikkaamaton polvi paskaks viikonloppuna. Leikkaus edessä jos meinaa polvella mitään pelata enää...perkele!

Ikävä kyllä nyt ei vituta yhtään mikään, päinvastoin. Oikeastaan on hemmetin hyvä fiilis :D Varmaan vaikuttaa se että eilen oli pääsy kokeet ja vaikka ne nyt menikin miten meni niin silti olo on todella helpottunut.
Jos nyt jostain täytyy valittaa niin heinäkuu menee omalta osaltani vituiksi yötöiden takia (luultavasti päivisin ei paljon tule muuta tehtyä kuin pyörittyä hikisenä sängyssä ja odotettua unta)...

Koko päivän oon tehnyt rästissä olevia rutiiniraportteja. Aivotoiminta kuollutta, toivottavasti ei tartte yhtäkkii alkaa ajattelemaan, ei nimittäin nyt onnistus!

Pitäny kattoa EM fussbaalia melkein kaikki matsit ja väsyttäny aivan prkeleesti aina päivät...
Illalla ei taasen ollenkaan kun matsit alkaa...
Varsinkin nyt kun alkaa pudotuspelit, kaikki pitää kattoa...

Paitsi aattona töihin , jää Kroatia - Turkki väliin... Vittu...
Ja juhannupäivänä tulee jotain emännän (ja kait munki) tuttuja illalla kylään.. Ja taas peliä näkee vaan puolella silmällä.. Vittu...

Onneksi oli hyvä reeni äsken ...:rolleyes:

Huonon päivän päätteeksi kananmunia oli jäljellä illalla enää kaksi ! :curs:

- huomenna aamulla joutuu ehkä vapaapäivänä klo seittemäksi töihin.. hälytysraha pieni motivaatio
- vittumaisesti asetellut 3-vuorot kesälle
- työkaverien ajoittainen pompottelu (siksi kai kun on sijaisena ja nuorikokematonopiskelija)
- yleinen väsymys töistä johtuen, sen mukana univaikeudet ja fyysiset ongelmat
- tiukat 2 viikkoa ennen palkkapäivää

Toisaalta...
- pitäis olla tyytyväinen, että on mahdollisuus tehdä jatkuvasti oman alan töitä opiskelijana. Saa itse valita minne kiinnostaa mennä ja pääsen sinne ongelmitta.
- säästyy rahaa ja jää aikaa liikunnalle enemmän, kun ei ehdi hoitamaan sosiaalisia suhteita
- omasta toivomuksesta koko juhannus töitä :thumbs:

Märmämärmä!

Milläs alalla juhannuksena nyt on edes töitä? Varasto? muita? Perkele mäki haluan!:curs:

No esim. Rautaruukki on yksi esimerkki. Koneet ei vain voi seistä ikinä.

Tili tulee maanantaina, rahaa 40euroo :wall:

Viimeksi muokattu:
Iso osa teollisuudesta käy juhannuksen yli, koska koneita ei pysäytetä eikä sammuteta tunnissa. Jos menee yksi päivä prosessin sulkemiseen ja aloittamiseen, niin siinä menisi 5pv hukkaan.

Milläs alalla juhannuksena nyt on edes töitä? Varasto? muita? Perkele mäki haluan!:curs:

Kai se varastossakin riippuu, meillä ei ainakaan ole.

Back
Ylös Bottom