Menee hermot nykynuorisoon. Miten noi penskat oikein kasvatetaan nykyään? Kolme semmosta helvetin kovaa nappulaa (ehkä 10v, kaikilla joku jackass-huppari päällä, lökärihousut ja lippa vinossa) alko vittuilee mulle, ku menin koirani kanssa niistä ohi ja kielsin koiraani menemästä heidän luokseen (innostuu kovasti tommosista pikkukakaroista, eikä hihnassa tervehditä muita). Murahdin koiralle "ei" ja menin ohi. Kun olin vähän matkan päässä, niin ne alko kiekuu "ei! ei!". Sisällä kiehahti ja teki mieli tunkea tommoset pikkuterroristit lihamyllyyn. Kyllä ne vähän hiljeni, kun pysähdyin ja käännyin ja kävelin uhkaavasti ihan niiden viereen ja kysyin että oliko jotain asiaakin. "Me sanottii vaa ei" joku niistä vastas hieman ääni vapisten. Käännyin taas menosuuntaani ja kun olin taas vähän matkan päässä, niin alkoi taas kiekuminen "ei! ei!". Käänsin katseeni heidän suuntaan ja näin, että he juoksivat jo karkuun ja huusivat samalla jotain "vitun homo!".
On se nyt saatana. Vaikka siitä ei ole kuin 10v kun olin itse tuommoinen rääpäle niin ovat kyllä ajat muuttuneet. Jos olisin itse ton ikäsenä huutanut jollekin 20v äijälle noin, niin olisin löytänyt hampaani kurkustani tai itseni jostain ojan pohjalta suu täynnä paskaa. Ja se olisi ollut täysin normaalia. Omapahan olisi ollut vikani

Mutta noihin kun olisi edes hipaissut niin istuisin ehdonalaisessa ja kävisin jonkun kukkahattutädin anger management -kurssilla.
Että semmoista.