Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tein hauista kulmatangolla painoina oli kympinkiekot ja vitoset. Isompi kaveri tuli siihen minun jälkeen kokeili pari kertaa nostaa ja naureskeli, että onpas kevyttä. Vaihto tilalle viidentoista kilon kiekot, ja tämän jälkeen aloitti niillä tekemään sarjaa.

Hoh kunnon david. Mutta tyhminähän bodareita yleisesti pidetäänkin.

Yhyy, miten voikin olla näin paska ja möhliä näin helvetin rankasti! Mie lopetan duunit ja menen ISS:lle siivoomaan tai kaupan kassaksi. PERSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pää hajoo omaan typeryyteeni.

Onneksi työkaverit on sentäs tosi ymmärtäväisiä dorkaa aloittelijaa kohtaan :D Tänään on saanut ihan urakalla siivota sotkujaan. Noh, kai tästä jotain oppiikin... V*tuttaa edelleen, mutta ei niin ankarasti.

Onneksi työkaverit on sentäs tosi ymmärtäväisiä dorkaa aloittelijaa kohtaan :D Tänään on saanut ihan urakalla siivota sotkujaan. Noh, kai tästä jotain oppiikin... V*tuttaa edelleen, mutta ei niin ankarasti.

with great power comes great responsibility :D

e: niinni tosiaan jälkiviisaus on aina sitä parasta viisautta, ei tommosista kannattais ottaa kauheeta stressiä kun kaikille sattuu. perimätieto kertoo että vanhemmaksi suunnittelijaksi pääsee jos on tehnyt miljoonalla markalla sutta ja sekundaa :D (eikä mitenkään yhteensä uran aikana vaan yhden projektin aikana)

vittu alkaa tulla kuumeen alkuoireita päälle, tosi ihanata. pitäis tänään pistää hommia reilaan töissä mutta taitaapa jäädä tekemättä vaikka alkais ollakin kiire. karuintahan tässä on että vaikka oonkin märkäkorva, oon osaston kokenein kaveri näissä hommissa :D

jos noita harjottelijoita pitää vielä kaitsea niin perkele meen pyytämään palkankorotusta kyllä ihan sukkana. omat hommat jää aina ihan alkutekijöihinsä kun pitää muiden tekemisiä korjailla ja tarkistella.

Oli näköjään lipsahtanut väärä eräpäivä autoveroon. Arvopäivä siis vasta eilen ja katsastuksesta hylättyä kun ei vielä näy AKE:n tietokannassa. Johan vitutti mutta onneksi ei tarvitse katsastaa uusiksi vaan riittää että parin päivän päästä käy hakemassa leiman paperiin. Ylimääränen veivuu vituttaa vaan aina.

Tein hauista kulmatangolla painoina oli kympinkiekot ja vitoset. Isompi kaveri tuli siihen minun jälkeen kokeili pari kertaa nostaa ja naureskeli, että onpas kevyttä. Vaihto tilalle viidentoista kilon kiekot, ja tämän jälkeen aloitti niillä tekemään sarjaa.

Kaverilla matematiikka hallussa:D

:lol2::lol2:

Päivän repeäminen:lol2:

Toisaalta jos hän vain kokeili miltä se tuntuu ja se tuntu sopivalta lämppäriks, sitten hän vaihtoi 10kg ja 5kg kiekot 15 kilosiin kiekkoihin joten voi helpommin lisätä lisää kiekkoja sarjan edetessä koviin sarjoihin.

Tai sitten se oli vaan daa daa daavidin poika...

Itse en ole kyseinen kaveri, koska en ole noin vahva.

Tilannevalmiina siihen kysymään "no, paljos lisäsit siihen"? :D

Älkää hyvät ihmiset heittäkö elektroniikkaa järveen tai heittäkö hermojanne siks että takuuaika on just kulunut umpeen. Takuuaika on myyjän antama lisäetu, mutta se ei mitenkään poista sitä, että myyjä voi olla korvausvelvollinen myös takuuajan jälkeen. Esim. digiboksin peruskäyttöaika on kyllä pidempi kuin joku yksi vuosi, joten ei se kuluttajansuoja siinä vaiheessa katoa jos myyjän lupaama takuu loppuu.

Vittumainen päivä ollut.

Huiputusyliopisto.

kolmas flunssa neljän kk:n sisään...prkl.

Kuka prkl treenas tänään kuopion uimahallilla jazz housuissa ??
Ei siinä muuten mitään mutta kun kysessä oli MIES :)

Aika hämmentävän näköstä kyykkäilyä.

kolmas flunssa neljän kk:n sisään...prkl.
Mikä h**vetti tää flunssaepidemia oikeen on? Mullakin jo toista viikkoa! Syö treenitehot prkl:curs:

Vituttaa ku ylä aste aikainen kaveri ollu kateissa nyt pari päivää. Tänään ollu lehissä juttua asiasta. Toivotaan, että Jaakko nyt jostaki löytyy ehjänä mutta porukka veikkailee, että olis hukkunu kemijokeen. :(

Back
Ylös Bottom