Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heh, äijähän selvästi treenaa. :hyvä:
Se koira on sitten varmaan yksin kotona, jos tollai haukkuu. Siitähän voisi kyllä naapureille käydä sanomassakin.

haha en tiedä mitä se treenaa;p

mut en tajua miten ihminen voi päivän aikana juosta niinkin pienessä asunnossa niin paljon ympyrää kantapäillä:hyvä:

Noh, eilen kävi poliisit pistämässä kaverin hiljaiseksi kun joku naapuri oli myös häiriintynyt. Stereot täysillä ja joku muusikonalku ilmeisesti kun jtn vitun trumpettia soitteli. :david:

Tässä tuli kerran nähtyä semmonenkin, kun about 25v tukevahko nainen tulee salille, joidenkin papereiden kanssa. Menee istumaan reisiojennuslaitteeseen... ISTUU JA LUKEE.... sitten alkaa tapahtumaan--> tappi pois painopakasta ja tyhjällä tehdään alle 10 toistoa --> Luetaan ---> pois laitteesta ja ottamaan tukea seinästä ja tehdään pohjenousua tasasella alle 10 toistoa samalla lukien papereitaan.... Sitten katos kun pieru saharaan.. ( Tämän ajan itse ajoin kuntopyörää ja sieltä katselin ) :D :D

Eivät skapparit siis tunnu olevan ikinä puhelimen ulottuvilla tai sitten mulla on kaksi väärää puhelinnumeroa.

Jee asian sai hoidettua, mutta näköjään kannattaa inttiasioissa soittaa suoraan vaihteeseen. Ei sitä asiaa ois varmaan saanut edes hoidettua niiden henkilöiden kautta, joiden numerot mulla oli.

On hyvä, että jotkut karjuvat älyttömästi treenatessaan. Se on nimittäin aivan järjettömän hilpeää ja hauskaa seurattavaa. Usein kaikki muut treenaajat pidättelevät nauruaan kun kunnon karjuja on vauhdissa. Muut vaihtelevat silmäyksiä ja hymyilevät toisilleen. Yksikin karjuja tuo positiivista fiilistä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta muille treenaajille.

Meillä taas lähinää erottuu porukasta jos ei jonkin sortin örinää päästele. Eikä oo kukaan nauranu karjahteluille, minun eka boksikyykkykokeilu kepillä tosin aiheutti hieman hilpeyttä :nolo:

Meillä taas lähinää erottuu porukasta jos ei jonkin sortin örinää päästele.

Tarkoitin todellakin sellaista kovaa karjumista tai muuta huomattavan kovaa ääntelyä. Salilla jolla käyn, treenaa paljon kisaavia voimailijoita. Yllättävän harvat karjuvat eläimellisen kovaa. Itse asiassa valitettavan harvat. Olisi niin kivaa hihitellä siellä taustalla.

jaahas. Tauti senkus pahenee levolla. Hyvästi huomiset kisat, marraskuussa sit seuraavan kerran.:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Ite olin jokunen kuukausi sitten duunin salilla treenaamassa. Normaalisti treenaan kotona kun on vehkeet siellä, mutta nyt yks duunikaveri pyysi sinne mukaan. Se oli itte aloittanut treenaamisen jotain neljä-viisi viikkoa sitten, ja halus jonkun vähän kokeneemman sinne mukaan kun halus neuvoja. No hivelihän se mun itsetuntoa kun "kokeneempana salinkävijänä" pidettiin.

No joka tapauksessa, penkkiä piti sitten treenata ja kaveri halus tietysti kokeilla maksimia, kun oli joku mukana varmistamassa. Se latoi rautaa tankoon 80 kiloa, ja rupesi sitä punnertamaan, minä takana varmistamassa. Käsien tärinästä arvasin jo telineestä nostaessa että ei nouse, joten olin valmiina jeesaamaan puuttuvan verran. Karmea pompautus rinnasta ja tanko nousi ehkä viisi senttiä, ja jämähti siihen. Aloin nostamaan tankoa ylöspäin, niin tämä sankari heitti kädet irti siitä! Koko paino jäi yhtäkkiä minulle, ja olin mukavan etunojassa asennossa kun kuvittelin että tarvii vain hivuttaa se rauta ylös. Meinasin mennä nokilleni sen päälle, mutta sain kuitenkin jotenkuten temmottua sen tangon takaisin telineeseen.

Kun sitten kiukkuisena ärähdin sille että mikä vitun temppu toi nyt oli, niin se vaan katto mua silmät pyöreenä ja sanoi että sitä vartenhan sä siinä olit! Voi Ziisus sentään...

