Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Samat sanat.

Tollasta sitte, ku saan jonkuu 4000 euroa lisää vielä tota hilloa. Minkä luulen olevan tossa sanotaa syyskuussa tienattu.

Eikös sulla pitänyt olla joku ihan vitun paska duuni, paskalla palkalla ja fudutkin tulossa suunnilleen huomenna, joten miten ihmeessä meinasit tonnin saada joka kuussa jäämään säästöön?

Kela... tuo saatanan portti helvettiin, keksi taas uuden keinon lähestyä minua ja tällä kertaa ne luulee, että luovutan sieluni ilman taistelua.

Noh, kun en mee festareille, enkä aio ryypätä baareissa, ja kun meen hakemaan autollisen viinaa ja roudaan kavereitten festarijuomat, ja kun syön oikein halvalla, ja kun suunnitelmissa on pääsykokeitten jälkee hankkia kakkosduuni viikonloppuöiksi, niin en pidä mitenkää tappoepärealistisena säästötavotetta.

ja kyl mäki nyt kesällä teen helvetisti enemmin töitä ku ennen tätä, ja tällätietoa ihan pelkkää iltaa ja viikonloppua, ni ei mun palkkakaa oo juuri ikinä se perus, aina on lisät päällä. Varmaa joku 1400-1600 tulee kesäkuukausilta lopunpeleissä, nimittäi tunteja tulee oleen ihan kohtuu paljon.

Tulin juuri julkiselta hammaslääkäriltä ja vituttaa niin helvetisti. Hampaani piti porata ja sain puudutuksen. Sitten hammaslääkäri puhui puhelimessa 37 minuuttia ja puudutus häipyi. Lopetettuaan hän porasi hampaan, mikä vihloi ja sattui aivan helvetisti. Aika loppui kesken kaiken ja sain väliaikaisen paikan ja uuden ajan keskelle kesää. Vitut, menen yksityiselle.

Tämä päivä ei ole ollut mua varten.

Ihan kaamea olo, paha krapula. Eilen oli tietysti hauskaa, ja tuli opittua jo toistamiseen ettei nykyisen työyksikköni saunaillat tai vastaavat ole mitään kauhean kevyitä, siellä otetaan raskaalla kädellä, todella raskaalla kädellä. Koko kroppa on ihan paskana, huuli on edelleen auki, mä olen ihan paskana.

Lopulta jouduin töissä niin äärettömän kiusalliseen tilanteeseen, sielu itki. En enää voinut muuta kuin lähteä pää painalluksissa töistä pois. Näin aikaisin en ole koskaan poistunut työpaikalta. Kävelin hitaasti nyt työpaikalta sitten tähän kotikoneelle, istun nyt tässä, ja olen koko loppupäivän täysin paikallani. Mä en tee enää mitään, tämä päivä oli tässä.

No nyt on munkin vuoro aloittaa kirjoittaminen tähän vikinä-ketjuun...
Eilen heräsin naama ihan tukossa eli lunssan perkele oli yllättänyt. No ei muuta kuin perumaan aikavaraukset ja parille saikkupäivälle. No eikös sitten illasta iskeny tuo perkeleen mesen kautta kiertävä viiruslainen ja veti koko konee jumiin. No muutenhan ois vielä ollu homma ihan siedettävissä, mutta meni kissapirulainen uhkarohkeilemaan parvekkeele ja siitähän ei hyvää seuraa...

Eli tänään on sitten naama tukossa yritetty saada konetta kuntoon ja etsiä kissa joka perkuleen roskakatoksesta ja kolosta mitä puolen kilsan säteeltä löytyy.

Ja tulos: Naama on vielä enempi tukosa, kone ihan jumisa ja menee formatointiin eikä kissaakaan oo etsinnöistä ja ilmoitteluista huolimatta näkynyt. Mutta muuten oikeen mukava päivä.

vituttaa, ku tkk:n pääsykokeet meni huonosti, pisterajojen ois syytä laskea tai muuten ei opiskelupaikkaa heru, vittu ja viel pitäs 1kk oottaa et tulokset tulee..

kk

Vituttaa ku näin tänään työvuoron päätteeks ex emännän ja sen uuden ukon pusuttelamassa. Naurattaa,itkettää,suruttaa,tulee hyvä olo,tekee pahaa mutta ennen kaikkea VITUTTAA!

Vituttaa se Hesarin uutinen suurten ikäluokkien lasten itsekkyydestä. Uskomatonta että tuommoinen asia voi aktiivisesti vituttaa, mutta SE VOI. Kaikenlaista soopaa sitä saakin julkaista kun on saavuttanut vakiintuneen aseman tiede-eliitissä.

Mua vituttaa sossutuella elävä porukka, joka itkee ettei tule toimeen ja kokee sen takia oikeudekseen varastaa kaupoista mitä huvittaa (kun se ei kuulemma oo keneltään pois).

En tunne tuollaisia livenä mutta netissä tapellu moisten kanssa ja palaa käämi ihan vitusti kun tyypit itkee, että "ei jää vuokran jälkeen ku 400€/kk eikä sillä tuu toimeen". Kokeilisivat elää muutaman vuoden opintotuella ja sanoisivat sen jälkeen millä tulee toimeen ja millä ei!

