Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ilta-sanomat ei postannut meikäläisen viestiä keskusteluun. Viesti oli täysin asiallinen, toisaalta kritisoin siinä iltapäivälehtien lööppejä....

Auto ei mennyt katsastuksesta läpi. Ei mulla oo varmaa tota korjata ainakaan jos haluun vielä ruokaa ostaa. Ajellaan sitten laittomalla autolla.

Vetelin mavea tuossa joku aika sitten salilla. No sali on ilmainen ja siksi siellä pörrää ties mistä tipahtanutta porukkaa. Yksi 50v luihu äijä siellä hiihteli hirveät pulisongit lepattaen. Liian pienet verkkarit ja sukkasillaan. No istuin penkillä siinä mavetangon vierellä. Kaveri tuli sivulta, venytteli käsiään, katseli mavetankoa vähän aikaa, tökkäisi jalalla sitä. Sitten se otti peliasennon ja nappasi tangosta kiinni. Tiukka nykäisy ja tanko ei liikahdakkaan. Kaveri nousi ylös, ja jatkoi venytellen matkaansa :D Viilee kaveri. Kierteli aikansa salia ja kosketteli eri laitteita. Päätyi lopulta tekemään habaa.

Naapurin täti laulaa TAAS jotain oopperaa. Hohhoijjaa, pistetääs Johnny Cashiä päälle.

Näyttääkö tutulta? Tunnistatko oman viestisi? Oletko nähnyt tällaisen ennenkin?

Ei taida ihan yhden eikä kahdenkaan käden sormilla pystyä laskemaan tänne "salikomediaan" postattuja viestejä joiden sisältö on lähes kuin samasta pakasta vedetty...
Onko yksinkertaisesti niin, että vaikka aiheuttaisit "salikomediaa" niin sitä ei voi laskea "salikomediaksi" jos olet vain tarpeeksi iso?

Miksei näitä paljon salilla käyneitä saisi arvostella ihan samalla tavalla kuin täällä arvostellaan aloittelijoita/pieniä(lihasmassaltaan) käytännössä väh. joka toinen päivä?

Aina korostetaan sitä että mitä väliä millä painoilla joku tekee, se on sen oma asia eikä siitä tarvitse välittää.
Paskat, sanon minä! Tekopyhää panettelua.. Kuten tämäkin "haloo" nyt osoitti, on painoilla/miehen/naisen koolla todellakin väliä..

Kuten jo edelläkin mainittiin on painot suhteutettava henkilöön. Esim. 100kg kyykyssä voi vastata samaa kuin jollekkin toisella 250kg.. Tai, esim jos joku kaveri karjuisi/huutaisi kuin tapettava, penkatessaan 40kg:lla olisi aivan varma että tämä luokiteltaisiin "salikomediaksi"...

Pointtina on siis se; että suvaitsevaisuutta ihmiset..

Nyt tuli kyllä huonoa tekstiä, pahoitteluni. Ottaa vaan kuitenkin sen verran nyt kupolliin että ei parempaan pysty..:david: Toivottavasti joku sentään onnistui saamaan ajatuksistani selvää..
((Kyllä, olen aloittelija. Kyllä, olen pienikokoinen "lihasmassaltani". Ei, en karju vaikka pyrinkin treenaamaan kovaa. Ei, en ole amis. Enkä ole rhv-henkilö. Enkä ole tunnistanut itseäni vielä yhdestäkään "salikomediasta".))

Onneksi kukaan ei pakota lukemaan näitä juttuja...

Kyllä tuo ylenmääräinen ääntely treenatessa meinaa joskus huvittaa. Kävin taannoin salilla jossa treenasi lähes parimetrinen lihaksikas kaveri. Kovaa treeniä ja isot painot ja ääntä lähti karjumisen ja ähinän muodossa. Koomista tässä oli se, että ääntä lähti heti ensimmäisestä lämmittelysarjasta alkaen, ihan liikkeestä riippumatta. Esim reisiojennusta tehdessä käytössä saattoi olla 30 kg tai koko pakka, ääni oli sama.

