Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin niin. Toiset päästävät pientä örinää treenatessa ja kolistelevat painoja. Toiset yrittävät olla mahdollismman hissukseen ja pitää paineet sisällään. Jotkut taas ovat jotain tältä väliltä -- Mitä sitten?! :D Ihmiset on erilaisia

Näinpä. Jos ei kestä niitä kovan treenin ääniä, niin voihan sitä kokeilla jossain muualla. Jollekin hienosto salille jossa on hienot ja hiljaiset laitteet ja hikoilukin kielletty, niin ei varmasti kukaan murahtele siellä. Kai sitä sitten itse pidin aloittaessakin täysin luonnollisena asiana, kun joskus pikkupoikana tuli tuttavan omistamalla salilla käytyä ihmettelemässä, kun isot pojat nosti isoa rautaa. Siellä painot kolisi, äijät puhisi ja karju häpeilemättä.

On myös kuultu/nähty äänekkäitä naistreenaajia. Joissain tapauksissa kieltämättä hieman keskittyminen herpaantunu, mutta edelleenkään en pane pahakseni. :rolleyes:

No perkele, pitäähän se öristä jos siltä tuntuu ja öristen paremmin treeni kulkeepi! Jos hyvän ja huonon karatekan erottaa siitä, että hyvä huutaa ennen lyöntiä ja huono vasta lyönnin jälkeen, niin sopiiko tää punttien kolisteluunkin? Hyvä huutaa sillon ku nostaa ja huono huutaa siitä jälkeen päin netissä :)

Jos aikoo salilla karjua, niin sitten pitää kestää myös se naureskelu. Eihän se omista treeneistä ole pois jos joku osoittelee sormella ja hihittelee. Se pitää kuitenkin tajuta, ettei kova ääni tee automaattisesti treenistä kovaa. Ei vaikka kuinka hakkaisi käsipainoja yhteen, huutaisi ja piereskelisi. Pahimmassa tapauksessa tulee vielä salin valvoja huomauttamaan. Ja kuinkas noloa se sitten onkaan.

Ja koittakaa nyt ymmärtää se hiuksen hieno ero normaaleilla örinöillä ja tekotestohuudolla. Todellista salikomediaa on kun 70kg narupetteri vetää habaa gaspin vyö päällään ja huutaa kuin itse saatana. Vain koska on netistä lukenut sen olevan kovan treenaajan tapa.

Eräät jo noin 40 vuotiaat miehet. Siis kyseessä on 2 tyyppiä, jotka jotenkin aina sattuvat samaan aikaan salille kun minä ja vielä käyn kahdella eri salilla eli toinen on toisella, toinen toisella. Mutta niin molemmat tekevät vain noin puolen tunnin treenejä. Toinen eka kyykkää 3x8 sarjan ihan vitunmoisella tekniikalla ja sen jälkeen tekee penkkiä, jonka jälkeen hän usein venyttelee käsiä ja menee vain makaanmaan vatsalihaslaitteeseen eikä tee yhtää toistoa ja tämän jälkeen häipyy.
Toinen sitten on haba + pena tyyppiä, eli tulee paikalle ja tekee eka hauiskääntöä käsipainoilla pirunmoisilla painoilla, jonka jälkeen tekee penaa myös aivan vitunmoisilla painoilla ja toistot menevät 4x 80kg, 4x100kg, 4x100kg, 1x100kg. Pelottaa aina hieman miehen puolesta, sillä pari viimmeistä toistoa menevät aina tyylillä että perse nousee penkistä sellaset 25cm ylös ja puhkiminen on kauheaa. No sitten kun mies on tämän uroteon tehny hän siirtyy yllätys, yllätys taas tekemään habaa. Eli tällä kertaa mies tekee hausikääntöä tangolla ja painoa on 55kg. Vitunmoista heijari kyllä näkee tehtävän siinäkin. Sen jälkeen sitten mies menee tyytyväisenä kotiinsa.

Neukun juttu oli kyllä hyvä. Olis vaan maininnut perinteiseen tyyliin "kävin tänään salilla", sekin olisi riittänyt. :D

Mitä tuohon karjumiseen ja ärjymiseen tulee, olen nähnyt tyyppejä, jotka tekevät noin muutamalla sadalla kilolla prässissä pihausta päästämättäkään melkoisen tiukkaa sarjaa (sellaista, josta meikäläinen ainoastaan uneksii). Vastaavasti ikävä kyllä sellainen pistää naurattamaan, kun kerrankin eräs neiti-ihminen piti järkyttävää ulinaa penkatessaan 35-40 kilolla. Eli emmä aina usko, että tarttis kauheasti möykätä.

