Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Menee hermot nykynuorisoon. Miten noi penskat oikein kasvatetaan nykyään? Kolme semmosta helvetin kovaa nappulaa (ehkä 10v, kaikilla joku jackass-huppari päällä, lökärihousut ja lippa vinossa) alko vittuilee mulle, ku menin koirani kanssa niistä ohi ja kielsin koiraani menemästä heidän luokseen (innostuu kovasti tommosista pikkukakaroista, eikä hihnassa tervehditä muita). Murahdin koiralle "ei" ja menin ohi. Kun olin vähän matkan päässä, niin ne alko kiekuu "ei! ei!". Sisällä kiehahti ja teki mieli tunkea tommoset pikkuterroristit lihamyllyyn. Kyllä ne vähän hiljeni, kun pysähdyin ja käännyin ja kävelin uhkaavasti ihan niiden viereen ja kysyin että oliko jotain asiaakin. "Me sanottii vaa ei" joku niistä vastas hieman ääni vapisten. Käännyin taas menosuuntaani ja kun olin taas vähän matkan päässä, niin alkoi taas kiekuminen "ei! ei!". Käänsin katseeni heidän suuntaan ja näin, että he juoksivat jo karkuun ja huusivat samalla jotain "vitun homo!".

On se nyt saatana. Vaikka siitä ei ole kuin 10v kun olin itse tuommoinen rääpäle niin ovat kyllä ajat muuttuneet. Jos olisin itse ton ikäsenä huutanut jollekin 20v äijälle noin, niin olisin löytänyt hampaani kurkustani tai itseni jostain ojan pohjalta suu täynnä paskaa. Ja se olisi ollut täysin normaalia. Omapahan olisi ollut vikani :) Mutta noihin kun olisi edes hipaissut niin istuisin ehdonalaisessa ja kävisin jonkun kukkahattutädin anger management -kurssilla.

Että semmoista.
Ei kai tuo 10-vuotiaitten hakkaaminen ole koskaan ollut kovin normaalia. Mietippä uudestaan.

Ei kai tuo 10-vuotiaitten hakkaaminen ole koskaan ollut kovin normaalia. Mietippä uudestaan.

No ei. En koskaan tekisi mitään itseäni pienemmille. Mutta eipä tuo vanhempien ihmisten kunnioittaminenkaan ole nykyisellä tasolla ollut. Lähinnä hain tuolla postilla sitä, että nykyään kakarat eivät kunnioita vanhempiaan, sillä ei ole enää pelkoa siitäkään, että joku äkkipikainen saattaisi jotain tehdäkin, koska sillä olisi niin kovat seuraamukset. Mutta kaikki on lähtöisin kasvatuksesta. Jos nuo lapset eivät kunnioita huoltajiaan, miksi he kunnioittaisivat toisia, itseään vanhempia, ihmisiä.

Edittiä. Olipas nyt sekavasti selitetty. Muutettu.

No ei. En koskaan tekisi mitään itseäni pienemmille. Mutta eipä tuo vanhempien ihmisten kunnioittaminenkaan ole nykyisellä tasolla ollut. Lähinnä hain tuolla postilla sitä, että nykyään kakarat eivät kunnioita vanhempiaan, sillä ei ole enää pelkoa siitäkään, että joku äkkipikainen saattaisi jotain tehdäkin, koska sillä olisi niin kovat seuraamukset. Mutta kaikki on lähtöisin kasvatuksesta. Jos nuo lapset eivät kunnioita huoltajiaan, miksi he kunnioittaisivat toisia, itseään vanhempia, ihmisiä.

Edittiä. Olipas nyt sekavasti selitetty. Muutettu.

Oon aika samoilla kannoilla, jos tollaset pikkunilkit tulis mulle uhittelee, ne ois ojassa suu täynnä paskaa;)

Kannattaa vittu maksaa sikahinta kuukaudessa jonnekkin paskasalille jonne ei pääse edes kortilla sisään!
Salin vaihto edessä. :curs:

Huomenna alkaa kokeet - pitäis lukee. Pari ainetta ja viikon matikantehtävät rästissä joten kyllä vituttaa. Vielä kun jaksais tehä noi.

Jepajee. Olen saanu astman itelleni. Eilen illallakin ulkona oli raskas hengittää ja lievää ahdistusta viileän ilman takia. Täytyy pitää tuota avaavaa piippua näemmä mukana koko ajan. Ihan tässä puolen vuoden sisällä alkanut nämä oireet...

