Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttääkö tutulta? Tunnistatko oman viestisi? Oletko nähnyt tällaisen ennenkin?
Ei taida ihan yhden eikä kahdenkaan käden sormilla pystyä laskemaan tänne "salikomediaan" postattuja viestejä joiden sisältö on lähes kuin samasta pakasta vedetty...
Onko yksinkertaisesti niin, että vaikka aiheuttaisit "salikomediaa" niin sitä ei voi laskea "salikomediaksi" jos olet vain tarpeeksi iso?
Miksei näitä paljon salilla käyneitä saisi arvostella ihan samalla tavalla kuin täällä arvostellaan aloittelijoita/pieniä(lihasmassaltaan) käytännössä väh. joka toinen päivä?
Aina korostetaan sitä että mitä väliä millä painoilla joku tekee, se on sen oma asia eikä siitä tarvitse välittää.
Paskat, sanon minä! Tekopyhää panettelua.. Kuten tämäkin "haloo" nyt osoitti, on painoilla/miehen/naisen koolla todellakin väliä..
Kuten jo edelläkin mainittiin on painot suhteutettava henkilöön. Esim. 100kg kyykyssä voi vastata samaa kuin jollekkin toisella 250kg.. Tai, esim jos joku kaveri karjuisi/huutaisi kuin tapettava, penkatessaan 40kg:lla olisi aivan varma että tämä luokiteltaisiin "salikomediaksi"...
Pointtina on siis se; että suvaitsevaisuutta ihmiset..
Nyt tuli kyllä huonoa tekstiä, pahoitteluni. Ottaa vaan kuitenkin sen verran nyt kupolliin että ei parempaan pysty..Toivottavasti joku sentään onnistui saamaan ajatuksistani selvää..
((Kyllä, olen aloittelija. Kyllä, olen pienikokoinen "lihasmassaltani". Ei, en karju vaikka pyrinkin treenaamaan kovaa. Ei, en ole amis. Enkä ole rhv-henkilö. Enkä ole tunnistanut itseäni vielä yhdestäkään "salikomediasta".))
Mäkin saan noita aika-ajoin. Alkoholin käyttöä ja väsymyksen tasoa voi säädellä, mutta yritäppä keventää stressiä koulussa. Lääkäri sano, et noi ainakin vaikuttaa.Ihanaa, jo toinen yö peräkkäin jolloin sain paniikkikohtauksen. Kyllä elämä on herkkua. Ai, mikä koulu?
Onneksi kukaan ei pakota lukemaan näitä juttuja...
-jampat, jotka ihastuksesta mykkinä katsovat kun se karju mylvii. Ja sitten seuraavassa kuvassa virnuilee pienemmälle hemmolle, joka tekee itselleen rasitukseltaan vastaavaa työstö ja sattuu parkaisemaan.
Ei auttanut muu kuin palata takaisin treenikenkiä hakemaan, en ihan saappaissa viittinyt trenaamaan mennä :DSukat jalassahan on hyvä treenata. Ei siinä kenkiä tarvita.Ei auttanut muu kuin palata takaisin treenikenkiä hakemaan, en ihan saappaissa viittinyt trenaamaan mennä :D

fiilis..Sukat jalassahan on hyvä treenata. Ei siinä kenkiä tarvita.![]()
."komediaa"
Menin salille ja heitin pukkarissa ylimääräisiä vaatteita pois.
Kaveri itse tuli salin puolelta (oli tehnyt treeninsä) ja rupesimme juttelemaa niitä ja näitä.
Puhuimme varmaan puoli tuntia ja sitten lähdimme.
Kotiin kun tulin niin oli sellainen wtffiilis..
Mitä unohtui..?
Treeni?? Hoho..ei saatana.