Sen verran lisään vielä että jättivät onneksi etupaneelin penkille, eli ei sen suhteen hätiä.

Nuo korjaukset taitaa mennä kaiken lisäksi vielä omaan piikkiin. Ainakin tapiolan ja pohjolan omavastuu on muistaakseni 152 euroa. Ei taida pelkkä lasin vaihto niin paljoa maksaa.

Ai niin, oma vitutus: Uus liigapörssijakso alko ja tuli taas viime hetkellä tehtyä täysin väärät vaihdot. Vittu, taas.

Siis kyllä mun mielestä on täysin oikeutettua vähän olla huvittunut jos joku karjuu.Kyllähän kaikki tietää,että kovaa treenatessa tulee pidettyä pientä ääntä,mutta sellanen AAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGHHHHHH niin,että sali raikaa joka helvetin toistolla ei ole mikään merkki kovaa treenaamisesta vaan itse treenajaan tyhmyydestä:david:

Todellista salikomediaa on kun 70kg narupetteri vetää habaa gaspin vyö päällään ja huutaa kuin itse saatana. Vain koska on netistä lukenut sen olevan kovan treenaajan tapa.

:david:

Eli isoilla "äijillä" on lupa mölistä, mutta narupettereillä ei? Narupetterille 100kg maastaveto on ihan yhtä tuskaista kuin "äijälle" 300kg veto. Miksi ei siis saisi möykätä samaan malliin. Liikkeellä nyt ei ole väliä, että siihen ei huoli takertua.

Tiedoksi vielä, että en huuda salilla, koska reenaan kotona. Joskus tulee kirottua, kun ottaa kipeää sarjan jälkeen.. :rolleyes:

Myönnän tuli kirottua kovaan ääneen viimesen kyykkysarjan viimesellä toistolla, kun ei meinannu nousta. tulkaa nauramaan! eli joo, kyllä minusta se huuto kuuluu salille. siellä pitää treenata, ja kun jotkut treenaa kovaa, niin pakostahan siinä tulee huutoo.

kodari76 sanoi:
Jos aikoo salilla karjua, niin sitten pitää kestää myös se naureskelu. Eihän se omista treeneistä ole pois jos joku osoittelee sormella ja hihittelee. Se pitää kuitenkin tajuta, ettei kova ääni tee automaattisesti treenistä kovaa. Ei vaikka kuinka hakkaisi käsipainoja yhteen, huutaisi ja piereskelisi. Pahimmassa tapauksessa tulee vielä salin valvoja huomauttamaan. Ja kuinkas noloa se sitten onkaan.
No tämä osa on minusta oikein, ei se huutaminen tee treenistä automaattisesti kovempaa (ei se paino vaikuta yhtään isommalta) mutta kyllä salilla pitää voija huutaa, jos siltä tuntuu.

Outoo se minusta vaan on naureskella niille karjujille. En minä vois käyä tuolla voimannostajien salilla ees nokkaani näyttämässä, jos naurasin joka kerta kun joku karjahtaa, minähän saisin hihitellä ihan koko ajan:piis:

Onhan se hyvä, että varttuneet naisetkin treenaa eikä siitä saisi vetää komediaa. Meidän salilla kuitenkin on yksi noin 60v maire jonka treeni menee näin.

1. Tullaan pukuhuoneen ovesta salin puolelle noin 2 metriä
2. Laitetaan kämmenet olkapäille ja pyöritellään niinkuin tiputanssissa
3. Sama toistetaan istuen ja kevyesti pomppien jumppapallon päällä
4. Mennään kotiin

Tämä on varmaan mairelle ihan sopivaa jumppaa ja se tuo mun treeneihin aina positiivista fiilistä.

Hmm... Mita pahaa tossa huutamisessa ja karjumisessa on jos ottaa "kovaa" rautaa tai maksimeja? Täällä se on aikalailla tapa ja sillä tsemppaillaan itseään tai sitä kaveria joka nostaa.

Kyllähän se varmasti huvittais toisaalta jos joku reidenlähentäjissä alkaa huutamaan. :david:

:david:

Eli isoilla "äijillä" on lupa mölistä, mutta narupettereillä ei? Narupetterille 100kg maastaveto on ihan yhtä tuskaista kuin "äijälle" 300kg veto. Miksi ei siis saisi möykätä samaan malliin. Liikkeellä nyt ei ole väliä, että siihen ei huoli takertua.

