Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by PepsiGirl
Mua vituttaa ihmiset, jotka aina valittaa... Mikään ei ole nolompaa kuin pessimistiset luuseri-immeiset. Hajotkaa vinkumisiinne. :zzzz:
Mua vituttaa 24-vuotiaat Helsingissä asuvat näsäviisaat tyhmiä kyselevät henkilöt, jotka rekisteröityvät Internetin keskustelupalstoille typerällä teininimimerkillä. Se se vasta noloa onkin.

Originally posted by Tomi
Mua vituttaa 24-vuotiaat Helsingissä asuvat näsäviisaat tyhmiä kyselevät henkilöt, jotka rekisteröityvät Internetin keskustelupalstoille typerällä teininimimerkillä. Se se vasta noloa onkin.

Tämän luettuani vitutuskäyräni laski jo huomattavasti :D

A. Rupesin laittamaan eilen ruokaa paistijauhelihasta. Viimeinen käyttöpäivä, ei hätää. Mutta, mitä ***tua, paketin kelmuun oli tullut reikä ja liha haisi kuin viikon pesemätön vehje.

B. Pyörän kumi puhkesi noin puoleen väliä matkaa. Ei muuta kuin taluttamalla perille. Matka v e e e n ä ä ä h t i. Millä ihmeellä mä saan ton kelan takas Hervannasta keskustaan... :itku:

Originally posted by Jortsu
B. Pyörän kumi puhkesi noin puoleen väliä matkaa. Ei muuta kuin taluttamalla perille. Matka v e e e n ä ä ä h t i. Millä ihmeellä mä saan ton kelan takas Hervannasta keskustaan... :itku:
Selkisi sitten syykin moiselle. Kattelin tuossa sykemittarista reissun tietoja ja kappas, kulutus 666 kcal. Vanha vihtahousu perkele.

Muija se on! Vielä hehkeimmässä kukkimisiässä ja -kunnossa!!

Etten sanoisi jopa beibeh! Oujee.:kuola: :haart:

Voi kyykky **rkele! Nyt saa jäädä koko hoito. Koko "pitkän" salillakäyntiaikani koittanut saada tuota tehtyä niin että se ottaisi muuallekin kun alaselkään, mutta ei luonnistu. Mistäköhän aanuk, eikun venuksesta tää kroppa on kotoisin. Ei siis niin millään. Jalat saa juuri ja juuri 90 asteen kulmaan niin ettei selkä huuda sarjan jälkeen leipää ja reidet lattian tasoon ei enää mene niin että paketti olisi hallittu vaan selkä göyristyy ja taas mennään. Eikä auta painojen pudottaminen ei. Eilen koitin taas oikein hioa tekniikkaa ja tein 40-60% painoilla koko setin. Ja eikö mitä, reisissä ei tunnu mitään mutta ristiselkä tahtoo vaihtoon. On se saatana, jääköön. Hinkataan sitten prässiä vaan tästä lähtien. Sekin on joku halvatun lelu , max painot 225 ja asento aivan hanurista Voi vitun vittu.

No nyt mua vituttaa taas ihan suunnattomasti!!!
Olin tässä kolarissa.... Yks törppö kusipää autoilija käänsi autonsa mun eteeni ja siitä sitten lennettiin kaaressa asfalttiin ja liukumismatka oli iha kivan mittanen... :curs:

saatana! ottais silmän käteen tollaset paskaperseet!!!!
ei autoilijat näytä paskaakaan välittää mopolijoista/pyöräilijöistä... paskaks vaan... :wall:

oma mopo meni tuhannen pillun päreiksi ja jalat on ihan mustelmilla. kypärä pelasti rakkaan pääkoppani... mutta kyllä saatan vituttaa! äijä nosti kytkintä heti kun oli saanut sanottua että kuinka kävi! ei jäänyt paljoa selvittelemään!!!

vittuvittuvittuvittusaatana! kyllä noita idiootteja riittää.... missäköhän sekin oli ajokorttinsa saanu? bingossa? ei ikinä ollu kuullu saatan peileistä tai vilkusta!!!!!! :curs:

Originally posted by [ZannaZ]
ei ikinä ollu kuullu saatan peileistä tai vilkusta!!!!!! :curs:
Oon huomannu kans ite pyöräillessä että tamperelaisilla autoilijoilla ei käänny niskat. Aina käännytään eteen eteen suojatiellä ja kun meinaan ajaa kylkeen nii soitetaan torvea. Joku kerta en edes yritä jarruttaa :curs:

Originally posted by Jortsu
Oon huomannu kans ite pyöräillessä että tamperelaisilla autoilijoilla ei käänny niskat. Aina käännytään eteen eteen suojatiellä ja kun meinaan ajaa kylkeen nii soitetaan torvea. Joku kerta en edes yritä jarruttaa :curs:

Sanos muuta! Ite oon välttäny tollasen tilanteen joka oli noin 10000 kertaa. Mutta enhän mäkään aina pysty väistämään/välttämään kolaria joten nyt siten paukku...

Haittas eilen jalkareenia aika tavalla tuo koko vasemman puoliskon kropasta kipeytyminen. Jalassa tosiaan on aika mojova mustelma, ja arka sellainen!
Raukkapaska karkas vielä rikospaikalta...

