Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aloitan jo etukäteen valittamisen ensi kesän helteistä.;) Voin kuvitella kun taas rikotaan lämpöennätyksiä ja sadetta ei näy mailla halmeilla. Viime kesänä jo oli työpaikalla lähemmäs kolmeakymppiä asteet ja fyysistä hommaa piti painaa. Kyllä tiesi päivän jälkeen tehneensä.:D

Aloitan jo etukäteen valittamisen ensi kesän helteistä.;) Voin kuvitella kun taas rikotaan lämpöennätyksiä ja sadetta ei näy mailla halmeilla. Viime kesänä jo oli työpaikalla lähemmäs kolmeakymppiä asteet ja fyysistä hommaa piti painaa. Kyllä tiesi päivän jälkeen tehneensä.:D
No älä, itse metallivalimolla töissä olleena, ja ensi kesänäkin olevana voin sanoa että on kyllä pirun hanurista kesät kuumat. Hyvä että jaksaa edes mennä salille istuksiin töiden jälkeen. lähes 50 astetta työpisteellä pistää hikoilemaan kivasti.

Hep!

Pitäs alkaa uutta työpaikka kahtelemaan kun ei ole varaa käydä nykyisessä. Taas lehtiä nippukaupalla, nettiä surffata silmät väärällä, koittaa päästä työhaastetteluihin...Saisipa vakipaikan jostakin kohtuu mukavasta hommasta. Ärtynyt olo. Ja kissa repi herapussin joutessaan silpuksi, kiitoksia.

Mitäköhän kesää sitä muistellaan, viime kesä ei todellakaan ollut helle kesä.

Mitäköhän kesää sitä muistellaan, viime kesä ei todellakaan ollut helle kesä.
No kyllä se soija ihan riittävästi lensi, ja eikö viime kesä kuitenkin aika kuiva ollut? Vai oliko se kostea, ei pysty muistaan kun tulee vanhaksi?

Alku kesä oli kuivaa ja lämmintä,loppukesä sato vettä. Itse olin maalailemassa parhaillaan noin viiden metrin korkeudessa, mihin aurinko porotti perkeleesti ja lämmintä oli varmaan yli 40.Kaiken lisäksi oli helvetisti ampiaisia, mitä siis pelkään älyttömästi.

Vittu ku särkee päätä. Jo monta päivää putkeen.

... Kaiken lisäksi oli helvetisti ampiaisia, mitä siis pelkään älyttömästi.

Olen kohta kolmekymmentä eikä ampiainen tai mehiläinen tai muukaan ole pistänyt minua kertaakaan. Pelkään näitä pörriäisiä myös ihan helvetisti. Kaverit nauraa ja vittuilee ihan hervottomasti tästä. Vituttaa ja nolottaa moinen.

Vituttaa ihan saatanasti. Olo on kun lapsella karkkikaupassa kun on kielletty ettei saa maistaa eikä ostaa.. Ei syystä sen enempää, mut vituttaa. Pitää vaan lähtä kurittamaan lihaa että edes uni tulee illalla.

hehe, ite törmäsin tälläseen tyyppiin salilla: Tyyppi tulee salille, vetää muutaman kerran leukoja ja siirtyy treenaamaan hauista käsipainoilla.. Kaks sekunttii myöhemmin vilkasen sinne suuntaan, niin tyyppi lukee iltasanomia ihan kun ei ois muuta salilla ollessaan tehnykkään. Siinä sitten viitisen minsaa lukee kaikessa rauhassa (välittämättä muitten huvittuneista katseista:D), jonka jälkeen tekee taas muutaman leuanvedon ja heti perään hauiskääntöjä. Eikä aikaakaan kun taas lukemass iltasanomia. Tätä jatkuu koko sen ajan, kun ite olin salilla, eli ainakin puol tuntia.. Huvittavan näköistä touhua :D

Toinen hauska ryhmä salilla ovat teinitytöt.. Koska käyn kaupungin salilla (pikku kylässä ei muita vaihtoehtoja) niin nämä teinit ovat yleensä siellä liikuntatuntia viettämässä (siis sieltä lusmuilemassa). Heillä on tapana vaan istua ja varata kaikki laitteet jutteluun, mutta onneks he ovat erikoistuneet näihin lähetntäjä-loitontaja-kapistuksiin, jotka muuten olisivatkin salilla tyhjän panttina :D Huvittavinta tilanteessa on se, että kun liikunnanope tulee välillä tarkistamaan tilanteen, niin johan näihin tyttöihin tulee liikettä: äkkiä vaan johonkin laitteeseen ja yritetään näyttää, että treenataan.. :D

Ei oo elämässä nyt oikee mitää muuta sisältöä kuin paska työ. :curs:
Treenaaminenki jääny iha täysin, ainoastaa sormet ja ranteet on paremmas kunnos kun vaikka puoli vuotta sitte. :(
No ehkä viikon pääst taas helpottaa...

Omalla tangolla menee leukoja, mutta koulun tangolla ei sitten millään. Vittu.
No mitä vittua? :lol2:

Ai joo, no mua vituttaa ettei mul oo sukkia jalassa ja lattia on kylmä.

Lasketaanko salikomediaksi jos salille mennessä unohdin laittaa auton käsijarrun ja vaihteen silmään parkkihallissa? Entäs se kun meinasin jäädän oman autoni alle ja jouduin pitämään sitä paikallaan ettei se valu toisen auton kylkeen? Tai se kun mun oli pakko päästää irti ja hypätä liikkuvaan autoon ja painaa jarrua ennenkuin kolisee?

naurattaa jutut omasta tangosta... ;) mutmut, bongasin aikas ihanan tytön mutta en tajunnu sanoa mitään. päätin että ens kerralla jos ja kun bongaan niin on pakko saada suu auki ettei mee tämäkin kokemus siihen kaduttaa niin pirun paljon -osioon.

Back
Ylös Bottom