Vituttaa työnantajan kusemiset mun palkkani verotuksen kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh. Sain tänään KOASilta yksiötarjouksen (asun siis tällä hetkellä hohdokkaasti solussa), mikä sinänsä on ihan iloinen asia, mutta ongelmana on, etten osaa päättää, otanko kämpän vaiko en. Oman rauhan lisähinta olis 67 euroa ja sijainti muuttuisi peräti 300 metriä keskustaan päin, joten tiedä sitten, maksaako muutto vaivaa (saatika rahaa). Ja harkinta-aikaa on tietysti ruhtinaallisesti perjantaihin asti. Nyt ei ehkä varsinaisesti vituta (mitä nyt vähän ärsyttää), mutta jälkikäteen läksytän kuitenkin itteäni perusteellisesti ja pitkään, teinpä sitten minkä päätöksen tahansa :wall:

Alkaa kuume helpottaa hiukan, mutta tilalle on tullut VITUN kurkkukipu. Mikä siinä on, että ainakun kipeydyn tulee mulle kurkkukipu. Eikä se lähde pois vaikka kuumekkin ois hävinny.jee, 38.5 tällähetkellä. Noussu tasaisesti. Oon ihan kuumehouruissa täällä :dance:. Jokohan voi kirjottaa kännitrediin?
Mutta kun mää oon niin perkeleen pihi ja elän oikeastaan yli varojeni jo nyt (sitä paitsi joudun nikkaroimaan gradua koko kesän ilman palkkaa, joten lähitulevaisuudessa ei todellakaan ole mitään tienestejä tiedossa) :itku: Sponsori kuulemma järjestyis, mutta porukoiden niistäminen on jokseenkin ikävää. Olispa mulla rahaa itsestään versova tili (universumi on vähintäänkin sen verran velkaa kaikista eteeni tyrkkäämistään epäoikeudenmukaisuuksista), niin ei tartteis känistä tämmöisistä mitättömistä asioista.Voisin sanoa että siitä omasta rauhasta maksaa ihan mielellään jo enemmänkin kuin sen 67e.![]()
Mutta kun mää oon niin perkeleen pihi ja elän oikeastaan yli varojeni jo nyt (sitä paitsi joudun nikkaroimaan gradua koko kesän ilman palkkaa, joten lähitulevaisuudessa ei todellakaan ole mitään tienestejä tiedossa) :itku: Sponsori kuulemma järjestyis, mutta porukoiden niistäminen on jokseenkin ikävää. Olispa mulla rahaa itsestään versova tili (universumi on vähintäänkin sen verran velkaa kaikista eteeni tyrkkäämistään epäoikeudenmukaisuuksista), niin ei tartteis känistä tämmöisistä mitättömistä asioista.
Mutta kun mää oon niin perkeleen pihi ja elän oikeastaan yli varojeni jo nyt (sitä paitsi joudun nikkaroimaan gradua koko kesän ilman palkkaa, joten lähitulevaisuudessa ei todellakaan ole mitään tienestejä tiedossa) :itku: Sponsori kuulemma järjestyis, mutta porukoiden niistäminen on jokseenkin ikävää. Olispa mulla rahaa itsestään versova tili (universumi on vähintäänkin sen verran velkaa kaikista eteeni tyrkkäämistään epäoikeudenmukaisuuksista), niin ei tartteis känistä tämmöisistä mitättömistä asioista.

Mä en miettis hetkeekään. 67 € on todella pieni hinnannnousu.
Hmmmm... Vaa'an toisessa päässä on rahan pyytäminen porukoilta (joihin välisi ovat ilmeisesti kunnossa) ja toisessa päässä oma rauha, ei enää piruntorjuntasessioita tai arvuuttelua, onko se kämppis onnistunut tällä kertaa paskomaan kattoon vai pönttöön. Vaikea valinta...
Haloo, ota se kämppä, pölijä!![]()