Ei nyt niin hirveästi haittaa mutta miks ihmeessä suuri osa nuorista on velttoja kuin kastemadot kulkiessaan kylillä. Ei mitään tietoa minkäänlaisesta ryhdistä. :eek: Ihme kun ei nuorella miehellä edes jalka nouse vaan tennarit raappii maata kävellessä...:zzzz:

Yhden yön on pyörä jossain muualla kuin lukkojen takana varastossa, niin jo on joku saatanan runkkari nussinu renkaan kiinnitysmutterit:david: Ajoin pyörällä pari kilsaa ennen kuin huomasin. Hieno homma, jos olis rengas irronnu vauhdissa. Syyllinen, jos luet tämän, tule ihmeessä tunnustamaan ja palauta mutterit. Takaan, että ne löytävät tiensä syvälle sieraimiisi alle kahdessa sekunnissa:curs::curs:

Kävin äsken ostamassa atrian mikropitsan ja kun avasin sen ni siel oli pikkasen yli nyrkin kokonen pitsa:jahas:

Sulla on perhanan iso nyrkki! :eek:

Kaverit jotka jauhaa paskaa, ei ihmisistä mut kaikesta muusta:curs:. Esim paljo oli juonu, kesätöitten palkasta, miksei oo rahaa... Sanois ennemmi suoraa mite asiat on. Menettää maineen miun silmis ainakii ja sit ei tiiä mitkä asiat on totta ja mitkä ei.

Sain erikoispohjalliset jalkaongelmien takia.. No nyt oon käyttäny niitä kahesti alle tunin kerrallaan ja miun jalkoihin on kummankin käyttökerran jälkeen sattunu niin hirveest, ettei mitään rajaa.. Ei huvittas yhtään pitää niitä, kun niitten käyttö on pelkkää tuskaa.. :curs:

Olin tossa aamulla viisaudenhampaitten poistoleikkauksessa. Ne ei häirinny mitenkää vaa piti ottaa pois ettei jatkossakaa häiritse :jahas: Nyt on sit vasen puoli suust iha turvoksis ja tunnoton, verta valuu noist haavoist, ei saa syödä mitää enne 10, JA en saa mennä salil tänää!!! Luultavasti vielä palkaton vapaapäivä PRKL

OPH:n kouluta-järjestelmä kaatui viime viikon lopulla.

Yhteishaun tulokset ovat siis myöhässä, ja minun pitäisi ilmoittaa työpaikalle, jatkanko vielä ensi syksyllä. Perkeleen tunarit.

joku runkku kolauttanut oveaan jossain parkkiksella oman auton etuoveen antaumuksella, näyttäis jurmu ylettyvän pohjamaaliin asti.

vittu johan on autokin jo bout kuukauden vanha...

Joo sama juttu. Auto ei siis noin uusi kuin sulla, mutta molemmissa etuovissa kiva jäljet, kun on joku pamauttanut. Mustassa autossa noi valkoiset jäljet näkyy "suht" hyvin, perkele.

Nää helevetin ilmat. Mulla olis päivät aikaa loikoa biitsillä ja missä on aurinko? Tää on taas tätä paskaa. Pitääkin ilmeisesti muutta thaimaaseen tai jotain.:curs:

Vituttaa määrittelemättömät ja selvittämättömät asiat. Sitten myös se että oon näin vitun vanha. Se että mulla ei oo pokkaa ja itsekuria tehdä kaikkee mitä elämässä haluan.

Pitäis olla vähemmän tunteikas ja miettivä ja repii menemään vaan ihan saatanan itsekkäästi.

Kriisiä pukkaa ja vittu kun tekis mieli rikkoa jotain mut en kehtaa ku oon töissä. Menen kohta vessaan viivottimen kanssa ja hakkaan sillä johonkin kopin reunaan niin että se menee tuhannen pillun päreiksi. Täytyy vaan toivoa ettei kukaan muu tuu samaan aikaan naistenhuoneeseen. Käsipaperin silppuaminen raivoilme kasvoilla on ehkä hieman vähemmän äänekäs ja sivullisia pelottava toiminto.

Harkitsen sitä vakavasti.

Back
Ylös Bottom