Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by Warheart
Vai kylmä. Kuule silloin on kylmä kun on 30 astetta pakkasta ja ajaa Hesasta Riihimäkeen mopolla ja kypärässä ei ole visiiriä.

hahhah täällä otetaan AURINKOA 30 asteen pakkasessa :) 45 astetta alkaa jo vähän tuntua....

Originally posted by Warheart
Vai kylmä. Kuule silloin on kylmä kun on 30 astetta pakkasta ja ajaa Hesasta Riihimäkeen mopolla ja kypärässä ei ole visiiriä.

Hahaa, johan alkoi vitutukselle löytyä todellisia syitä :D

Tuo menee jo ehkä vähän yli mutta kylmä on silloin kun ajat Sörkästä malmille (alle 10km josta suurin osa motaria) ja potan huurtumattoman/jäätymättömän visiirin keskellä on femman (ah sitä ihanaa markka-aikaa) kokoinen reikä josta näkee läpi, loppu on umpijäässä. Tämä viime talvena kun ajelin raketteja ostamaan malmin teesistä :)

"Mopoa" polkiessa ei koskaan ole tullut kylmä. Jos tulee niin koita vaihtaa vaikka 10W40 kesäöljyt sinne niin ei tule enää (muuttuvat jähmeäksi siirapiksi -20 tuntumassa). Parhaimmillaan on oikeasti poljettu 25min öljyjä nestemäisiksi.. koitamme oppia tästä jotain ihan lähitulevaisuudessa ennen isompia pakkasia..

Mutta jotta päästäisiin takaisin topicciin päin niin todettakoon että vituttaa kun ei ole massia teettää uusia nastanakkeja täksi talveksi joka tarkoittaa sitä ettei tule tulemaan kylmä ajaessakaan. Korkeintaan kunnon tuskanhiki...no ok, vähän kylmiä väreitäkin.

EDIT: mho: ainakin omassa kielenkäytössäni moottoripyörä = mopo. Tiedä sitten onko täällä oikeasti paljon "mopopoikia".. T. 660 + 750

Originally posted by dogi
mho: ainakin omassa kielenkäytössäni moottoripyörä = mopo. Tiedä sitten onko täällä oikeasti paljon "mopopoikia"
Mulla on skootteri, mutta mopohan se on.

aiheeseen: vituttaa se, että mopo on vielä huollossa ja tulee olemaan siellä vielä hyvän aikaa. Nimittäin kampiakseli paskana tjsp.

:curs: :itku:

ainakin omassa kielenkäytössäni moottoripyörä = mopo.

Toi mopo sana on mielestäni tullut sanasta moottoripolkupyörä. En tiedä sit onko sillä aluks ollu mitään tarkempaa määritelmää. Nykyään se taitaa kyllä olla vakiintunut nimitys 50cc moottoriajoneuvosta jonka rakenteellinen maksiminopeus on 45km/h. Mutta mun puolesta nää mopojutut voi loppua tähän. Menee jo vähän turhan offtopiciks.

Vituttaa niin ankarasti, kun näin postin otsakkeella "tyhmä" palstalla ja kun klikkasin sitä, se oli jo poistettu. pakkis-modet on webin nopeimmat. Ja nyt en tiedä, mitä tyhmää siellä oli. Varmasti jotain jännää.
T0mi varsinkin, itse Speedy Gonzales; poistaa pahimmat viestit roskakoriin jo siinä vaiheessa kun törppö suunnittelee niiden kirjoittamista. 6th Sence kamaa.....

Nyt vituttaa! :curs: Olis ollut jalkavoima, ja verryttelyn jälkeen tuli maha niin helevetin kipeäksi, että ei perkele saatana helevetti pystynyt tekemään yhtään mitään!...Voi helevetin kuustoista, että voi olla paska mäihä!...Ensin vittu odottaa viikon sitä treeniä, ja sitten et pystykkään tekemään mitään!! :(...... :itku:

Tuli posiontelo tulehdus molemmin puolin, ja luultavsti pää halkeaa ainkin olosta päätellen.
Iso telkka hajos eilen ,siittä meni vaan värit ihan sekasin, ja varmaan vitun halpa huoltaa..