Ihanaa, jo toinen yö peräkkäin jolloin sain paniikkikohtauksen. Kyllä elämä on herkkua. Ai, mikä koulu?
Mäkin saan noita aika-ajoin. Alkoholin käyttöä ja väsymyksen tasoa voi säädellä, mutta yritäppä keventää stressiä koulussa. Lääkäri sano, et noi ainakin vaikuttaa.

Sovitaanko porukat näin, että jos joku huutaa ja örisee purkuloita nostellessa ja jotain rupeaa kyseinen toiminta naurattamaan, hän olkoot oikeutettu nauramaan paikan päällä, muttei sitä tarvitse erikseen tänne vielä vinettää?

Tämä ketju meinaan paisuu off-topicista...

Koulu menee aivan päin vittua. Tietysti tästä saa syyttää vain itseään, mutta silti. Varsinkin se kun kaikki helpotkin kurssit olen onnistunut sössimään. Eniten vituttaa se kun on oikeasti lukenut kokeisiin, mutta kokeessa ei vaan sitten muista/osaa asioita. En tiedä jännittääkö sitä koetta liikaa vai oonko mä vaan oikeesti vitun tyhmä

Plääh... Huomenna verikoe ja EKG.... perkele kun tuo verenpaine on liian korkea! :( Voi että kun on kivaa saatana kun on kaikki perkeleen sukurasitteet... sepelvaltimotauti, verenpainetauti, sokeritauti, joku helvetin rasva-aineenvaihdunnan häiriön aiheuttava geeni (ilmaiset lääkkeet jos on) ym ym... :itku: Lääkäri osasi sanoa vaan, että jos pidät itsesi kunnossa niin ei mitään ongelmia. Mitähän vittua minä sitten tässä kokoajan teen! :curs:

nimin. Parannuskeinoja odotellessa.

Onneksi kukaan ei pakota lukemaan näitä juttuja...

Parasta komediaa on nämä isoja ukkoja jumaloivat :david:-jampat, jotka ihastuksesta mykkinä katsovat kun se karju mylvii. Ja sitten seuraavassa kuvassa virnuilee pienemmälle hemmolle, joka tekee itselleen rasitukseltaan vastaavaa työstö ja sattuu parkaisemaan.

OT
Kodari taisi epäillä minua möykkäjäksi, joten selvennetään vielä. Itse en edes pysty möykkäämään kovan toiston aikana. Joku hnngh sattaa kuulua, mutta mitään huutoa ei vaan saa lähtemään.

Ostin tänään Lidlistä 7,96e:n ostokset ja kassalla olin ajatuksissani ja annoin 20e setelin. Sit kotimatkalla tajusin, että mähän sain vaan kolikoita takas ja tsekkasin niin 2.05e sain vaan takas eli tuli lahjotettua 10e lidlille! Kuitis lukee vielä kaikenlisäks että oisin maksanu 50e setelillä ja saanu 42.05 takas! Eihän toi 10e iso summa oo, mutta kyllä sille olisin paljo muitakin käyttötapoja keksiny.

Tässä jokin aika sitten olin matkalla jälleen kerran salille, pakkasta oli vähintään -20 astetta... Menomatkan loppuvaiheessa huomasin, että treeneissä käyttämäni kengät olivat jääneet kotiin ja mukana/jalassa olivat ainoastaan karvalla vuoratut talvisaappaat. :) Ei auttanut muu kuin palata takaisin treenikenkiä hakemaan, en ihan saappaissa viittinyt trenaamaan mennä :D

"komediaa"

Menin salille ja heitin pukkarissa ylimääräisiä vaatteita pois.
Kaveri itse tuli salin puolelta (oli tehnyt treeninsä) ja rupesimme juttelemaa niitä ja näitä.
Puhuimme varmaan puoli tuntia ja sitten lähdimme.
Kotiin kun tulin niin oli sellainen wtf:confused: fiilis..
Mitä unohtui..?

"komediaa"

Menin salille ja heitin pukkarissa ylimääräisiä vaatteita pois.
Kaveri itse tuli salin puolelta (oli tehnyt treeninsä) ja rupesimme juttelemaa niitä ja näitä.
Puhuimme varmaan puoli tuntia ja sitten lähdimme.
Kotiin kun tulin niin oli sellainen wtf:confused: fiilis..
Mitä unohtui..?

Treeni?? Hoho..ei saatana.

Back
Ylös Bottom