Ok, no ei tuossa tapauksessa mitään. Huuda pukkarissa ensin, sitten vaikka habaa tehdessä (ennen, sarjan aikana ja jälkeen). Huuda vesipullosta juodessa ja jalkaprässissä. Siitä sitten huutaen kävelet suihkuun ja huudat siellä vielä. Ja samaa huutoa autolle ja himaan. Muskle! Mutta muilla on oikeus pitää sitä sairaan hauskana.

Itse asiassa jossain telkkariohjelmassa taisi olla sketsi tuosta. Keihäänheittäjästä. Huusi kun heitto lähti ja huuto jatkui verkkareita pukiessakin.

Mä en ikinä örise tai karju, kunhan pihisen ja nggghh-ääntelen itsekseni vimppa toistoilla ja sylki lentää kuin bernhardilaisella. Kas kun kukaan ei ole vielä salikomedioinut vanhasta kyniksestä joka on punainen ja märkä kuin paloauto. Vaivihkaa pyyhin peileistä isoimmat klimpit... Ääntely on aika paljon tahdosta riippumatonta. Nuorena harjoiteltiin patjalle "kovaa" alastuloasentoa kupumalliselle varalaskuvarjolle. Kylläpä nauru maittoi kun kerta toisensa jälkeen putosin ja kierähdin ja joka vitun kerta karkasi sellainen tyttömäinen hiimmppff-uikahdus. Sellainen minkä yleensä kuulee kun black on white-taide-elokuvissa siirrytään kakkoskanavalle...

40-vuotiaana voi ihan rentoutuneesti tehdä askelkyykkyä neitihomopainoilla. Ei tarvi osoittaa mitään. Toisten treeniä on mukava seurata jos ehtii. The todellinen komedia on se kun riuhtoo egopainoilla ja paskalla tekniikalla. Mikä pakko habaa on vääntää isoilla kiekoilla jos ei jaksa.

Ihmiset "palveluammateissa", jotka tuntuu elävän toisten ärsyttämisestä/nolaamisesta/muuten vain huonosti kohtelemisesta. Se nyt on ymmärrettävää, jos on niin väsy, ettei jaksa olla kiva. Mutta että ihan käyttää paljon energiaa ollakseen paskamainen... :curs: Pitää muuttaa sinne lapin erämaahan.

Tässä ei nyt sinänsä mitään komediaa ole, mutta kuitenkin: salilla jossa käyn, on monesti kaks sellasta helvetin 16-vuotiasta amista(salikokemusta näillä hepuilla kuitenkin on ja paljon...) Tekevät aina joko haukkaa, penkkiä tai vatsoja(hirveän karjumisen kanssa tietysti, (monta kertaa on pitänyt poistua nurkan taakse nauramaan), tosin melko suurilla painoilla... On melko monipuolista reenaamista kyseisillä tyypeillä

Näyttääkö tutulta? Tunnistatko oman viestisi? Oletko nähnyt tällaisen ennenkin?

Ei taida ihan yhden eikä kahdenkaan käden sormilla pystyä laskemaan tänne "salikomediaan" postattuja viestejä joiden sisältö on lähes kuin samasta pakasta vedetty...
Onko yksinkertaisesti niin, että vaikka aiheuttaisit "salikomediaa" niin sitä ei voi laskea "salikomediaksi" jos olet vain tarpeeksi iso?

Miksei näitä paljon salilla käyneitä saisi arvostella ihan samalla tavalla kuin täällä arvostellaan aloittelijoita/pieniä(lihasmassaltaan) käytännössä väh. joka toinen päivä?

Aina korostetaan sitä että mitä väliä millä painoilla joku tekee, se on sen oma asia eikä siitä tarvitse välittää.
Paskat, sanon minä! Tekopyhää panettelua.. Kuten tämäkin "haloo" nyt osoitti, on painoilla/miehen/naisen koolla todellakin väliä..

Kuten jo edelläkin mainittiin on painot suhteutettava henkilöön. Esim. 100kg kyykyssä voi vastata samaa kuin jollekkin toisella 250kg.. Tai, esim jos joku kaveri karjuisi/huutaisi kuin tapettava, penkatessaan 40kg:lla olisi aivan varma että tämä luokiteltaisiin "salikomediaksi"...

Pointtina on siis se; että suvaitsevaisuutta ihmiset..