Dieetti koettelee kaikilla mahdollisilla tavoilla, kaikin mahdollisin keinoin. Tästä johtuen elän henkisesti ja fyysisesti kovia aikoja. Kyllä minä sen voin tässä myöntää ihan avoimesti.

7 weeks out.

Ite olin jokunen kuukausi sitten duunin salilla treenaamassa. Normaalisti treenaan kotona kun on vehkeet siellä, mutta nyt yks duunikaveri pyysi sinne mukaan. Se oli itte aloittanut treenaamisen jotain neljä-viisi viikkoa sitten, ja halus jonkun vähän kokeneemman sinne mukaan kun halus neuvoja. No hivelihän se mun itsetuntoa kun "kokeneempana salinkävijänä" pidettiin.

No joka tapauksessa, penkkiä piti sitten treenata ja kaveri halus tietysti kokeilla maksimia, kun oli joku mukana varmistamassa. Se latoi rautaa tankoon 80 kiloa, ja rupesi sitä punnertamaan, minä takana varmistamassa. Käsien tärinästä arvasin jo telineestä nostaessa että ei nouse, joten olin valmiina jeesaamaan puuttuvan verran. Karmea pompautus rinnasta ja tanko nousi ehkä viisi senttiä, ja jämähti siihen. Aloin nostamaan tankoa ylöspäin, niin tämä sankari heitti kädet irti siitä! Koko paino jäi yhtäkkiä minulle, ja olin mukavan etunojassa asennossa kun kuvittelin että tarvii vain hivuttaa se rauta ylös. Meinasin mennä nokilleni sen päälle, mutta sain kuitenkin jotenkuten temmottua sen tangon takaisin telineeseen.

Kun sitten kiukkuisena ärähdin sille että mikä vitun temppu toi nyt oli, niin se vaan katto mua silmät pyöreenä ja sanoi että sitä vartenhan sä siinä olit! Voi Ziisus sentään...
Heheh :D Melkoinen ylläri varmasti. Itse tein tuossa pari viikkoa sitten salilla noita windshield wiper vatsoja/kylkiä rekkitangossa roikkuen, niin joku kaveri tuli kysymään "tarviit sä apuu leuanvedossa? Ei mee ihan oikein." En nyt tiedä miten tuohon olis pitänyt suhtautua, sanoin vaan tekeväni vatsoja. Veikkaan kyllä, että mun suoritus oli aika koomista katsottavaa sille. Varmaan täysin tuntematon liike tuolle tyypille, tai sit mun tekniikka kusee ihan huolella.

Kaikki asiat vituttaa..:wall: Onneks tänään voi parantaa oloa ja vetää kalsarikännit.

Dieetti koettelee kaikilla mahdollisilla tavoilla, kaikin mahdollisin keinoin. Tästä johtuen elän henkisesti ja fyysisesti kovia aikoja. Kyllä minä sen voin tässä myöntää ihan avoimesti.

7 weeks out.

Dieetti ei lähde edes käyntiin. En kaloreita niin laske, mutta paino on pari kuukautta pysytelly samoissa ja nyt kun miinustin kaks ateriaa päivältä pois, pysyttelee paino silti siinä saamarin 90kg:ssa.

Perjantai, eikä ole mitään kivaa tiedossa. Koko viikkokin menny päin vittua, niin pakko kait se on kalsarikännit tässä ottaa.

Hemmetin kurakelit ja kurahousurumba töissä...:curs: lapset kyllä nauttii siellä kurassa möyrimisestä, sitä ei voi kieltää heiltä...:D Tänään tuli taas muistutus siitä, miten kirjaimellisesti lapset ottavat kaikki asiat...sisälle mentäessä tokaisin että "kukaan ei mene ovesta sisälle, ennen kuin kurikset on riisuttu (muuten on eteinen ihan kurassa)"...hetken päästä alkaa kuulua nyyhkytystä, ja ajattelin että mitä ihmettä tapahtui :eek: No eräs poika sitten itkuisella äänellään sanoo " mutta kun mulla ei ole kuriksia:itku:" raukkaparka luuli, ettei pääse ollenkaan sisään :lol2:. Annoin sille kyllä sitten extra halauksen:haart:

Joku minuakin lahjakkaampi autoilija meinas ajaa kylkeen tänään... Ei siinä vielä mitään, kun sain onneks väistettyä, mutta kun tuo välikohtaus sitten meni ja aiheutti mulle elämäni pahimman paniikkikohtauksen. Olin vielä kaiken lisäks menossa tekemään uusintakoetta kouluun, mutta eihän siitä sitten mitään tullu kun kädet tärisi, ja tuntu että kuolema tulee. :itku: Pääsen siis käymään samaisen kurssin kolmatta kertaa. Mikäs sen mukavampaa...

Back
Ylös Bottom