Niin, ja nää tyypit tietty inhoaa valtiota ja markkinataloutta ja kapitalismia mutta silti nauttii sen hedelmistä (infrasta, sossutuesta jne.) eikä koe huonoa omatuntoa varastelusta.

(ja mua ei siis nypi se, jos joku on vaikka masentunut tai muuten sairas eikä sen takia pysty käymään töissä ja mun puolesta ne voi elää toimeentulotuella mutta silloin pitää tulla toimeen sillä mitä saa tai haettava apua sen sijaan että rupeaa varastelemaan ja oltava tyytyväisiä siihen, että ylipäätään muut maksaa niiden asunnon ja vuokran ja viihteen)

Mua vituttaa sossutuella elävä porukka, joka itkee ettei tule toimeen ja kokee sen takia oikeudekseen varastaa kaupoista mitä huvittaa (kun se ei kuulemma oo keneltään pois).

En tunne tuollaisia livenä mutta netissä tapellu moisten kanssa ja palaa käämi ihan vitusti kun tyypit itkee, että "ei jää vuokran jälkeen ku 400€/kk eikä sillä tuu toimeen". Kokeilisivat elää muutaman vuoden opintotuella ja sanoisivat sen jälkeen millä tulee toimeen ja millä ei!

Niin, ja nää tyypit tietty inhoaa valtiota ja markkinataloutta ja kapitalismia mutta silti nauttii sen hedelmistä (infrasta, sossutuesta jne.) eikä koe huonoa omatuntoa varastelusta.

(ja mua ei siis nypi se, jos joku on vaikka masentunut tai muuten sairas eikä sen takia pysty käymään töissä ja mun puolesta ne voi elää toimeentulotuella mutta silloin pitää tulla toimeen sillä mitä saa tai haettava apua sen sijaan että rupeaa varastelemaan ja oltava tyytyväisiä siihen, että ylipäätään muut maksaa niiden asunnon ja vuokran ja viihteen)
Niinpä, vielä kun eletään peruspäivärahalla eikä ole aikomustakaan etsiä töitä tai muuta oman aseman parantamiseksi. Kaikki pitäisi tulla vaivatta ja kaiken lisäks ihan oman sängyn viereen.

Toisaalta en tiedä motivoiko työnteko Suomessa hirveästi esim. somaleita tai muita erittäin köyhistä oloista olevia. Voi olla aluksi aika helpotus, kun puhdas vesi tuleekin hanasta ja saa tiskiltä fyrkkaa ruokaan. Ruokaakin saa ostettua niin paljon, ettei henki lähde. Ei niitä kuitenkaan tänne loisimaan ole otettu.

Vituttaa ku näin tänään työvuoron päätteeks ex emännän ja sen uuden ukon pusuttelamassa. Naurattaa,itkettää,suruttaa,tulee hyvä olo,tekee pahaa mutta ennen kaikkea VITUTTAA!

Käy sanomassa sille uudelle ukolle: "Muista sit ens kerralla ku pussaat tota tyttöä, että mun kulli on ollu sen suussa..."

Jää tarkkailemaan ilmettä.

Vaikka joku olisi kertonut jo tämän, niin kerron uudestaan.

Vituttaa ne tasarahamummot, kun ensin lasketaan joka vitun kolikko tiskiin ja sit todetaan, että eihän ne riitäkään ne mun kolikot. Täytyy antaa isosta rahasta...

SAATANA!!! Anna se iso raha heti kättelyssä. Anna kolikot säästösialle piironkin päällä.

kirjoitusvirheet korjattu

Perkele! Unohdin mennä magneettikuvaukseen. Saako uutta aikaa hoitsulta? Toisin sanoen, onko lähetteeni enää voimassa? Lähetehän ei itse vanhene jos aikaa ei ole varattu, mutta mites jos on varannut eikä mene. Eihän tällaista asiaa voi kukaan muu homo kuin minä, unohtaa.

Ansaitusti::david: :david: :david: :david: :david:

PS. Kyllä mulla tuohon menemättä jättämiseen ihan oikea syykin on, mutta voi ***** sentään!

Töissä se kun negatiivista palautetta ei oikein osata antaa ja itte taas sitä en täysin osannu oikein ottaa.
Antamisen puolelta homma meni siihen että henkilä A ei sano asiaan oikein mitään suoraan mulle, henkilö B tekee melkein samaa ja sitten henkilö C koettaa kertoa asiaa vaikkei siitä itse tajua mitään. Kyseiset henkilöt ei mitään kusipäitä ole, mutta miksi se homma pitää kierrellä eikä suoraan sanoa, että tuo homma ei vielä mene ihan niin putkeen kuin pitäis, mitäs jos tekisit nyt sitten näin?
Tosin olihan tuossa oman suhtautumisenkin kans vähän parantamista, varmaan ensimmäinen ajatus oli ton jälkeen vitun mulkut saatana. Sai siinä hetken mielessä asiaa pyöritellä ennen kuin tajusi että ei se nyt niin paha juttu ole, varsinkin kun mitään mokaa ei ole menny asiakkaalle asti + noita taitoja ei opi kuin harjoittelemalla lisää. Noh, olipahan tuossakin eräänlainen henkisen kasvun paikka.

Kolmas päivä saitsulla selän takia. Toisaalta hyvä kun ei tarvi olla töissä mut vittumaista ku ei oikee mitää voi tehä ettei selkää särkis :down:

Back
Ylös Bottom