Originally posted by Powerhousu
Toi mopo sana on mielestäni tullut sanasta moottoripolkupyörä. En tiedä sit onko sillä aluks ollu mitään tarkempaa määritelmää. Nykyään se taitaa kyllä olla vakiintunut nimitys 50cc moottoriajoneuvosta jonka rakenteellinen maksiminopeus on 45km/h. Mutta mun puolesta nää mopojutut voi loppua tähän. Menee jo vähän turhan offtopiciks.

Pitää paikkansa, siksi mainitsinkin "minun kielenkäytössäni", kuten satojen muidenkin -moottoripyöräilijöiden-, ja yllätys yllätys, myös sinun. Vai väitätkö että tossumoposi kulki 120km/h 50cc pytyllä? Vai pitäisikö puhua rekisteröimättömästä ja rakenteeltaan laittomasta kevytmoottoripyörästä? Swiddu kun tulee lapsuus mieleen, enpä olekaan mopedin virittämisestä keskustellut yli kymmeneen vuoteen :D

Lopetetaan mopojutut tähän ja sisäistetään myös se että sanoja käytetään eri merkityksessä. Onhan mulkkukin yleisemmin tunnettu peniksenä mutta useasti sillä viitataan myös esim. keskustelupalstoilla ärtymystä herättävään henkilöön ;)

Se vituttaa kun syysloma meni syödessä roskaruokaa ja tekosyynä sille että salille ei jaksanut lähteä oli "ylikunto". Myös se vituttaa kun alkuinnostus ja kokeilu on laantumassa niin alkaa pitämään enemmän siitä nukkumis- ja syömisosasta kuin treenistä itsestään. Kiitoksia vaan pakkikselle kun tiedän jo liikaa ja murehdin enemmän ohjelmista ja proteiinimääristä sun muista kuin itse treenistä:curs: Lisäksi asuinpaikkallani eli tuppukylä jossain pohjanmaalla ei ole pian ainuttakaan salia:curs: . No onneksi pian rakennetaan uusi.

MOPÅ= MOtorisoitu POlkupyörä. Mopot kunniaan voisi itsekin hommata talveksi jonkun millä kuovittaa bussipysäkille

Pitää paikkansa, siksi mainitsinkin "minun kielenkäytössäni", kuten satojen muidenkin -moottoripyöräilijöiden-, ja yllätys yllätys, myös sinun. Vai väitätkö että tossumoposi kulki 120km/h 50cc pytyllä? Vai pitäisikö puhua rekisteröimättömästä ja rakenteeltaan laittomasta kevytmoottoripyörästä? Swiddu kun tulee lapsuus mieleen, enpä olekaan mopedin virittämisestä keskustellut yli kymmeneen vuoteen :D

Lopetetaan mopojutut tähän ja sisäistetään myös se että sanoja käytetään eri merkityksessä. Onhan mulkkukin yleisemmin tunnettu peniksenä mutta useasti sillä viitataan myös esim. keskustelupalstoilla ärtymystä herättävään henkilöön ;)

>Vai pitäisikö puhua rekisteröimättömästä ja rakenteeltaan laittomasta kevytmoottoripyörästä?
Pitäisi...

Swiddu kun tulee lapsuus mieleen, enpä olekaan mopedin virittämisestä keskustellut yli kymmeneen vuoteen
No ei sit vielä lopeteta. Kunnon matsi pystyyn, miten turbo toimii kaksitahtimoottorissa, tai miten männän-palautinjousi vaihdetaan. :rolleyes:

Ja toi sun viimeinen kommentti tais viitata muhun...? :D
Ja siinä sulle: :love:

No ei sit vielä lopeteta. Kunnon matsi pystyyn, miten turbo toimii kaksitahtimoottorissa, tai miten männän-palautinjousi vaihdetaan. :rolleyes:

Uuh, kaksitahtimoottoreista en sen enempiä tiedä / muista mutta :kippis1: on tiedossa jos osaat meikäläiselle tarkemmalla tasolla selittää miten saadaan turbo (puhallin, ei remmiahdin) toimimaan sulavasti nelitahtisessa yksipyttyisessä. Joku ruotsalainen on rakentanut tuollaisen mikroautoon ja toinen paris-dakar pyörään, mutta taitaa "alan miesten" mukaan olla aikamoinen haaste. Mä pistän peukun suuhun vaan :)

EDIT: Olen siis nähnyt märkiä unia siitä miten ajelen turboahdetulla enskallani pitkin poikin :david:

Ja toi sun viimeinen kommentti tais viitata muhun...? :D
Ja siinä sulle: :love:
Höpöhöpö. Ja jos viittasi niin viittasi vähintäänkin yhtäpaljon itseeni.. ;)

Uuh, kaksitahtimoottoreista en sen enempiä tiedä / muista mutta :kippis1: on tiedossa jos osaat meikäläiselle tarkemmalla tasolla selittää miten saadaan turbo (puhallin, ei remmiahdin) toimimaan sulavasti nelitahtisessa yksipyttyisessä.

Niin, siis haluat nimenomaan turbon, eli pakokaasuahtimen? Eipä tossa luulis mitään suuria vaikeuksia olevan, kunhan löytää tarpeeks herkän turbon. Joku Saabin matalapaineturbokin voi olla liikaa ykspyttysen pyöritettäväks. Ja tietenkin männästä pitää hiukan sorvata pois, että puristussuhde pienenee. Voi olla muuten alakerta solmussa. Eiköhän tollasen rakentaan pysty, jos vaan löytyy viitsimystä.

Voit kysyä multa jos tulee jotain mieleen.
Ja huom. En väitä olevani mikään metsuri näissä asioissa, mutta kyllä moottorien kanssa on tullu räpellettyä enemmän kun tarpeeks. Eli vastaan, jos osaan.

Niin ja ne kysymykset, jos sellaisia tulee, voit laittaa vaikka mun pakkotoiston sähköpostiin, niin ei turhaan ruuhkauteta tätä foorumia.

Yhteisssalillamme käy koominen muija, nätti vaalee eikä varmaan ekaa kertaa kyydissä kun habaakin oli ihan hyvin,

mutta nostelee ihan liian suuria painoja ja huokailee ja voihkii kuin viihdelinjojen ammattilainen :rolleyes:

Kyllä miehet tykkäsi, ei siinä mitään.
Ja varmaan painotkin nous paremmin ..

:thumbs:

Originally posted by supafly

mutta nostelee ihan liian suuria painoja

Onko toi edes mahdollista? Jos sä vaan nostelet liian pieniä painoja. ;)

Mun motto painojen suhteen on seuraava:
Sopivasti on liian vähän, liikaa on sopivasti, ja aivan liikaa on tarpeeksi.

Originally posted by kvi
No kyllä se ois ihan positiivista et tekniikkaki pysys ees vähän kasassa.
Ei isoilla painoilla treenaaminen aina tarkoita että tekniikka on huono. Täällä vaan tuntuu aika monella olevan sellanen käsitys. Tietenkin sallin pienen huijaamisen, mutta ei se mun treeni mitään hirveetä heilumista oo.

Ei isoilla painoilla treenaaminen aina tarkoita että tekniikka on huono. Täällä vaan tuntuu aika monella olevan sellanen käsitys. Tietenkin sallin pienen huijaamisen, mutta ei se mun treeni mitään hirveetä heilumista oo.

Toki pitää tehdä niin isoilla painoilla kuin suinkin jos kehitystä haluaa, mutta kyllä teknkiikan totaalinen hajoaminen on yleensä merkki että on ahnehdittu liikaa kiloja tankoon.

Vaihtelu virkistää. Itse tykkään aina silloin tähdön tehdä vaikka yhden viikon treenit sellasella hirveellä haistakaa paska ja rauta liikku meiningillä. Tekee vaan hyvää välillä. Tätähän se ahnuldkin jo suositteli.

Back
Ylös Bottom