Nyt tuli kyllä huonoa tekstiä, pahoitteluni. Ottaa vaan kuitenkin sen verran nyt kupolliin että ei parempaan pysty..:david: Toivottavasti joku sentään onnistui saamaan ajatuksistani selvää..
((Kyllä, olen aloittelija. Kyllä, olen pienikokoinen "lihasmassaltani". Ei, en karju vaikka pyrinkin treenaamaan kovaa. Ei, en ole amis. Enkä ole rhv-henkilö. Enkä ole tunnistanut itseäni vielä yhdestäkään "salikomediasta".))

Hyvä ettei ketään ole vielä ottanut hernettä nenään keskustelun uudesta suunnasta (wink ^^). :D

Mua ei häiritse eikä naurata yhtään tämmöiset isojen poikien puhisemiset ja ähisemiset, mutta kyllä se nyt ihan varmaan tuo hymyn huulille jos joku "narupetteri" huutaa kun heikkohermoinen jotain kyykkyä tehdessään:), mut ei siinä mitään niin on naureskeltu minullekin kun olen komediaa salilla aiheuttanut. Vahinko kiertää.

Jotta threadi palaisi edes vähän raiteilleen kerron tässä parin viikon takaisen oman kokemukseni kun salilla toimin koomikkona.
Olin ihan fiiliksissä maven jälkeen, tyhjä katse kasvoilla tein tietäni jo leuanveto tangon luo kun yhtäkkiä yksi herra tupsahtaa eteeni kuin tyhjästä: "teetkö tässä vielä" olin niin pihalla että pelästyin yllättävää tilannetta päästin melko kovan pelästyneen kiljahduksen josta kysyjäkin vähän hätkähti:D sanoin sitten tilanteen lopulta tajuttuani vaan että joo, en tee ja jatkoin matkaani leuanvetotangolle. Herra varmaan ihmetteli että mitä ihmeen ganjapossee täällä zombina liikkuu:)

Ihmiset "palveluammateissa", jotka tuntuu elävän toisten ärsyttämisestä/nolaamisesta/muuten vain huonosti kohtelemisesta. Se nyt on ymmärrettävää, jos on niin väsy, ettei jaksa olla kiva. Mutta että ihan käyttää paljon energiaa ollakseen paskamainen... :curs: Pitää muuttaa sinne lapin erämaahan.

Tälläsille niskalaaki! Mikään ei vituta enempää kuin jossaan virastossa tms. on ihminen mikä silminnähden nauttii omasta asemastaan ja siitä pienestä vallasta, joka hänellä on asiakkaan elämään. Muutenkin vittumaista asioida moisissa, niin sillon menee kyllä hermo jos siitä tehdään vielä tahallisesti mahdollisimman tuskaista. Ja useinhan tämä on vaan asiakkaan pärstävärkistä kiinni. Ei tollasen vaan pitäis antaa vaikuttaa käytökseen jos palveluammatissa ollaan. Eri asia tosin on jos asiakas on ihan oikeesti mulkku...

Tälläsille niskalaaki! Mikään ei vituta enempää kuin jossaan virastossa tms. on ihminen mikä silminnähden nauttii omasta asemastaan ja siitä pienestä vallasta, joka hänellä on asiakkaan elämään. Muutenkin vittumaista asioida moisissa, niin sillon menee kyllä hermo jos siitä tehdään vielä tahallisesti mahdollisimman tuskaista. Ja useinhan tämä on vaan asiakkaan pärstävärkistä kiinni. Ei tollasen vaan pitäis antaa vaikuttaa käytökseen jos palveluammatissa ollaan. Eri asia tosin on jos asiakas on ihan oikeesti mulkku...

Samahan toi on joka paikassa, ei tartte olla edes virasto. Meet vaikka kaupan kassalle ja jos naama ei satu miellyttämään sitä kassaneitipissistä ni on kyl niin nyrpeetä palvelua. Huvittaa katella välillä kun itse menee kassalle ni hymyillään niin perkeleesti ja jutellaan kaikkea, mut sit tulee joku vanhempi elämässään enemmänki takaiskuja saanut hlö ni ei sanota edes moi.

Mulla vituttaa kirjaston henkilökunta. Voi herrajesta mistä niitä ihmisiä sinne revitään? Katellaan pitkin nenänvartta kun myöhästymismaksuja on 50c tai sitten ei osata asiakaspalvelua, vaan mutistaan asioita niin hiljaa, ettei asiakas varmasti kuule mitään ja muutenkin vältellään katsekontaktia tai kontaktia ylipäätänsä. Hoidankin asioinnin mielummin automaatin kanssa kuin menen tiskille. Kiitos, ole hyvä tai tervehtiminen ei kuulu henkilökunnan sanavarastoon ainakaan kotikaupunkini kirjastossa.

Back
Ylös Bottom