Tarttis varmaan liimata selkään iso kyltti:
"OMISTAN MYÖS B-KORTIN! MUTTA OTAN SILTI MUUT HUOMIOON LIIKENTEESSÄ!" Vaik tuskin sekään auttais..

Maailma paska paikka on.... kyllä ottaa päähän vieläkin. Ja tosiaan unohtumaan asia ei pääse, siitä pitää huolen särky, mopon ankea ulkokuori, kypärän kolhittu ulkomuoto...

No enköhän tehnyt asiani selväksi...

Originally posted by dogi
Koko "pitkän" salillakäyntiaikani koittanut saada tuota tehtyä niin että se ottaisi muuallekin kun alaselkään, mutta ei luonnistu.
Ootkos ottanut asiaa tuolla treenipuolella puheeksi? Ei ainakaan pistänyt silmään että tuosta olisi keskusteltu.
Ei viitsi sitä tässä vitutus-threadissä alkaa puimaan

Pitäis vissiin sanoa et **tuttaa, mutta oikeasti itkettää ja naurattaa. 2kpl antibioottikuureja peräkkäin, jälkimmäisessä kunnon kuumeilut ja sairaslomat, noita ennen reilu pari viikkoa flunssaa. Olin valmiiks jo huonossa kunnossa, nyt voitte uskoa että kunto on tosi tykki näin 6-7 viikon sairastelun jälkeen! No kaikkien kolmen sairaspätkän väleissä kerkesin oleen 2pv terveenä, jolloin kerkesin aina tehdä 1-2 treeniä, että hyvin menee :(

Nyt oikeasti tuntuu siltä, että miksi edes käyn salilla, tulostaso ja paino melkotarkkaan sama kuin 7 vuotta sitten ekaa kertaa salille mennessä. On terveys vähän koetellut vikat pari vuotta. :curs: No pitää vaan ottaa niin, että ilman treenin yrittämistä oisin vielä surkeemmassa kunnossa.

ZannaZ: Kait kerkesit rekkarin kattoo että saat tohelo autoilijalla mopon naarmut maksatettua ja uuden kypärän kustannettua?

Originally posted by Sumppari
ZannaZ: Kait kerkesit rekkarin kattoo että saat tohelo autoilijalla mopon naarmut maksatettua ja uuden kypärän kustannettua?

Siinähän se on, kun en kerennyt. Olin niin sekaisin ja itku silmissä :itku: etten heti älynnyt ja kun olisin älynnyt oli jo liian myöhäistä... äijä oli läksinyt... saatana paskiainen!

Joo se on kivaa kun kun moperilla päästin kesärenkailla talvella ja auto leikkaa eteen niin ruveta siinä sitten kaksipyöräluisussa pumppaamaan etujarrua 60 nopeudessa:itku:

No yäk virtahepo. Tai anteeks, toi on kyllä herja ihan viattomia virtahepoja kohtaan... :nolo:

No ei mut tulipa vaan mieleen niinku silleen on-topic että hauskimmat jutut mitä oon ikinä nähny salilla on kyllä mun omia kohelluksia. Ku kaverin kanssa pitää aina testailla miten saatas jotain liikettä modifioitua jotenkin niin että se ottaski ihan eri lailla... Joskus löytyy tosi helmiä mut yleensä se menee näin:

Mä: Ootas, mä sain hei hyvän idiksen. Tsekkaa...
Kaveri: Joo... *epäilevästi*
Mä: *vääntäytyen ylätaljaan jalat ylöspäin, perse penkillä*:david: Kato jos tästä sais semmosen soutu-jutun tälleen nääs... (huojuu, heiluu)
Kaveri: Miksei alatalja kelpaa?:eek:
Mä: No ku mitä jos se onki varattu, tai sit ei joskus ehkä oo alataljaa..? Jos tää vaik toimis...
Kaveri: Tai hei testaa jos laitat jalat tohon.
Mä: Ai mihinkä? (huojuu pahemmin)
Kaveri: No kato tohon ylemmäs...
Mä: (lähes putoaa penkiltä) No ei prkl, ei tästä tuu mitään..! Onneks ei ollu kukaan katsomassa... :nolo:

Minua vituttaa tällä hetkellä se että on Halloween ja pyhäinpäivä ja what so ever. Ei mitään tekemistä ja se suututtaa oikein urakalla. Lähden ja bulkkaan itseltäni vasemman kannikan irti. :curs:

Vituttaa niin saatanasti kun äsken lensi 400 gramman raejuustopurkki lattialle ja tietenkin levisi ne rakeet joka paikkaan! Saatana puoli tuntia piti sit siivota niitä. Koko lattia ihan raejuustossa oli!

Voi perrrrkeeele!! Mopon uusi ~50km ajettu mittaristo meni paskaksi torstaina. Tänään menin kattomaan mopoa ---> ei lähteny käyntii koska siinä ei oo virtaa!! Saatana, akku loppunu tai sulake palanu!! Taas pitää soittaa sinne vitun liikkeesee, että tulee hakemaa ton paskan!!

Toi on ollu syyskuusta lähtien paskana :wall:

Back
Ylös Bottom